Úvod

349 41 21
                                    

Touha po změně. Po něčem sladkém, výjimečném a krásném.

Jistá část mě se chtěla vrátit zpátky do světa Loviště stříbra a popela. Nikdy jsem nepřemýšlela nad pokračováním, natož nad volným pokračováním. Usiluji o co nejhmotnější princip fiktivních světů, zatímco v těch již vymyšlených se skrývá spousta potenciálu. 

Lišky a vlci. Vrátíte se rádi?

Když sním, postavy se mi tvoří samy. Rodí se, zatímco usínám, formují se, když se procházím. Vkrádají se do představ, když čtu mangy nebo knihy, komunikují se mnou, jakmile je přijmu. Občas přemýšlím, odkud se ta síla fantazie bere. Přemýšlím, odkud postavy berou svou hmotu a náplň, kterou mě pohltí a inspirují.

Vychází to z nás, nebo z jiného světa? Kam až můžeme s naší představivostí dosáhnout?

Při snění tohoto příběhu jsem se mile zasmála, ale o to víc poplakala.

• • •

Roy Walsh Haney. Syn známé rodiny bílých vlků, vlivných lidí a alfů, kteří mají násilí v krvi, ale ne na úrovni priorit. Stačí Roye potkat a víte, že je schopen vám vyléčit duši. Bezmezně mu věříte a on vás poslouchá.

I přestože je slepý.

Samuel Reichen je úspěšným fotografem, pracující betou a neskutečně kreativním člověkem. Poslouchá indie rock, pije přeslazené kávy a kouká na svět skrze objektiv fotoaparátu. Protože je míšencem vlka i lišky, vzbuzuje dojem pochyb i úžasu.

Svět není vyléčený. Zmítá se v něm spousta konfliktů z popředí hierarchie, boje mezi liškami a vlky, nevraživost přírody.

Protiklady. Slepý/obdivovatel barev. Starý/mladý. Klidný/divoký. Tichý/hlasitý. Doteky/pohledy.

Za přítomnosti hudby, vůně kávy a kožíšků se kousek rovnováhy usměje.

Budeme plakat. Přemýšlet o světě černobílém i pestrobarevném. Dary lásky. Rodinné konflikty.

Pečovatel a smíšek. Doktor a umělec. Nemocný a zdravý. Ticho a něha. Přijetí a zvědavost.

Slyší hvězdy naši píseň?

• • •

Snad se vám bude příběh líbit.

[22062022]
- anne cane

Útočiště tmy a hvězdKde žijí příběhy. Začni objevovat