|Tessa szemszöge|
-Én mondtam, hogy veszek egy autót.-nevettem el magam, majd gyorsan bementem a toronyba.
A szobámba akartam indulni, amikor találkoztam Buckyval.
-Szia.-mosolyogtam rá, mire ő viszonozta a cselekedetemet.
Neki van a legszebb és legaranyosabb mosolya.
Nem Tessa!Nem aranyos a mosolya.
Viszont a gyomrom liftezni kezdett. Akkor éreztem utoljára ilyent,a mikor először láttam Pietrot póló nélkül.-Szia.-köszönt nekem ő is.
Elpirultam. Mi a fasz van velem? Elpirultam?! Szó nélkül otthagytam és felmentem a szobámba, majd eldőltem az ágyamon.
-Mi van velem?-kérdeztem magamtól, majd elaludtam.
Újabb rémálom. Zihálva nyitottam ki a szemeim, majd ültem fel ez ágyon. Egy shortban és egy pólóban voltam aminek Bucky illata volt. Várjunk...én nem öltöztem át. Valaki nézett engem. Éreztem, hogy néz. Körülnéztem, majd megláttam Barnest.
-Te adtad rám?-kérdeztem lehajtott fejjel.
-Nem, Wanda volt az. Tudod jól, hogy nem érek hozzád.-nézett rám, mire csak bólintottam egyet.
-Küldtésre megyünk. Csak mi ketten. Újabb Hydra bázis, jelenleg Floridában. Viszont nem a bázisra megyünk. Rendeznek egy álarcosbált, ahol befolyásos emberek és politikusok lesznek. Olyanok akik veszélyt jelentenek a Hydrára. Őket akarják kiiktatni.-magyarázta, mire félbeszakítottam.
-És nekünk meg kell őket védeni, majd felrobbantani a bázist és megölni a Hydrásokat.-mondtam, mire nevetve bólintott.
-Csak egy a baj. Vagyis engem nem zavar de téged fog. Egy párként kell megjelennünk. Vagyis úgy mint férj és feleség. És khm...-köszörülte meg a torkát.
-Lehet, hogy meg kell majd csókolj.-vágtam rá idegesen, miközben pánikolni kezdtem.
-Megértem ha félsz de nem muszály.-nézett a szemembe aggódva.
-Nem kockáztathatom, hogy lebuktatom magunkat csak azért mert félek attól hogy megcsókoljalak.-álltam fel az ágyamról, majd oda mentem a szekrényemhez és elkezdtem keresni ruhákat.
-Mit csinálsz?-kérdezte tőlem kíváncsian.
-Keresek ruhákat. Az út Floridáig kb. 20 óra, szóval nincs túl sok időnk. Főleg ha autóval megyünk.-néztem rá, mire bólintott, majd ő is elment pakolni.
Előkerestem egy fekete toppot és egy sötét zöld cargo nadrágot amiket fel is húztam, míg a lábamra egy Vans cipő került. Szereztem egy elegáns ruhát, egy magassarkút, sminkeket, ékszereket, combtokot és fegyvereket.
Ezeket mind bepakoltam, majd elindultam le. Barnes már ott várt.
-Indulhatunk?-kérdezte tőlem mire bólintottam.
YOU ARE READING
~Fekete Angyal I~
FanfictionEbben a könyvben elő fordulhat trágár beszéd, erőszak, alkohol fogyasztás illetve felnőtt tartalom. Ha valaki ezeket ellenzi akkor ne olvasson bele. Az összes szereplő a Marvel tulajdona, kivéve a főszereplőt aki az én elmém szüleménye. A történetet...