oh, angel sent from up above

1.6K 75 35
                                    

Dans onun için hayatının en önemli şeyiydi. Seviyordu dans etmeyi. Bugün çok daha fazla yorulmuştu. Pratik yapıyordu gecenin bu saatinde.

Chan duyduğu müzik sesinin olduğu yere doğru ilerlemeye başladı. Kim gece gece dans ediyordu ki? Pratik odasının kapısını tıklattı, gir diyen biri olmadı. Kapıyı açtığı an dans eden Hyunjin ile karşılaştı. Chan gözlerini ovuşturdu.

"Hyunjin, neden hâlâ dans ediyorsun?"

Hyunjin duyduğu boğuk ses ile arkasına hızlıca döndü.

"Yarın çekeceğimiz için hâlâ dans ediyorum."

Chan derin bir nefes aldı.

" Kendini yorma. Eğer ki sakatlanırsan çekemeyiz. "

" Biliyorum fakat daha iyi dans etmek istiyorum. "

" Hyunjin, sen gayet iyi dans ediyorsun. Ve şimdi gidip yatmazsan yarın çekmeyeceğiz. "

Hyunjin başını anlamış gibi salladı. Chan ise kapı da beklemeye başladı. Hyunjin su şişesini ve çantasını alıp pratik odasından çıktı. Eve gideceklerdi.

Evet, onlar hâlâ birer üniversite öğrencisi. Binadan çıktıktan sonrra merdivenlerden inerken Hyunjin, ayakkabısının altına sakız yapışmıştı. Birkaç basamaktan zorlukla indikten sonra Chan yanına telaşla geldi.

" İyi misin? Ayağına bir şey oldu mu? "

Hyunjin'in beline kollarını doladı ve yürümesine yardımcı oldu. Fakat Hyunjin'in canı yanıyordu ve ayağını yere değdirdiği an çıkardığı çığlığa benzeyen ses de bunu onaylamıştı.

Chan onu daha fazla zorlamak istemedi ve yavaşça kucağına aldı. Hyunjin sanki bunu bekliyormuş kollarını boynuna doladı. Arabaya geldiklerinde Hyunjin'i koltuğa oturttuktan sonra kendisi de yanına oturdu ve sürmeye başladı.

" Evde ağrı kesici var mıdır? "

" Bilemiyorum. Seni eve bıraktıktan sonra gidip alırım her ihtimale karşı. "

" Teşekkürler hyung. "

Chan sadece gülümsemişti. Eve gelmişlerdi. Jisung heyecanla bir şeyler anlatıyordu diğerlerine. Jisung'u dinlemek istemeyen Seungmin ise kulaklığı ile müzik dinliyordu.

" Jisung tahminen ne zaman susarsın? Sabahtan beri konuşuyorsun vır vır vır! "

" Konuşurum ben. Karışmayın bana! "

" Hey hey, çocuklar sessiz olun. Bu ne gürültü böyle? "

Felix koşarak Chan'in yanına gelmişti. Chan'e sarılıp ona Jisung'u şikayet etmişti.

" Ama hyung o da benim kekimin hepsini yedi. "

" Bir şey olmaz. Birbirinize sataşmayın. Hadi geçin salona ben de Felix ile kek yapayım. "

" Aşçı Chan hyung, bayılırız! "

Hyunjin ve Changbin aynı anda söylemişti ve bu Chan'in hoşuna gitmişti.

selamlar yine ben ve yine hyunchan hikayesi!

umarım beğenirsiniz.

iyi geceler! 💙

feels, hyunchan ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin