you said drink from me, drink from me

417 32 30
                                    

" Adama bak ya! "

" İyi demişsin Hyun. "

Hyunjin masanın üstünden peçeteyi alıp göz yaşlarını sildi. Chan daha fazla zorlamak istemedi. Hyunjin'in elini tuttu.

" Saat geç oldu çocuklar. Hadi herkes yatağa. "

Chan de Hyunjin'in elini bırakmadan odasına götürdü. Hyunjin pijamalarını giyip yatağına oturdu.

Chan'in gitmesini istemiyordu fakat o da yorgundu. Bir şey demek için açtığı ağzını tekrar kapattı. Chan yanına gelip sarıldı ona.

" İyi geceler, Jinnie. "

Gülümsedi ve yanağına minik bir öpücük kondurdu. Saçlarını karıştırdı ve odadan çıktı. Hyunjin yerinden kalktı ve ceketinin iç cebinden eski evine gidip aldığı şeyi aldı.

Tekrar yatağına döndü. Elinde sımsıkı tutarak kapıya arkasını dönmüştü. Camdan dışarıyı izlerken uyuyakalmıştı. Çok erken uyanmıştı yine. Saate baktığında beş olduğunu gördü. Yarın mezuniyet törenleri olacaktı.

Mutluydu, artık okula gitmeyecekti. Onun yerine daha zorlu bir hayat onu bekliyordu. Başaracağına inanıyordu. Yapabilirdi. Tekrar yastığına sarıldı ve dışarıyı izlemeye başladı. Evini seviyordu. Arkadaşları onun için aileydi. Aile kavramını onlarla öğrenmişti.

Chan ise ona sevgiyi öğretmişti. Hyunjin, hayatında ilk defa birine aşık olmuştu. Onun ve diğerlerinin yanında güvende hissediyordu. Gülümsedi. Bu hissettikleri onun için çok değerliydi.

Ağlıyordu, bu sefer mutluluktan ağlıyordu.

Göz yaşlarını sildi ve yatağında oturur pozisyona geldi. Masasına baktı, bir not kağıdı vardı. Yatağından kalktı, minik adımlarla masasına ilerledi. Sandalyesine oturdu, notu eline aldı ve okumaya başladı..

______________________________
Akşam yemeğine gidelim mi?
Seni çok seven sevgilin, Chan
______________________________

Gülümsedi, eline bir kalem alıp cevabını yazdı.

______________________________
Akşam yemeğine gidelim mi?
Seni çok seven sevgilin, Chan
Seninle her yere giderim.
Seni her şeyden çok seven sevgilin, Hyunjin
_______________________________

Kağıdı aldı ve Chan'in odasına gitti. Hâlâ uyuyordu. Sessizce masasına kağıdı bıraktı ve odadan çıktı. Kendi odasına gitmedi, direkt mutfağa gitti. Su içip geri dönecekti ki arkasında Chan'i gördü. Gülümsüyordu.

" Günaydın Jinnie~ "

" Günaydın Channie~ "

Chan sarılıp tekrar bakmıştı yüzüne. Gülünce Hyunjin kaşlarını çatıp ona bakmıştı.

" Neden gülüyorsun? "

" Saçların çok güzel duruyor. "

Deyip saçlarını iyice karıştırmıştı. Hyunjin hafifçe omzuna vurup gülmüştü. Lavaboya gidip saçlarını düzeltti ve mutfağa tekrar gelip kahvaltı hazırlamaya başladı.

Chan bilgisayarını masa da bırakıp ayaklandı. Hyunjin beline sarılan kollarla ilk başta korkmuş, sonrasında Chan olduğunu görünce rahatlamıştı.

" Notu görmüşsün ve cevap yazmışsın. "

Hyunjin gülümsedi ve elindeki bıçağı bırakıp Chan'e döndü.

" Onun yerine yanıma gelip söyleyebilirdin. "

Chan ellerini belinden ayırmamıştı. Hyunjin ise kollarını boynuna dolamıştı. Masum masum Chan'e bakarken Chan dayanamayıp yanaklarına öpücük kondurmaya başlamıştı.

feels, hyunchan ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin