oh, now I think I must be miles up

589 48 31
                                    

" Hoşlandığı kişi ben miydim? "

Şaşkınlıkla sorduğu soru ile sandalyesine oturdu. Seungmin gülümseyerek Hyunjin'in yanındaki sandalyeye oturdu. Felix ve Jisung da onları dinliyorlardı.

" Kaç kere daha diyeceğiz Hyunjin? "

" Ve sen bunu yeni anlıyorsun? "

Seungmin üstüne gitmemeleri için arkadaşlarını susturmuştu. Hyunjin ise sadece Seungmin'e bakıyordu, yardım istiyor gibiydi.

Felix ve Jisung mutfaktan çıkınca onların daha rahat konuşmasını sağlamıştı.

" Endişelenmene gerek yok. Uygun bir zaman da söyler eminim ki. "

Deyip Hyunjin'in sırtını sıvazlamıştı. İkili mutfaktan çıkıp salona geçmişti. Jeongin yanına patpatlamıştı Hyunjin'in oturması için. Fakat oturan kişi Seungmin olmuştu.

Hyunjin başka yer var mı diye bakarken Chan'in yanının boş olduğunu gördü. O da şuan telefonu ile ilgileniyordu. Sessizce yanına oturup sohbeti dinlemişti.

" Sonra da Changbin niye sinirli diyorsunuz ama. "

" Hak etti. "

" Neyi hak etmişim ben? "

" Azıcık sessiz olsanız. Hani bizde insanız. "

Minho'nun bu söylenmesine karşılık herkes gülmüştü.

" Tamam yeter. Çok ses yaptınız. Açın bir film izleyin. "

Chan gülümseyerek çocuklara film göstermişti seçmeleri için. Hepsi ona odaklanırken Chan, Hyunjin'in yanına oturmuştu.

" Çekim harika olmuş. Az önce gönderdiler istersen gel benimle birlikte izleyelim. "

Hyunjin Chan'in peşinden neredeyse koşarak gidiyordu. Chan'in odasına gelmişlerdi. Çalışma masasına geçip bilgisayardan videoyu açmışlardı.

Video bitene kadar gözlerini Hyunjin'den ayırmamıştı. İzlerken gözleri parlıyordu. Dansı çok sevdiğini biliyordu. Video bittikten sonra Hyunjin Chan'e dönüp sarılmıştı.

" Harika olmuş. Çok beğendim. "

Geriye çekilip tekrar ekrana bakmıştı. Chan ise gülümsedi onu böyle görünce.

" Beğenmene sevindim. Video bittiğine göre içeri geçelim mi? "

Hyunjin sandalyeden kalkıp kapıya ilerlemişti. Chan bilgisayarı kapatana kadar beklemişti. Salona geldiklerinde hiç alışık olmadıkları bir şey olmuştu.

Salon çok sessizdi. Hayır, çocuklar salondaydı sadece film izlerken sessizlerdi. İkisi de koltuklara yerleşip filmi izlemeye başlamışlardı. Chan sonradan fark etmişti ki bu filmin konusu aile sevgisine dayanıyordu. Hyunjin'e baktığında elleri ile oynadığını, filmi izlemediğini gördü.

Biraz sonra olan şey ise Chan'in kalbini acıtmıştı. Hyunjin elleriyle oynamayı bırakıp göz yaşlarını silmişti. Salonda ki ışıklar kapalı olduğundan zar zor görebiliyorlardı birbirlerini. Seungmin Chan'in rahatsızca hareket ettiğini fark edince baktığı yere baktı.

" Ağlıyor mu? "

Chan hafifçe başını sallayıp Seungmin'e cevap vermişti.

" Filmin konusundan kaynaklı olmalı. "

Seungmin filmi durdurup ışıkları açtığında herkes Chan'in baktığı yere bakmıştı. Hyunjin ise kendisine bakıldığını fark etmiş, kalkıp odasına gidecekti ki Chan kolundan tutup tekrar oturttu onu.

" Odama gitmek istiyorum. "

Dolu gözleri ile Chan'e bakıp izin istiyordu odasına gidebilmek için. Chan ise onun yanına oturup sarılmıştı bir anda. Hyunjin, başını Chan'in boynuna gömmüş hıçkırarak ağlıyordu.

Çocukların hiçbiri Hyunjin'i böyle görmeye alışık değildi. Hepsi ikilinin bu haline odaklanmıştı. Sadece onlara bakıyorlardı. Hiçbiri konuşmuyordu. Oda da Hyunjin'in hıçkırıkları dışında başka bir ses yoktu.

Chan Hyunjin'in yüzüne bakmak için geriye çekilmişti. Hyunjin ise Chan'in kollarına sımsıkı tutunmuştu. Başı hâlâ öne eğik bir şekilde ağlıyordu. Chan çenesinden tutup yüzüne bakmasını sağlamıştı. Göz göze geldiklerinde ise gülümsemişti.

Yanaklarından süzülen yaşların yerini yeni yaşlar alıyordu. Kollarını bırakmıştı, bu sefer de ellerini tutuyordu. Gitmesini istemiyordu. Yine başını eğmişti. Diğerleri ise sessizce olanları izliyordu. Seungmin yanlarına gitmek istese de Chan durdurmuştu.

" Hyunjin bana bakar mısın? "

Hyunjin yavaşça başını kaldırıp Chan'e bakmıştı. Chan'in ellerini daha çok sıkıyordu. Sanki gidecekmiş ve yalnız kalacakmış gibi hissediyordu. Göz yaşlarını umursamadan konuşmaya çalışıyordu.

" Konuşmak zorunda değilsin. Sadece biz varız. Artık onları düşünme. Düşündükçe çok daha fazla üzüleceksin. Ve ben üzülmeni hiç istemiyorum. "

Diğerleri geç de olsa Chan'in de ağladığını anlamışlardı. Hyunjin'i kendine çekip sımsıkı sarılmıştı.

" Ailem olduğunuz için teşekkür ederim. "

Uyku saatleri gelmişti. Hyunjin yattığı an uykuya dalmıştı. Chan de yatağın yanında oturup onu izliyordu. Yavaş yavaş saçlarını seviyordu. Onu gerçekten çok seviyordu.

" Senin ailen olacağım. Sana vermedikleri sevgiyi ben vereceğim. Söz veriyorum ki hep yanında olacağım. "

Ne zaman aktığını bilmediği göz yaşını sildi elinin tersiyle. Eğilip yanağına minik bir öpücük bıraktı.

Yorganı omuzlarına kadar çekip odadan çıktı. Seungmin ve Minho kapıda Chan'i bekliyordu.

" Uyuyor mu? "

Olumlu anlamda başını salladı Chan. Üçü de odalarına dağılmıştı.

Sonunda kahvaltıyı hazırlamışlardı. Hyunjin de bardakları masaya koyup oturmuştu. Kahvaltı bitene kadar hep sohbet etmişlerdi. Gülüp eğlenmişlerdi. Chan de Hyunjin'in gülüşünü izliyordu.

O gülünce Chan de gülüyordu. Masayı toplamak yine Chan ve Hyunjin'e düşmüştü. Chan mutfaktan ayrılacakken Hyunjin tutmuştu onu.

" Gerçekten ailem olacak mısın? "

Chan gülümsemişti.

" Olacağım. "

Hyunjin sarılınca o da sarılarak karşılık vermişti. İkisi de hep sarılıyordu. Birbirlerine güveniyorlardı. Birbirlerini seviyorlardı. Sadece söyleyemiyorlardı.

Hyunjin geriye çekilip Chan'e yaklaşmış, yanağından öpmüştü. Utandığı kızarmış yanaklarından belli oluyordu. Chan gülümseyerek daha da yakına çekmişti onu.

Hyunjin ise ellerini Chan'in omzuna koymuştu. Bakmıyordu Chan'e. Yanaklarını saklamak istiyordu.

Chan çenesinden tutup yüzüne bakmasını sağladı. Beline doladı kollarını. Yüzleri çok yakındı.

" Utandın mı sen? "

Kıkırdamıştı Chan. Hyunjin de koluna hafifçe vurmuştu.

" Utanmadım. Neden utanayım ki? "

" Yanakların peki? Onlara ne diyeceksin? "

" Sıcak oldu o yüzden öyleler. "

Chan bir anda yanağından öpmüştü. Gülümsemişti Hyunjin. Chan bir elini belinden çekerek yanağını sevmişti. İşte o zaman söylemişti her şeyi...

selamlar!

nasılsınız?

bir sonraki bölüm de kavuşturayım mı hyunchan ikilisini?

feels, hyunchan ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin