Capitolul 18

33 3 1
                                    

Vad ca adormisem in hainele de aseara. Mi-am luat un hanorac mai lung si colanti si am mers la baie. Am facut un dus interminabil... Sau asa credeam pentru ca atunci cand m-am uitat la ceas trecusera doar 10 minute. M-am imbracat si mi-am luat tenesii si am plecat. Am alergat pana pe plaja si acolo m-am pus pe nisip. Am stat asa cam o ora ca soarele sa apara din marea agitata. Tot cerul era colorat in nuante rosiatice si portocalii. Pe plaja nu mai era decat un cuplu. Se tineau de mana si se sarutau fara incetare dar erau foarte draguti. Ea era gravida si din cate credeam, avea sa nasca nu peste mult timp. El ii mangaia burtica si mereu radeau. Pare o familie fericita. Adica, ei nu doar par, ci sunt. Din cate am aproximat au cam 30-32 de ani, sunt maritati, pentru ca le-am vazut verighetele, au un bebe sau chiar mai multi, au tot ce au nevoie sa fie fericiti. Fara sa imi dau seama lacrimile se scurgeau din ochii mei caprui fara incetare. Era seva foarte oribil sa stau singura pe plaja, fiind certata cu cel pe care il iubesc cu toata fiinta mea. M-am ridicat rapid, mi-am scuturat hainele si am fugit inapoi spre hotel unde aveam sa vad o scena prea groaznica. Alex o tinea in stil mireasa pe cea pe care m-am bazat cand m-am certat cu el si cea care zicea ca e un porc si ca nu ma merita. Probabil voia sa fie doar a ei. Ei bine, se pare ca i-a reusit planul. Am mers rapid spre camera mea fara sa fiu observata de cei doi amorezi. Andrew era in picioare, cauta ceva pe noptiera. Cand a auzit usa trantindu-se s-a intors. Stiam deja ce ar fi facut partea rea din mine. L-ar fi sarutat. Ceva ce sincer, uneori simteam sa o fac. Fiindca el era aici cu mine, nu o pupa pe alta, chiar daca nu era, cum pretinde Alex ca e el, al meu. M-am abtinut cu greu sa ii zic toatea astea si m-am rezumat doar la o imbratisare stransa.

-Ce s-a intamplat?!

I-am zis tot ce am patit de cand m-am trezit si pana acum si in momentul urmator m-a sarutat. Un sarut de care nu am mai avut parte. Un sarut de parca eu eram aerul lui si nu ar mai fi avut nevoie de altceva. Mancare, apa, lumina, caldura?! Astea erau doar decorul. Eu eram oxigenul, fara de care nu ar putea trai. Am decis sa il imping incet.

-Scuze, Sofia. Nu am vrut. A fost doar un impuls de moment. Stiu pe cine iubesti si nu am de gand sa ma bag. Nu pot sa fiu al tau, chiar daca as vrea. Zice el gesticuland.

-Nu te scuza. Aveam nevoie de un sarut oricum. Uite, as dori sa stam aici toata ziua sa vorbim dar vreau sa ies cu Em. Am cam neglijat-o de cand cu... Ala. Ultimul cuvant mi-a iesit pe gura cu o scarba de care nu credeam ca sunt capabila. Mereu am zambit tuturor dar acum l-as fi intampinat cu o palma si un foarte direct "Pa".

Am iesit grabita din camera si am intrat in camera lui Mark si Em fara sa bat. Ma rog, "intrat" e un termen prost... "Am dat buzna" e mult mai bine. Am anuntat-o pe Em ca azi e ziua noastra si ca n-am de gand sa il las pe Mark in ea si am iesit. Am luat telefonul si i-am scris:

"La 16 esti gata? Logic. Imbraca-te lejer. Pregatesc eu ceva. Pupici, love:*" 08:00

Cand am vazut ca e opt fix am inchis ochii brusc. Obisnuiam sa zic ca daca trimit un mesaj la o ora fixa, cineva ma iubeste.

"Ok. Dar vrei sa-mi zici ce se intampla?"08:03

"Surpriza. Acum gataaa."08:03

Mi-am adus aminte ca prin clasa a 6a Em voia sa invete sa se dea pe skatebord. Eu stiam ceva, ceva de la un prieten de familie si mereu radeam de ea. O data a cazut si eu ii promisesem ca o ajut iar apoi i-am zis ca o sustin moral sa se ridice. Am mers pe plaja la niste mici tarabe si am intrebat daca pot inchiria doua longbord-uri. Am gasit un baiat foarte dragut, cam la 20 de ani, care a zis ca daca ii dau numarul meu si camera si hotelul unde sunt cazata, mi le da. Am negociat 30 de minute pana cand am ajuns sa ii dau doar numele hotelului. Ma pricep sa duc cu vorba si sa obtin orice. Asa ca, in cam 50 de minute eram in camera, cu o cafea si cu longbord-urile. Am sarit peste micul de jun, preferand sa mananc un mar. Cam pe la 10 am atipit. Nu am visat nimic. La 13 am fost trezita de un obiect care s-a trantit de perete, spargandu-se. Era Alex si o cana. L-am ignorat, trecand pe langa el pana la dulap. M-a intors cu fata spre el, impingandu-ma usor in usa dulapului.

-De ce faci asta?

-Tu faci ceva. Ai cam multe "puicute"... Si pana acum, pe cele pe care le-am vazut, sunt prietenele mele.

-Eu nu ma sarut cu verisoara ta.

-Tu doar cu prietena mea.

M-am intors si am inceput sa imi caut haine. M-am imbracat cu un tricou negru, blugi si tenesi. L-am sunat pe Andrew sa il intreb daca are o sapca si l-am intrebat daca mi-o da.

-Logic. E in valiza. Ai grija de tine. Te astept treaz. Pa.

-Paa.

Am inchis, am luat sapca din valiza, telefonul si skatebord-urile si am plecat. Am sunat-o pe Em sa iasa in fata usii.

-Esti nebuna.

N.a:scuzati greselile. Capitolul e needitat. Scuzati-mi intarzierea dar mi-am uitat parola la wattpad. Multumesc de intelegere.

Viaţa meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum