Cand m-am intors Rose ii tinea fata lui Alex in palmele ei iar apoi l-a sarutat. Am izbugnit in lacrimi. Mi-am luat telefonul si geanata si am luat-o la sanatoasa pe plaja inca incinsa. Auzeam in urma mea multe strigate printre care si cel a lui Alex. E oribil ce a facut Rose. O urasc. Mi-a stricat vacanta si probabil si viata, deoarece va avea grija sa fie un mare calvar. Dupa un timp de alergat pe plaja m-am trantit pe nisip si am continuat sa plang in liniste. Le multumesc copiilor ca nu au venit dupa mine. Asta mai imi lipsea. Plangeam linistita pe malul marii fara sa ma deranjeze nimeni. Plangeam cu suspine fara sa fiu auzita. Plangeam fara sa imi fie frica, la urma urmei, nimeni de aici nu ma cunoaste. Plangeam ca sa ma relaxez. Plangeam pana cand lacrimile au disparut. Pur si simplu nu mai curgeau, desi simteam o nevoie disperata de a plange.
Am intors capul spre locul nenorocit unde se intamplase toata faza de mai devreme. Am vazut venind de acolo doua siluete pe care le-am recunoscut imediat. Alex si Andrew. Chiar nu aveam nevoie sa vorbesc cu Alex. Asa ca m-am ridicat si am fugit mai departe.-Sofia! Te rog! Lasa-ma macar pe mine sa vorbesc cu tine! Se aude glasul gafait a lui Andrew de undeva aproape de mine.
M-am oprit si m-am intors. Andrew s-a oprit in fata mea si mi-a luat fata in palmele lui apoi m-a sarutat pe frunte. Am zambit larg si l-am imbratisat cat de tare puteam la acel moment. El a fost singurul care a venit... Nici macar Em... Imi inchipui deja cu Em si Clara vor sa o ciufuleasca. Suntem prietene foarte bune dar stiu ca pentru ce a facut le cred in stare.
-Hai la hotel. Te rog, broo. Cuvintele imi scapau printre buze foarte calm.
-Hai.
Am ocolit ceva sa nu ii vad pe restu dar intr-un final am ajuns. Tot drumul a fost tacut si ma bucur ca a fost asa. Am putut sa imi fac ordine printre ganduri. El doar si-a tinut mana in jurul taliei mele ca un...foarte bun amic...da, e bine asa. Perversul a devenit romantic, calma a devenit geloasa, eu mi-am dat arama pe fata si am inceput sa plang, iubitorul a stat. Oare asa suntem noi? Acestia sunt cei adevar... Sirul de ganduri mi-a fost intrerupt cand o palma a facut contact cu coapsa mea.
-Las-o, ba! Zice Andrew strangandu-ma mai tare langa el.
-Ca daca nu ce?! Zice tipul de langa mine. Probabil cel care a atins ce nu trebuia.
-Ca daca nu...asta. Zic eu hotarata si ii dau o palma peste obrazul drept. Fata lui s-a intors cand mana mea a facut contact cu moaca lui de... Cocalar. S-a uitat urat la mine apoi a plecat cu coada intre picioare.
-Bravo, fetito.
-Mersi.
Am ajuns repede in camera si m-am dus sa ma schimb. Mi-am luat un tricou larg si o pereche de colanti. El se schimbase deja. Avea doar o pereche de pantaloni de trening negri. E chiar foarte frumos. Statea in pat, cu castile in urechi si butonand la telefon. M-am aruncat langa el in pat si instantaneu si-a dat jos castile. Mi-a pus o mana sub cap si m-a tras spre el. Pieptul lui era ud. Asa era si a lui Alex cand am dormit la el.
-Las-o! Se aude vocea groasa din pragul usii.
-A-a-alex. E ok. Nu facem nimic. Stam si povestim.
-Inca esti cu mine. Daca nu mai vrei sa fi uita-te in ochii mei si zi-mi asta.
M-am ridicat de langa Andrew si am mers in fata lui Alex. M-am ridicat pe varfuri dar tot nu am reusit sa ma uit exact in ochii lui. M-a prins de coapse si m-a ridicat. Mi-am inconjurst picioarele in jurul taliei lui si mi-am lipit fruntea de a lui.
-Nu vreau asta dar momentan vreau sa stau si cu el. E prietenul meu si il iubesc. In alt sens decat te iubesc pe tine. Acum, lasa-ma jos sa vorbesc cu aia.
-Si eu, pufulete. Si vrea sa ma sarute.
-Nu, nu, nu. Spun eu punandu-i degetul aratator pe buze.
Ma lasa jos si merg la Clara si Rose in camera. Clara era intinsa in pat cu laptopul in brate iar Rose desena. Desena momentul "magic" dintre ea si IUBITUL MEU. Am mers si am smuls foaia de pe birou si am rupt-o.
-Ok, ok, inteleg, gelozia a exagerat! Dar chiar asa?! Ce naiba e cu tine?! Nu te mai recunosc! Ai devenit o-o-o jigodie!
Am iesit cu ramas cu ramasitele desenului in mana si am mers in camera inchizand usa cu cheia. M-am aruncat direct in pat si am inceput sa plang. Alex m-a imbratisat pe la spate iar Andrew a iesit trantind usa dupa el. Am auzit cum tipa la Rose ca e o curva si o nemernica. S-a intors mult mai calm decat a plecat. A venit si m-a pupat pe frunte iar apoi a mers la valiza lui. A scos de acolo niste blugi negri si o camasa denim, a mers la baie si a stat cam 15 minute. A iesit imbracat si aranjat. A bolborosit un "Pa" urmat de un "Noapte buna". Era deja ora 21. Ce repede a trecut timpul.
-Vrei sa mergem sa ne plimbam? Zice Alex timid.
-Nu. Vreau sa stau aici, cu tine si sa adormim amandoi.
-Speram sa zici asta.
Cam in 10 minute deja adormisem. Visam ca Rose si Alex se vedeau fara sa stiu asa ca pe la 3 m-am trezit sa ma mai plimb prin hotel. Andrew inca nu venise. Am mers la baie si m-am invartit pe acolo. Am iesit cand am auzit o usa trantindu-se. Am fugit spre camera noastra. Andrew venise acasa destul de baut.
-O Doamne! Culca-te acum! Zic eu mangaindu-i fata.
-Ok. S-a trantit in pat si a adormit foarte repede. Stiu pentru ca l-am auzit sforaind.
Am adormit si eu foarte usor. Am cazut intr-o lume a regatului meu. Eu eram printesa iar doi printi se luptau pentru a ma cuceri. La sfarsitul probelor, regele l-a ales pe cel care pierduse. Semana bine cu Andrew.N.a: acesta e noul capitol. Scuzati-mi greselile. Va pup :*
CITEȘTI
Viaţa mea
Romance"Te iubesc!"... Atât a fost de-ajuns să-mi întoarcă lumea monotonă pe dos. Drepturi de autor!