~41~

347 18 2
                                    

|Tessa szemszöge|

Miután Pietroval megbeszéltem a dolgokat, vissza mentem a szobámba. Bucky sajnos nem volt ott, ami kicsit el is szomorított. Mivel egyedül voltam, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek zuhanyozni. Elvettem magamhoz tiszta bugyit, egy kényelmes shortot és egy bő pólót, ami Buckyé volt. Gyorsan bementem a fürdőbe, majd levettem a ruháimat és beálltam a zuhany alá. Jól esett ahogy a langyos víz végig folyt a testemen. A Hydránál két hetente egyszer fürödtem, akkor is hideg vízzel. Már a hajamról mostam le a habot, amikor az ajtó halk nyitódására lettem figyelmes.

-Tess?-hallottam meg Bucky hangját.

-Bucky, kérlek menj ki.-mondtam, miközben próbáltam eltakarni magam.

-Hidd el nem szívesen teszem de oké.-ezután már csak a kilincs kattanását hallottam.

Gyorsan végeztem, majd megszárítkoztam és felöltöztem. A hajam idő közben megszáradt, ezért miután azt is kifésültem kimentem a fürdőből. Bucky az ágyamon ült.

-Sajnálom, hogy nem engedtelek be, de én nem...-hajtottam le szomorúan a fejem, miközben beszéltem, de ő félbe szakított.

-Tessa kincsem, minden rendben van. Nehéz volt neked az elmúlt két év és rossz dolgok történtek veled. Nehéz megbíznod férfiakban bizonyos dolgok miatt, de bennem mégis megbízol és a barátnőmnek nevezhetlek, ami amúgy nagy szó, lévén hogy kb. 3 hete még féltél tőlem. Szóval nincs miért bocsánatot kérned, hiszen nem csináltál semmi rosszat se.-mosolygott rám, miközben felemelte az államat.

-Köszönöm.-szipogtam, majd megöleltem őt.

-Álmos vagy?-kérdezte tőlem.

-Nem. Beszélgetni szeretnék.-mosolyogtam rá, majd bemásztam az ágyamba, de ő csak nézett rám.-Még állsz ott fél évet, vagy jössz és megölelsz?

Erre pedig szó nélkül bemászott mellém az ágyba. A fejemet a mellkasára tettem, míg a lábaimat átkulcsoltam a bal lába körül. Ő az egyik kezét a feje alá tette de a fém kezével nem tudta mit csináljon. Végül hezitálva de alám került, vagyis a hátam alá. Kicsit kirázott a hideg, hiszen hideg volt az érintése.

-Hol látod magad pár év múlva?-kérdeztem tőle, miközben apró köröket rajzoltam a mellkasára.

-Egy tóparti házban, egy kis család körében.-viszont erre nekem lefagyott a mosoly az arcomról.

-Nem tudom kivel képzeled el a jövődet, de nekem nem lehet gyerekem.-fúrtam a fejem a mellkasába, amit egy póló takart.

-Veled képzelem el a jövőmet és tudom, hogy nem lehet gyereked. De engem nem zavar. Ameddig itt vagy velem, nekem addig minden jó.-simogatta a hátamat nyugtatóan.

-Komolyan mondod?-kérdeztem könnyezve.

-Igen.-mondta, majd puszit nyomott a homlokomra.

Én nem sokkal később elaludtam. Reggel arra keltem, hogy valaki játszik a hajammal.

-Jó reggelt.-hallottam meg Bucky rekedtes hangját, ami irtó sexy volt.

-Neked is James...vagyis Bucky. Nem akartam.-kértem rögtön bocsánatot tőle.

-Ne, hívhatsz Jamesnek. Szeretném ha így hívnál.-mosolygott rám majd puszit adott a hajamba.

-Szeretlek.-mondtam, majd megcsókoltam.

Ezután ő elment felöltözni, én pedig ugyan ezt tettem a saját szobámban. Felvettem egy fekete színű leggingst és egy sportmelltartót. Kilátszott a Hydra által okozott heg, de nem érdekelt. A hajamat felkötöttem és felvettem egy sportcipőt is. Lementem a terembe ahol senki nem volt. Gyorsan bemelegítettem majd lábedzést csináltam. A végére már kissé remegtek a lábaim. Na jó nem kissé. Rendesen nem tudtam járni.

~Fekete Angyal I~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant