10. Fejezet Sötét fellegek felettünk

169 15 6
                                    


Sziasztok! Sajnálom ezt a nagy kimaradást, mint már másik könyvemben is említettem, kicsit szét voltam csúszva érzelmileg, és az egyetem se segített éppen. Na, mindegy visszatértem, a saját kis poklomba ezzel elhagyva az élőket. Jó szórakozást az olvasáshoz!


Mesélő szemszög:

Egy magas különös kinézettel rendelkező pokollakó, siet végig a félhomályos folyosón. Testéből árad a düh és a feszültség. Körülötte hangos nyögések és sikolyok szűrődnek ki az ajtók mögül, de ez már teljesen megszokott neki, hiszen egy pornó stúdió már csak ilyen. Céltudatosan halad előre, lassan elér egy ajtóhoz, ahonnan nem sikolyok és nyögések szűrödnek ki, hanem meglepő módon egy civakodás, ami elnyomja a háttérben dübörgő zenét. Dühösen felmordul, a düh és a mérhetetlen harag lassan kitörni készül belőle, de még tartja magát, erősen megragadja a kilincset és kitárja az ajtót. Bár ez a bent vitatkozó párosnak inkább olyan lehetett, mintha a pokol hét ura közül az egyik robbantotta volna be az ajtót. A vitázó páros a dühös személy felé fordulnak és értetlenül néznek rá.

- Vox, drága barátom, pont időben jöttél. Velvet nem akarja elhinni, hogy neki a csíkos golyókat kell belöknie a lyukakba, nem a teliket. Beszélj a fejével! – magyaráz a három méter magas démon.

- Valentino! – sikít fel az egyetlen nőnemű démon a társaságban. – Nem is így történt, te csaltál. Pont ezért utálok veled biliárdozni. Nem tudod félre tenni a perverzitásodat és mindegyik lyukat be akarod tömni. Idegesítő egy hülye vagy! – vitatkozik újra Velvet. Valentino pedig becsülete megvédésére tovább ócsárolja egyetlen nőnemű barátját. Mint megtudtuk Vox, pedig csak áll az ajtóban és továbbra is emészti a mérhetetlen düh, de most már barátai miatt is, hogy ennyire hülyék.

- Elég legyen! – kiabálja le a két vitázó fejét, és amilyen lendület csak van benne, úgy bassza be maga mögött az ajtót is. A két démon meglepetten hallgatnak el. Még sosem látták barátjukat ennyire dühösnek.

- Két ilyen idiótát, mint ti még életembe nem láttam. Itt játszotok, miközben odakint zajlanak a dolgok és nem éppen a mi malmunkra hajtja a vizet. Mit tudtok erről? – kérdezi a két overlordot, közben a biliárdasztalra dobja a mai újságot. Valentino a papír halomért nyúl és maga elé emeli.

- Nem értem, hogy mit kéne ezen néznünk, ha bármi pokol rengető hír lenne, arról már rég tudnánk, hiszen Velvet jobban benne van ezekben a dolgokban, mint én a kurváimban, ami nagy szó – nevet fel, saját hülyeségén. Velvet csak a fejét csóválja, és újra lökni készül. Vox úgy tesz, mintha nem is hallotta volna meg barátja szavait.

- Ez az újság nem tartozik Velvet hatáskörébe, ez egy szabadúszótól van. Pontosabban egy testvérpár csinálja és, inkább pletykalap volt eddig – magyaráz Vox kicsit higgadtabban, mint ahogy kezdte. Ő is megfog egy dákot és az asztalhoz lépked barátaihoz.

- Ha egy pletykalap, akkor miért is kelljen, hogy érdekeljen minket? – kérdezi Velvet, teljesen jogosan. Hiszen az összes hír és fontos információ befut hozzá és mindig mindennel tisztában van.

- Ha Valentino lenne olyan nagylelkű és az ötödik oldalra lapozna, ahol az a bizonyos cikk is van, akkor tudnátok, hogy mi van – morogja oda nekik. Velvet megunja, hogy Val szórakozik, kikapja a csápjai közül az újságot és rögtön a cikket kezdi el keresni. Az ötödik oldalon egy kép van Alastorról és Lunaról, ahogy az utcán sétálnak kettesben. Épp azt a pillanatot sikerült le kapnia a fotósnak, mikor Luna nevet azon, hogy Alastor semmibe veszi a kis démonokat. A szalagcím is megér egy-két keresetlen szót.

Bűnös lelkek /Hazbin Hotel fanfic/Where stories live. Discover now