Tot weekendul am stat in casa cu mama spunandu-i in detaliu tot ce se intamplase de cand Alex a venit aici deci nu am fost surprinsa cand duminica dimineata aveam 107 apeluri pierdute de la Alex, Mark, Em, Rose si un numar pe care nu l-am recunoscut.
-Alo? Te-ai gandit sa ma suni? Zice o voce groasa.
-Cine naiba esti si de la cine ai numarul meu?
-Sunt verisorul lui Alex, Andrew. (Poza la media) Am numarul de la el.
-Aaaa, scuze. Deci? Vii?
-Cum sa ratez o ocazie sa te vad in costum de baie?
-Chiar nu am chef de dumele tale expirate. Am iubit. Ne vedem maine la 6 la mine. Pa.
-Ce directa. Mrr. E rarait. Mereu am adorat vocea raraitilor chiar daca la el nu am observat-o. Pa, pisi.
I-am inchis si l-am sunat pe Alex.
-Neata, printeso. Sa stii ca Andrew e aici si era pe cale sa plateasca daca nu ma sunai tu.
-Lasa-l. O sa il bat eu la cap o saptamana de vede numai pisici.
-Maine la 6 la mine. Dar cu ce mergem?
-Pai el are masina si la fel si eu. Ne descurcam. Anunta-i tu pe restu ca trebuie sa discut cu iubitul meu verisor. Diseara dormi la mine?
-Aaaa, da. Ne vedem la 20...
-Vin sa te iau. Pa, iubire mare.
-Pa, mr. Perfect.
Am facut conferinta cu Em, Rose si Mark si le-am zis si lor. Fetele s-au oferit sa la ajute cu impachetatul si le-am acceptat propunerea. Nu pot zice ca sunt foarte dezordonata dar dulapul meu niciodata nu e ok. Mereu intarzii deoarece stau sa imi calc hainele.
-Mamaaa!
-...
-Mami? Iar nici un raspuns. Nu e acasa. Pe cutia de suc era un bilet. "Am mers sa iau dulciuri pentru excursie apoi merg la Natalia. Vine Alex sa le aduca. Pa. Pupici"
Pff, atunci ramanem la mine. Nu are rost sa ma mai schimb si eu. Am auzit un batut insistent in usa si am mers sa deschid.-Heeeei. Zice Rose entuziasmata.
-Salut. Em?
-Vine la 14.
Cand ma uit la ceas vad ca e deja 13.
-Hai sus.
Am urcat la mine in camera. Am dat muzica la maxim si am inceput sa cotrobaim in dulap dupa haine. "Jocul" era asa: fiecare puneam hainele pe care credeam ca ai fi ok sa le iau iar apoi eu le probabm in timp ce Em si Rose faceau pe criticii. Dupa cam 10 melodii a aparut si Em.
-Ma, eu nu imi pun increderea in voi. Eu si Rose ne uitam una la alta intrebatoare. Ati lasat usa deschisaaaa!
-Ehh. Nu ne-a furat nimeni.
Am inceput sa probez o tona de haine. Unele nici nu stiam ca le am. Am inceput cu rochiile. Prima a fost una mai eleganta. E rosie si e doar din dantela. Sus e mulata iar jos e infoiata si lunga cam pana pe la genunchi. E una din rochiile mamei preferate. Fetele au zis sa o iau obligatoriu. Am continuat asa pana la 17 cand am terminat. Aveam o valiza imensa si doua ghiozdane mari pregatite pentru dulciuri si lucruri pentru igiena personala.
-Deci, vo... Sunt intrerupta de telefonul meu.
-Da Alex?
-Deschizi usa?
-Hopa. Acum iubire.
Am coborat si i-am deschis usa. M-a sarutat scurt si am urcat sus. Fetele au plecat cam dupa 10 minute dupa ce a venit Alex apoi am ramas doar noi.
-Tu vii in masina cu mine si cu bagajele.
-Ma intrebi sau imi impui?
-Mai degraba, te oblig.
-Dar vreau sa fim toti si sa cantam. Nu doar noi doi mai ales ca tu conduci. Zic eu smiorcaindu-ma.
-Ok. Vine si Rose cu noi.
-Iiiiiiiii! Multumesc, iubitule.
Si-a zdrobit buzele de a le mele. Limba lui mi-a deschis gura in timp ce ma tragea mai mult spre el. Sarutul a devenit unul salbatic. Nu era cel cu care ma obisnuisem dar totusi imi placea. Mi-am infipt mainile in parul lui si am tras usor de el. Cand nu a mai avut aer s-a departat de mine desfacandu-mi cocul ca mai apoi sa isi afunde capul in parul meu. Incet, incet a inceput sa ma sarute pe gat dar cand a vrut sa ma muste m-am tras rapid.
-Esti catel sa iti marchezi teritoriul?
-Esti foarte rea. Zice el unindu-si sprancenele.
-Eu fug la baieee. Vorbim dupa. Am mers si am dat drumul play list-ului meu si am fugit in baie inchizand usa cu cheia dupa mine.
M-am dezbracat iar apoi am dat drumul apei fierbinte. Melodia All of me a pornit in timpul unei melodii ritmate. Asta sigur e el. E baiatul meu. Am inceput sa ma spal cu gandul la el si ce ar putea gasi in camera mea. Mirosul de capsuni imi invada narile in timp ce imi clateam parul. Am insfacat un halat pufos si am iesit din baie. Am stat cam o ora ai ceva in vana. Ma relaxa. El era in pat cu un lant in mana. Stiu sigur ce lantisor e.-Ce e asta? Zice el fara sa isi desprinda ochii de la jumatatea de inima cu coronita pe care scria LO cu litere italice.
-De la ultimul meu iubit... Am fost cu el pana acum sase luni. Mi-a dat asta cand am facut 3 luni impreuna.
-Si de ce o mai ti?
-Pai, e chiar draga mie. Nu mai tin la el dar la acea inima da.
-Nu vreau asta. Vreau sa o arunci.
-De ce? Zic eu urland la el. E doar un cadou vechi.
-Bine. Dar promite-mi ca o iei de pe ursulet.
Merg spre el si ii iau inima din mana. O pun in sertarul noptierei.
-Acum e perfect. Zice el vizibil fericit.
-Ma duc sa ma schimb.
Am luat o pereche de pantaloni cu imprimeu de leopard gri, lenjeria intima si tricoul lui gri care imi venea cam pana pe la jumatatea coapselor si am mers la baie. M-am imbracat rapid si am venit inapoi in camera, m-am trantit in pat, el m-a luat in brate si am adormit instantaneu.
N.a: Scuzati greselile. Sper ca va placut. Va pup :*
CITEȘTI
Viaţa mea
Romance"Te iubesc!"... Atât a fost de-ajuns să-mi întoarcă lumea monotonă pe dos. Drepturi de autor!