Noël Dekkers Pov.
Als de zaal helemaal leeg is stuurt Enzo mij naar de zaal, om met Larissa daar even mijn momentje te pakken. "Je familie staat bij dat raam doe als of je haar te huwelijk vraagt met het cadeautje. Misschien dat ze dan wel wakker worden." Zegt hij ik kijk hem aan met grote ogen en dan met een glimlach. "Dank je ik zal ze op hun plek zetten." Zeg ik en loop naar de vrouwen hun kleedkamer. "Noël!" Roept Larissa verbaasd als ze de deur open doet. "Kom." Zeg ik en trek haar de kamer uit. "NO!" Roept ze lachend. Samen lopen we de zaal in. "Hoe voelt het nou om op het podium te hebben gestaan." Vraagt ze ik grinnik "Geweldig weetje waarom? Omdat mijn mooiste meisje mij aan het aanmoedigen was en zonder jou was het me nooit gelukt." Zeg ik "Pfff doe normaal Noël." Zegt ze. "Babe weet je wat voor dag het vandaag is?" Vraag ik en ze knikt. "Ja we zijn 1 jaar en 3 maanden samen ." Zegt ze ik laat haar los en zak op een knie ik pak het doosje waar haar cadeautje in zit, en open die een mooie ring komt tevoorschijn. "Babe, draai is om?" Zeg ik, ze draait zich om en kijk me met grote ogen aan. "Lieve Larissa, een jaar samen zijn is lang maar het 3 maanden langer door halen is helemaal gekkenhuis met jou. Nee dit is geen huwelijksaanzoek, Met deze ring beloof ik jou dat ik je de gelukkigste vrouw op aarde zal maken. En ooit op een dag in dezelfde positie te staan en dan echt ten huwelijk zal vragen. Ik houd van jou." Zeg ik. Ze kijkt me met tranen in haar ogen aan "Noël... Dit is zo lief..." Zegt ze en zucht.Larissa Megan Pov.
"Babe weetje wat voor dag het vandaag is?" Vraagt Noël en ik knik. "Ja we zijn 1 jaar en 3 maanden samen ." Zeg ik, Noël laat mijn hand los "Babe, draai je is om?" Zeg ik, Ik draai me om en zie Noël op een knie zitten. Hij gaat me toch niet ten huwelijk vragen? Daar zijn we toch veel te jong voor. "Doe normaal Noël." Zeg ik in shock "Lieve Larissa, een jaar samen zijn is lang maar het 3 maanden langer door halen is helemaal gekkenhuis met jou. Nee dit is geen huwelijksaanzoek, Met deze ring beloof ik jou dat ik je de gelukkigste vrouw op aarde zal maken. En ooit op een dag in dezelfde positie te staan en je dan echt ten huwelijk zal vragen. Ik houd van jou." Zegt hij. Ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan. Dit is zo lief "Noël... Dit is zo lief..." Zeg ik en zucht. "Vind je hem mooi?" Vraagt hij ik knik en hij staat op en knuffelt mij dan. Ik kus hem op de wang. "Ik dacht dat je me echt ten huwelijk ging vragen." Zeg ik lachend ik hoor hem grinniken. Hij haalt de ring uit het doosje en doet hem om mijn ringvinger. Ik bekijk de ring nog eens en Noël kijkt mee over mijn schouder. Het is een mooie goudkleurige ring met een lila diamantje in een vorm van een hartje. Super lief ook.Enzo Knol Pov.
Ik ben stiekem de tortelduifjes achterna gelopen en film met mijn vlog camera. "Oh wat cute." Hoor ik Myron achter mij zeggen ik kijk om en zie iedereen staan. "Ssst." Zeg ik zachtjes het is nu weer zo gehorig. "Lieve Larissa." Begint hij zijn zegje we hebben samen alles uitgezocht wat echt super leuk was om te horen. En ooit op een dag in dezelfde positie te staan en je dan echt ten huwelijk zal vragen. Ik houd van jou." Sluit hij af Ik hoor myron zuchten. Myron vind hun echt super cute. Ik vind dat we met kerst deze twee samen moeten hebben dan zijn zo ook anderhalf jaar samen dus misschien moeten we deze mensen inschakelen voor hulp en ideeën. Ze knuffelen en kussen elkaar dan doet Noël de ring bij Larissa om. Zo cute om te zien. Awh zo cute... Ik geef de kijkers wat ze willen toch. "Zijn familie staat daar boven!" Zegt Nicole dan en wijst naar de grote ramen ik kijk en zie inderdaad zijn familie staan volgens mij is dat zijn neef die er staat want hij kijkt niet blij.Noël Dekkers Pov.
