Capitolul 9

73 4 3
                                    

Dupa ce am venit de la meci, m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti si o camasa in carouri rosii si am mers sa ma vad cu fetele. Da, da, l-am mintit dar ce?! El nu a facut-o?! Voiam sa ii zic ca mi-am neglijat prietenele de cand sunt cu el dar daca el poate minti eu nu pot? E baiat! E ceva normal pentru ei! Ei bine, mie nu mi se pare normal. 

Am plecat pe la 17 si m-am intalnit cu fetele. Nu ne-am intalnit doar de dragul de a ne vedea... Pana la inceputul verii eram patru nebune. De ziua lui Rose, 7 iunie, ne-am certat incredibil de rau dintr-o prostie. Dar ea, Clara, nu s-a lasat si si-a cerut scuze, chiar daca eu una nu prea am considerat ca e vina ei. Clara e o fata micuta, de varsta cu Rose, cu ochelari si par scurt, brunet. O cunosc cam de cand aveam vreo 2 ani. Pe ea am cunoscut-o prima dintre fete. Mereu ne-am inteles bine, dupa ce a invatat si ea sa mearga ca pana atunci eu mergeam si ea ...Buf!... ma tragea si pe mine pe jos.

-Deci...? intreb eu nedumerita.

-Va veni la 18 sa discutam. zice Em' calma in timp ce se uita la telefon. E deja 17:47.

-Aaaa, buna! se aude acea voce pe care sigur as fi recunoscut-o dintr-o mie.

Cand ma intorc, Alex statea cu Mark, privindu-ne insistent...Defapt eu eram cea privita de Alex iar Emily de Mark?! Wooooow, ia stai asaaa! Ce ai pierdut?! Mark si Em' s-ar potrivi, nu zic nu, dar...Wow!

Ii dau seama ca stau prea mult cu fata spre ei si rostesc foarte clar si raspicat:

-Hei, iubitule! Ceau, Mark! apoi a ridic de pe scaun si il sarut pe Alex dupa ma pun inapoi pe scaun cu un zabet putin malefic. A da, era sa uit! Mark, ele sunt Rose si Em'. zic eu aratand spre fiecare in parte.

-Incantata! zice Rose, vesela ca de obicei.

-Eu mai mult! spune el fara sa isi ia ochii de la Emily.

in tot acest tip Alex imi arunca priviri ca niste sageti. Stiu ca il deranjeaza dar e ceva nevinovat fata de ce a facut el!

-Pai, daca nu va deranjeaza noi asteptam pe cineva.

-A, da, scuze. Pa, fetelor! Pa, panda! zice el scurt ,a saruta pe obraz si pleaca la o masa distanta de noi.

-Hei! zice Clara venind spre scaunul liber dintre mine si Em'.

-Heii. Deci, eu una vreau sa ne impacam pentru ca mi-ai lipsit foarte mult aceste 3 luni.zic eu pe un ton cat se poate de sincer. Cine e cu mine? zic eu ridicand o mana usor in aer, pe un glas de majoreta.

-Deasta am venit, asta vreau si eu. Uitati! a pus 3 plicuri pe masa, unul rosu pentru mine, unul albastru pentru Em' si unul roz pentru Rose. Vreau sa le cititi acasa.

A trecut cam o ora de cand stam si povestim.

-Pai, eu plec... Paa!

-Merg si eu cu tine, Rose! Pa, fetelor!

-Ceauuu!

Fetele au plecat si am ramas doar eu cu Em'. Nu am putut sa zic nimic pentru ca cei 3 muschetari, cu lipsa de unul, au venit la masa noastra.

-E liber? zice Mark tragand scaunul.

-Aha. spune Em' parca absorbita de el.

I-am zis la Em' ca Mark si Alex joaca footbal la aceeasi echipa si ca are o sora mai mica.

-O, daaa! Maia! Am uitat! Trebuie sa o iau de la lectiile de balet! Em', poti veni cu mine?

-Hmmm, ok.

Ea si-a luat telefonul si plicul de la Clara si m-a imbratisat iar eu ii soptisem:

-Ai grija ce faceti! 

-Fac un cuplu dragut. spune Alex dupa ceva timp.

~Em' pov~

E atat de dragut! Am mers sa o luam pe pustoaica draguta care nu stia sa il zica pe "r".Am dus-o acasa iar tot drumul ea ii zicea lui Mark sa fie cu mine. Cand am ajuns in fata unei case cu doua etaje am ramas uimita. Eu care credeam ca nu e vreun bogatas cu fite.

-Mdaa...Aici sunt obligat sa traiesc dupa ce mama s-a recasatorit cu un om de afaceri si a facut-o pe asta mica. Nu prea imi place luxul. As prefera sa stau cu tine intr-un micut apartament.

-Nu ar fi o idee rea deloc. spun eu simtind cum obrajii imi iau foc.

-Nu intrii? Ai mei sigur au o programare la cine stie ce.

-Aaa, ok.

In momentul urmator a scos cheile, a deschis poarta, apoi usa casei, lasandu-ma sa intru a doua, dupa pitica, spunandu-mi ca ii ia foarte mult sa se descalte. Am ras. Chiar e un baiat superb. Pot sa zic ca ma atrage fizic, dar si psihic. Mi se pare chiar un baiat bun. Trebuie sa vorbesc cu Alex si Sofia.

-Vii sus?

-Da, sigur.

Am urcat cateva scari iar apoi am intrat pe prima usa din fata scarilor. Era o camera cu pereti plini de desene. Oare sunt a le lui?

-Eu merg pana jos. Daca e ceva, sa ma strigi!

-Bine. Nu sunt un copil!

Cand am auzit usa ca se inchide, m-am apropiat rapid de unul dintre desene. Era un desen cu o fata ce semana foarte bine cu...SOFIA?! Nu, nu, nu, nu! Dar a zis ca... Atunci cand a vazut data, m-am enervat mai rau. Ieri, 29.08.2015. Am sa vorbesc cu el. Nu e normal ce face! Daca ea are prieten, vine la mine! Pff, ce om!

-Nu e o urgenta dar vreau sa vorbim, Maaaaark!

-Hai tu jos, te rog!

Am coborat rapid scarile si i-am zis direct observand ca facea clatite:

-O placi, nu?

Stia sigur la cine ma refer.

-Nu o plac. E iubita fratelui meu... Cum sa o plac?! zice el cu glasul din ce in ce mai ridicat.

-Te rog, zi-mi totul.

-Adevarul e ca....

 N.a: Scuzati intarzierea. Putin suspans nu strica... :))) Am sa postez vineri, cel mai probabil. Scuzati-mi greselile. Va pup :*

Viaţa meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum