when I was so heavy

284 25 17
                                    

" Hyun, çok yoruldun. Siz de oturun ben hemen kahve yapayım hepimize. "

Felix koşarak mutfağa gitmişti. Jeongin de yardım etmek için yanına gitmişti. Chan ise sonunda bilgisayardan kafasını kaldırıp salona gelmişti.

Changbin de hemen arkasından gelip kendini koltuğa atmıştı. Jisung Hyunjin'in yanına oturup bacağına kafasını koymuştu.

" Adı ne olacak? Düşündünüz mü? "

Hyunjin Chan'e bakıp suratını astı.

" O zaman yardımcı olayım ben sana. "

Jisung bacağından kafasını kaldırıp bağdaş kurmuştu.

" Cinsiyeti ne? "

" Kız. "

Jisung ellerini çırpmıştı. Düşünmeye başlamıştı ki parmaklarını şıklatmıştı.

" Şimdi sana isim önerileri vereceğim Hyun. Hangisini beğenirsen söyle. "

Hyunjin başını sallayıp dinlemeye devam etti. Hepsi güzel gelmişti ona fakat onun aklında daha güzel bir isim vardı.

" Jisungie, benim aklımda bir isim var fakat Chan sever mi bilmiyorum. "

" Neden sevmesin? Söyle bakayım. "

Hyunjin sehpanın üstündeki papatyayı eline alıp Jisung'a bakmıştı.

" Daisy? "

" Harika bir isim! Neden sevmesin bu ismi? "

Chan de onların yanına gelip sohbetlerini dinlemeye başlamıştı.

" Neyi sevmem? "

" İsim seçiyorduk bebeğiniz için. Hyunjin'in de aklında bir isim varmış fakat sen beğenmezsin diye söylemek istemiyor. "

" Neymiş bu isim? "

Chan Hyunjin'in yanağına öpücük kondurup kucağına çekmişti. Hyunjin Chan'in gözlerinin içine bakarak gülümsemişti.

" Daisy nasıl? "

Chan de gülümsemişti. Hyunjin'in yanağını severken,

" Çok güzel. Çok yakışır. "

Hyunjin'in duyduğu kelimelerle gözleri parlamıştı. Jisung'a dönüp sarılmıştı.

" Sever demiştim. "

Felix kahveleri çoktan getirmiş, üçlünün sohbetini dinliyordu. Minho ve Changbin de hâlâ oynayan filmi izliyorlardı. Seungmin ise göğsünde uyuyakalan Jeongin'in saçlarını seviyordu.

Hepsi filmi izlerken bir anda duyulan ağlama sesi ile hepsi o noktaya dönmüştü. Hyunjin'in göz yaşlarını silen Chan ise gülümseyerek bir şeyler söylüyordu eşine. Minho ve Changbin gülümseyerek yanlarına gitmişlerdi.

" Ne oldu? Neden ağlıyor? "

" Theo'ya araba çarptı diye. "

Chan açıklamasını yaptıktan sonra Changbin Hyunjin'in elini tutup gözlerine bakmıştı.

" Merak etme Hyun, Simon ve Alvin Theo'yu kurtarıyor. "

Hyunjin gülümseyerek Changbin'e sarılmıştı. Minho da Changbin'in arkasından sarılmıştı. Jisung da bu anı kameraya almıştı. Hepsi gülerek izlemeye devam ediyorlardı.

4 sene sonra

" Hadi gel bebeğim! Hazırlandın mı? "

" Geldim sevgilim ne oldu? "

Jisung alnına vurup gülmüştü.

" Sana demedim ki sevgilim. Kızımızı çağırdım."

" Hep onu çağırıyorsun zaten. "

Minho koşarak merdivenlerden çıkmıştı. Jisung gülerek arkasından gitmişti. Seungmin ve Jeongin de eve gelmişlerdi.

" Araba hazır çocuklar! "

Salona geçip oturmuşlardı. Felix ve Changbin de çantaları ile salona gelmişlerdi.

" Sadece 2 haftalığına tatile gidiyoruz, temelli değil ki bebeğim. "

" Bir şey olmaz. Tatil deyip geçme! O tatili hepimiz hak ettik. "

Changbin gülerek koltuğa oturmuş asıl ikiliyi bekliyorlardı. Chan çantaları aşağıya indirmişti. Jeongin merakla Chan'e bakmıştı.

" Daisy nerede? Çok özledim. "

" Geliyorlar şimdi. Kıyafet seçiyor hanımefendi. Mavi eteğini gösterdim, bak bu çok yakışır sana  dedim yok ben kırmızı şortumu giyeceğim diyor. "

Jeongin ve Seungmin gülerken Hyunjin de kızının elinden tutarak merdivenlerden iniyordu. Jeongin ayağa kalkınca Daisy onu görür görmez ona doğru koşmaya başlamıştı.

" Jeongin'i bizden daha çok seviyor ben söyleyeyim. "

Hyunjin Chan'in omzuna hafifçe vurup gülmüştü. Daisy'i kucağına alıp yanaklarını öpen Jeongin ise Chan ve Hyunjin'e bakıp gülüyordu.

" Kimi daha çok seviyorsun Daisy? "

Daisy, Jeongin'in kucağından inip Felix'e koşmuştu.

" Lixie hyungu çünkü yemekleri çok güzel. Ama hepinizi çok seviyorum. "

Felix gülümseyip kucağına aldı Daisy'i.

" Hadi artık arabaya geçelim. "

Seungmin kalkıp çantaları alıp arabaya ilerlemişti. Changbin de yardım etmişti. Hyunjin Daisy'i kucağına alıp arabaya geçmişti.

Jisung da kızını alıp gelmişti. Yoldayken Daisy uyuyakalmıştı, Hyunjin de saçlarını örmeye başlamıştı. Jisung ve Minho da kızları Min Ju ile uyuyakalmıştı.

selamlar!

yeni bölüm ve yine ben.

en sevdiğiniz isim?

bir sonraki bölüm de görüşmek üzere.

iyi geceler!

💙🤍

feels, hyunchan ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin