Kyung otel odasında bilgisayarda gezinirken. Hyunjin'den daha da gurur duyuyordu, çünkü internet onunla dolup taşıyordu. Daha 2 yıl önce yayınlanmış fotoğraflar bile hâlâ gündemdeydi.
Odanın kapısından Hwang girer girmez Kyung onu yanına çekti,
"Ne oldu Kyung?!"
"Bak! Görüyor musun, daha da gelişiyorsun Hyunjin!!"
Menajer heyecanla kahkaha atarken, Hwang onun bu haline gülmeye başladı. İkisi de kendi tiplerine gülerken, Hwang kısık gözleriyle konuşmaya başladı,
"İyi de neden bu kadar heyecanlandın ki?! Bu işi yıllardır yapıyoruz."
"Bilmiyorum! Ani bir heyecan ve sevinç bastırdı işte."
Hwang gülümsemeye devam ederken, menajerinin bu heyecanını içten içe sevimli buldu. Bir elini ona güven verircesine, omzuna koydu ve o huzur verici ses tonunu etkinleştirdi.
"Senin sayende Kyung. Kendimi bildim bileli benimle bu yolculuktaydın, bana destek oldun, arkamda durdun. 25 yıllık hayatımda, 6 yılımı sana ayırdığım için hiç pişman olmadım. Her şey için de teşekkür ederim."
"A-a! Sana ne oldu böyle? Duygulandım mı sen?"
Hwang böyleydi, duygusaldı biraz. Fakat görüntüsünden mi kaynaklı bilinmez ama... duygusuz linci çok yediği olmuştu.
𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
"En kısa zamanda basına açıklama yapmalıyız sanırım."
Dedi genç menajer Felix. Bunun sebebi de şu son günlerde Jay Park ile ilgili yayınlan birkaç dedikodudan ibaretti. Felix elinden geleni yapsa bile... parıl parıl parlayan, yol arkadaşı Jay Park'ı hakettiğini düşünmüyordu, o çok iyiydi, daha iyilerine layıktı. Aslında o hiç kimseyi hakkettiğini düşünmüyordu.
"Neden? Yine bir şey mi gördün Felix?"
"Ahh bütün haberlerde 'Jay Park'ın gizli bir sevgilisi var?' diye geçiyor. Nereden çıktı ki bu şimdi?!"
Dedi menajer bıkkın bir nefes vererek. Park masanın üzerinde duran tablete göz attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loyal / HYUNLİX
FanfictionSon zamanlarda menajerinde dikkat bozukluğu sezen genç model Hwang Hyunjin, menajeri Kyung'un isteği ile yeni bir menajere sahip olur. Fakat bu yeni menajer onu bambaşka birine dönüştürür. "Sen benim sadık menajerimsin... iyi günde, kötü günde." ⚠︎:...