-Fetelor, eu si Alex plecam! Ne mai vedem! Paaaa! Spun eu rapid si merg sa le imbratisez.
Am iesit rapid din sala de jocuri, tinandu-ne de mana.
-Va cheama la fel! Nu cred ca e o coincidenta! Te rog, zi-mi adevarul!
-Uite, hai sa mergem la mine si iti zic tot acolo! zice el si ma saruta-Ok. spun eu in timp ce ne indreptam spre casa lui.
E ciudat. ma gandesc la lucruri foarte ciudate despre chestia asta. "Grey" nu e un nume foarte comun... Dar totusi, orice ai fi, sper ca Rose sa fie ok dupa ce afla. E imposibil sa nu ii zic tot ce stiu. E ca o sora pentru mine si nu pot sa o mint. Chiar daca o uram, nu stiu ce m-as fi facut fara ea. Mereu m-a facut sa zambesc in cele mai grele momente din viata mea.. Mai ales cand tata a plecat prima oara din tara.
*ACUM 6 ANI* amintire-Eu sunt nevoit sa plec din tara asta ca sa fii tu bine! O sa vin cat de des pot! E bine! O sa vezi, o sa iti placa! O sa aveti mereu zile ale fetelor! zice tata in aeroport, inainte ca sa urce in avion.
-D-d-d-d-dar, n-nu vreau! spun eu printre suspine.
-Fi tare, printesa mea! Tu esti o campioana!
-Te iubesc, tati!
-Si eu, pui! Si eu...
-Te rog, nu mai plange, o sa fie bine! Stiu cum e dar e bine! spune Rose la doua zile dupa ce tata plecase.
-Bine. Multumesc. spun eu si imi sterg lacrimile cu maneca de la puloverul meu albastru.
*gata amintirea*
-Printesa?! zice Alex intrerupandu-mi sirul meu de ganduri.
-Da, scuze.
Ador cand imi zice "printesa"... Simt ca tata e mai aproape de mine. Chiar daca imi place fara el acasa, doar eu cu mama, imi e foarte dor de el si de predicile lui. Chiar imi doream sa fie aici sa vad ce zice de relatia mea cu Alex.
-Buna, porumbeilor! ne intampina mama lui Alex cu un zambet larg si un sort patat de cacao. Eu fac un tort,si se uita spre pata mare de pe sort, va fi gata....canva!zice ea zi rade.
-Noi urcam! zice Alex parca ignorandu-si mama.
-Dal vleau sa ma joc cu John! spun eu facand o fata de catel plouat
Alex tuseste scurt ca sa imi aduca aminte de ce am venit la el iar apoi zice bland:
-Dupa ce vorbim!
Am urcat rapid scarile, ne-am aruncat in pat si a inceput sa vorbeasca calm si incet:
-Tatal meu s-a casatorit cu mama iar apoi m-a facut pe mine. Dupa o cearta, mama a decis sa divorteze. Dupa terminarea divortului, amandoi si-au refacut viata, mama cu tatal lui John iar tata cu mama lui Rose. Tata a ramas cu mama ei iar mama, dupa nasterea lui John, a descoperit ca tatal lui, Max, sta putin sa gandeasca, avea femei de o noapte, ca sa folosesc un termen frumos, iar mama a divortat si de el.
-Si Rose probabil nu stie,nu?!
-Aparent, tatal ei nu i-a zis, dar, daca tu crezi ca e bine, ai putea sa o chemi aici, sa ii zicem si ei.
Pun mana pe telefon, o apelez pe Rose, ii zic adresa lui Alex si o rog sa vina aici cat de repede poate si sa ne sune inainte sa intre in curte.
Dupa cam 10 minute, am coborat sa o intampinam pe Rose iar apoi am mers in camera lui Alex toti trei. Eu am inceput sa ii zic toata povestea iar ea, a reactionat foarte bine:
-Stiam ca tata a fost casatorit! Dar nu mi-a zis ca am un frate, nici macar vitreg. Stie cat de mult mi-am dorit unul si nu mi-a zis! Ce nebun! zice ea si rade in timp ce in imbratiseaza pe Alex. Hei, fratioare!
Imi dreg vocea iar apoi zic in timp ce rad:
-Fratele tau e inca iubitul meu!
Rose a zis ca merge acasa sa vorbeasca cu tatal ei si noi iar am ramas singuri.
-A avut o reactie buna. zice Alex imediat dupa ce pleaca.
L-am chemat si pe John in camera si am inceput sa ne jucam pe Play Station ceva joc cu o cursa de masini. Eu si Alex am pus un pariu:
-Daca ma bati, vin cu tine la shopping, daca nu, vii cu mine la un meci de footbal si ma sustii!
-Ok, s-a facut!
Am inceput jocul. John conducea cu cateva tururi in fata, iar eu si Alex ne sabotam ca sa castigam.
-Ha-ha-ha! Era de asteptat! zice Alex in timp ce topaia de colo colo de fericire.
-Si, cand ziceai ca e meciul?
-Maine! O sa porti asta ! iar apoi scormoneste prin dulapul lui dupa ceva.
-Evricaaa! Apoi scoate de acolo un tricou cu numarul 16 pe care scrie "Grey A."Am mai stat la el in timp ce el tot zicea ca el a castigat si eu nu . Pe la ora 21, am plecat spre casa mea, el conducandu-ma.
-La ora 12 sa fi in fata portii. Paaa, footbalista mica! zice el si ma saruta
-Pa, pisoi! spun eu scotand limba si il sarut si eu.
N.a: Scuzati-mi intarzierea si greselile! Sper ca va placut si acest capitol! Pa :*
CITEȘTI
Viaţa mea
Romance"Te iubesc!"... Atât a fost de-ajuns să-mi întoarcă lumea monotonă pe dos. Drepturi de autor!