Hoofdstuk 2

247 0 0
                                    

Larissa Megan Pov.
Wow wie had ooit gedacht dat als ik bij de markt hier in Zeist Enzo, Myron en zelfs Noël tegen zou komen. Ik hoop voor Noël dat hij slaagt. Mama komt bij me staan. "Dus dat was Noël?" Vraagt Ze ik knik "Je ziet hem wel zitten hè, alleen weet je niet of het wel echt iets word?" Vraagt ze ik knik. "Na wat Jay me heeft aan gedaan vertrouw ik geen enkele jongen meer mam en ik vind dat zo eerlijk tegen over Noël, want hij is zo anders dan Jay." Zeg ik en zucht. "Geef hem een kans Larissa, je weet nooit wat er gebeuren kan." Zegt ze ik knik. Hoe openlijk ik zo net tegen hem sprak, zo openlijk ben ik nog nooit geweest.

Die avond.

Ik lig in bed na een vermoeide dag. Veel mensen hebben mijn kaarten gekocht ik moet namelijk dringend nieuwe maken. Mijn telefoon klinkt moe neem ik op. "Hey Liz ik verveel me..." hoor ik Noël zeggen ik grinnik "Serieus dus kom je mij vervelen?" Zeg ik lachend "Ja duh, heb je trouwens veel verkocht."  Vraagt hij "Ja zeker ik moest zelfs sommige mensen teleurstellen, want sommige kaarten waren op." Vertel ik. "Oeh dat klinkt goed. Ik wist niet dat je een eigen bedrijfje had?" Zegt Noël. "Oh ja... Ik doe het naast mijn YouTube kanaal..." Zeg ik nonchalant.  "Je bent een youtuber?" Vraagt Noël verbaasd. "Ja. Ik maak muziek en soms een weekend vlogje." Zeg ik "Zullen we video bellen?" Vraagt hij ik stem in en we videobellen verder. "Dus je wilde weer op date?" Vraag  ik "ja, nu we geen examens meer hebben." Zegt hij ik knik en kijk hem aan. "Zie je dat wel zitten?" Vraagt hij. "Euhmmm Ja tuurlijk. Ik wil je vooraf al duidelijk maken dat ik je een kans geef. Ik heb geen leuk verleden met Jay, mijn ex, wat mijn vertrouwen heeft gebroken in jongens. Maar ik geef je een kans Noël omdat ik het anders oneerlijk vind en je nu al hebt laten zien dat je een goede jongen bent." Leg ik uit. Ik zie een blik in zijn ogen veranderen.

Noël Dekkers Pov.
Ik kijk haar aan. Zie dat dacht ik al. Iets in mij zei dat ze iets achter houd of niet zo vaak op date wilt omdat er een keer iets gebeurd is. "Is er ergens waar ik rekening mee moet houden." Vraag ik "Hmm het liefst geen hoogtes of hele drukke plekken en anders me graag vertellen kan ik me voorbereiden." Zegt ze met een zucht. "Kan je slecht tegen drukke plekken?" Vraag ik "Ja het kan heel overweldigend zijn voor mij als ik me niet heb voorbereid, mentaal dan." Vertelt ze ik knik. Ik kan het ergens wel begrijpen.."vooral na corona" Zegt ze en zucht. Ik zie dat ze het vervelend vind dat ze deze belemmering in haar leven heeft. "Komt goed. Wat vind je ervan om samen dingetjes te halen en te doen voor je huisje?" Vraag ik en kijk haar aan. Ze knikt met een glimlach. "Lijkt me leuk." Zegt ze lachend. "En als we klaar zijn ergens eten?" Vraag ik ze kijkt me aan "Ik vind prima verras me maar." Zegt ze ik glimlach mooi dan weet ik wel een plekje. " Heb je nog plannen deze week?" Vraagt ze ik knik "Ik vlieg morgen naar Curaçao." Zeg ik en zie haar knikken en lachen. "Ben je met je vriendje aan het bellen!?" Hoor ik een jongens stem zeggen. "Ash houd op. Je weet hoe ik daar over in sta!" Zegt ze gebroken terug. "Wil je dan niet dat ik je vriendje ben?" Vraag ik lachend als ik een deur dicht hoor gaan. "Niet dat ik het niet wil maar ik ben gewoon bang... mijn vorige relatie eindigde in een rechtzaak..." Zegt ze ik kijk haar met grote ogen aan. Dan is er wel heel wat gebeurd. "Je hebt hem toch wel gewonnen of niet?" Vraag ik en ze knikt blij.. "Zal ik je appen wanneer ik weer terug ben in Nederland?" Vraag ik en ze knikt. "App maar wanneer je kan dan kan ik kijken of het mij uit komt." Zegt ze ik knik ik zie dat ze moe is. "Zal ik op hangen?" Vraag ik ze schud haar hoofd "Ik word rustig van je stem. Is heel nice om naar te luisteren." Zucht ze en legt haar hoofd neer in haar kussen. "Ga maar slapen ik blijf aan de telefoon. Je bent moe en hebt slaap nodig." Zeg ik en zie een tevreden glimlach op haar gezicht staan. Ze legt haar telefoon aan de lader en dan gaat ze goed liggen. Zo cute ze slaapt met een knuffel...