Na een hele lange dag lopen we naar buiten. Larissa hangt al de hele tijd bij mij. We lopen het gebouw uit en er staan wat fans en ineens verdwijnt haar grip op mijn arm, ik draai me om en zie haar weg vallen en vang haar net op. "Rustig blijven. Geef haar ruimte." Zeg ik als ik Myron al zie stressen. Ze kijkt me aan alsof ik gek ben. Het is niet de eerste keer ofzo dat ze weg valt. Het heeft waarschijnlijk te maken met te veel prikkels en overgevoeligheid. "Hier, dit helpt bij mij altijd als ik neer ga als ik overprikkeld ben." Zegt een fan en geeft me een nat washandje. Ik kijk haar dankbaar aan De vorige keer had ik een nat washandje in haar nek gelegd en dat hielp volgens haar wel. Ik leg hem bij haar in de nek en een paar minuten later komt ze weer bij. "Was het even allemaal te veel schatje." Zegt ik zachtjes ze knikt en ik zucht. "Kom ik rijd naar huis." zeg ik en help haar voorzichtig met opstaan iemand helpt mij en zie dat het Nadine is. "Neem goed je rust en doe rustig aan." Zegt ze tegen Larissa. "Zal ik doen. Misschien toch langs de dokter gaan schat die is al de derde keer op rij dat je na iets groots neer gaat." Zeg ik ze knikt moe. "Ik loop wel met haar naar de auto en zal ervoor zorgen dat HIJ er niet bij komt. "Maar..." "Nee neem even de tijd om met ze op de foto te gaan." Zegt ze ik knik en pak het washandje van Larissa haar nek en geef het terug aan de fan die het gegeven had. Ik ga met ze op de foto en met nog wat andere fans.Ik loop naar Larissa haar auto en zie Nadine achter het stuur zitten en Larissa aan de bijrijderskant. Ik zie mijn neef boos naar mij kijken en ik kijk hem met een gemene lach op mijn gezicht aan. "Larissa is mine forever mwhuhahahahaha!" Zeg ik en open de deur van Nadine haar kant. "Thanks zus, we kunnen het wel verder vanaf hier." Zeg ik en knuffel haar nog voor ik zelf in stap en de auto start. "Nadine vertelde dat de rest van je familie denkt dat je mij ten huwelijk hebt gevraagd." Zegt Larissa als we weg rijden. "Nee meen je dat. Geweldig en beter blijven ze dan ook weg." Zeg ik ze knikt. "
Enzo Knol Pov.
Ik zie hoe Larissa en Noël aan komen rijden als laatste en open de deur voor ze. "Vandaag was echt geweldig kan nog steeds niet geloven wat we vandaag hebben meegemaakt." Zegt Larissa als we aan de eettafel zitten met ons eten. "Ja echt wel." "En al helemaal sinds Noël jou ten huwelijk heeft gevraagd." Zegt Lars tegen Larissa. Larissa kijkt hem geschrokken aan. "Wow, nee hij deed alsof het een aanzoek was aangezien zijn neef die mij wel ziet zitten, voor die grote ramen stond maar in feite heeft hij mij een promise ring gegeven, met de belofte om mij de gelukkigste vrouw op aarde te maken en ooit weer op een knie zal belanden. Mooi hé." Zegt ze kijkend naar de ring. Ik merk dat Noël erg stil is. "Maatje is er iets." Zeg ik en kijk hem aan. "Na vanavond zie ik Larissa niet meer..." Zegt hij en kijkt sip Hij gaat morgen als we weg gaan naar huis en dan gaat hij naar een festival terwijl Larissa naar huis gaat om volledige rust te pakken. Ik kijk Myron aan "Een kerstgala met al onze vrienden de 23ste overlopend naar de 24ste?" Vraag ik zacht, ik zat zo te denken dus ik denk dat dit wel echt super leuk is. "Ja maar met familie en dan ook Die neef. IK vertel je vanavond mijn hele idee." Zegt ze terug Ik knik. "Komt goed maatje we komen tot een oplossing. "Noël heeft zijn cadeautje nog niet uitgepakt." Zegt Larissa en geeft hem zijn cadeautje "Thanks babe." Zegt hij en maakt hem open een doosje komt tevoorschijn en daaruit haalt hij een sleutel. "Meen je die?" Vraagt hij aan Larissa ze knikt. "Zo hoef je nooit meer aan te bellen." Zegt ze Zo lief.Ik lig met Myron in bed en mijn laptop om alle ideeën op een rijtje te zetten. We gaan Larissa om hulp vragen en dan maken we een lijst met wie de gasten zijn, waar we het willen hebben welke kleuren erbij passen. Ik vind dit zo geniaal. Ik hoop dat we Larissa en Noël hun anderhalf jaar samen de mooiste anniversary kunnen geven, want hun horen gewoon bij elkaar.
JE LEEST
A Secret Love Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa is nog aan het daten met Noël Dekkers, ja de vriend van Enzo Knol. Larissa is een kleine fan van Enzo maar gebruikt Noël niet. Maar daar denken andere mensen anders over en wat als ze hun relatie krijgen houden ze het geheim of maken ze het...