Larissa Megan Pov.
Ik ben weer lekker druk bezig als mijn telefoon gaat het is Noël een warm gevoel komt me tegemoet. "Hi Love." Hoor ik zijn stem
"Hey NoNo, oh mag ik je zo wel noemen?" Vraag ik en hij knikt ja. Zo handig dat video bellen. "Tuurlijk ik vind het wel cute." Zegt hij ik grinnik "Wat ben je aan het doen?" Vraagt hij ik kijk naar alle papieren die uit gesneden zijn. "Tja... ik ben bezig met kaarten maken, ik ga zo naar mijn huisje." Zeg ik en zucht. "Owh mag... euhmmm..." Vraagt Noël twijfelend. "Tuurlijk mag je langs komen NoNo."Zeg ik lachend. "Je mag het gewoon vragen hoor. Ik bijt niet..."  Zeg ik lachend ik zie Noël lachen "Hahaha ja klopt, ik dacht misschien te snel voor je?" Zegt hij ik knik. "Ik snap je maar ik voel me zo comfortabel en ik denk dat jij me niet zo snel iets aan doet. " Zeg ik en kijk hem aan. Hij knikt snel. Ik glimlach. Ik geef hem mijn adres en dan hangen we op en dan ruim ik alles op. Ik stap mijn auto in en zucht. Ik me nog snel even opgemaakt niet al te heftig gewoon heel lichtjes. Ik rijd mijn straat in en rijd achter een andere witte polo die parkeert ook voor mijn huis. En Noël stapt uit goed nu is mijn kans ik druk op mijn toeter en Noël schrikt kapot er ik schiet in de lach. "Larissa!" Roept hij als hij me ziet. "Oh niet grappig." Zeg ik schuldig. "Ja precies!" Zegt hij lachend. "Sorry..." Zeg ik als ik uit stap. En doe mijn auto op slot. "Wat een toeval dezelfde auto." Zeg ik lachend Noël knikt Lachend. "Kom dan laat ik je me huis zien hahaha." Zeg ik vrolijk en pak zijn hand en sleur hem mee. Ik open het huis en zie wat de schilder gedaan heeft. "Wow, precies hoe ik het wilde." Zeg ik en kijk bewonderd naar de kleuren. De muren zijn wit in de hal. De woonkamer is groen met beige super mooi. En de keuken is strak taupe en zwart ik kan er al in wonen maar aangezien ik nog bij mn moeder terecht kan, kan ik mijn huisje rustig inrichten. "Wow Liz... Dit ziet er echt goed uit." Zegt Noël ik knik blij. Waarvoor heb je nog spullen nodig?" Vraagt hij ik open de kastjes in de keuken en schrijf op in mijn notities wat ik nog nodig heb. "Servies, bestek, snijplanken... drink glazen/ bekers, en misschien wat lampjes." Zeg ik we lopen de trap op en dan gaan we naar mijn werk kamer. "Dit is mijn werkkamer" zeg ik en en vertel wat er nog  moet gebeuren. Mijn bureau komt als het goed is morgen binnen en de bureau stoel moet ik nog af maken. "Het lukt me niet om de bureaustoelen verder af te maken." Zeg ik en kijk naar de stoelen en grinnik "Zo moeilijk zal dat toch niet zijn?" Zegt Noël en we kijken naar de doos "Ah easy. Zullen we anders eerst naar de Ikea gaan ofzo voor onze romantische date?" Vraagt hij serieus maar ik zie dat hij moeite moet doen om zijn lach in te houden. "Tuurlijk kan niet wachten." Zeg ik en dan schieten we in de lach. Ik kan toch zo lekker met hem lachen dat het me echt gelukkig maakt en dat ik me confortabel voel bij hem. Ik bedoel we hebben al wat dates gehad maar ja, nu leren we elkaar echt goed kennen. Ik weet dat ik gevoelens heb maar ik wil niet te snel van stapel lopen plus zoals het nu gaat gaat het prima. Ik ben benieuwd of er hier iets uit gaat komen of dat we gewoon maar vrienden blijven.

A Secret Love Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu