(1 Hafta Sonra)
"Dinlemem ben 10 yıl falan! O şerefsiz müebbet yatacak dedim sana avukat!"
"Hwang Bey anlıyorum ama-"
"Aması yok!"
Hwang sinirle telefonu avukatın yüzüne kapattı ve büyük sandalyesine oturup sinirle sağ ayağının topuğunu seri bir şekilde yere vurmaya başladı.
Hwang'ın tabiriyle, o şerefsiz katil bulunmuştu. Şu zamana kadar 2 kişiyi öldürmüş ve 7 kişiyi de yaralamıştı, Felix'te bunlardan biriydi. Ve hakim onun kararına 10 yıl hapis cezası vermişti. Bu haksızlık değil miydi?
Hwang kendine hakim olmayıp bir şeyler fırlatacağı sırada geniş evinin aşağı katından gelen kalın bir ses ile durdu.
"Hyunjin!"
Hwang, kendisine huzur veren Felix'in sesiyle odasından çıkıp merdivenlerin başından aşağı kata baktı. Bir süre sonra mutfaktan çıkan Felix görüş açısına gelerek yukarıdaki Hyunjin'e baktı.
"Felix bir şey mi oldu?"
Hyunjin, Felix'in korku dolu yüzünü görünce kaşlarını çatmıştı.
"Hyunjin... Ceo Young."
"Ne oldu bebeğim söylesene!"
"Bu sefer gerçekten... H-Her şeyi öğrenmiş."
"Hassiktir ne?!"
𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
"Her şeyi mahvettiniz bok herifler!!"
Bay Young odada bağırarak çıldırmış gibi oradan oraya koşarken. Hyunjin ayakta durup ona öldürecekmiş gibi bakıyordu. Felix'in de elinden hiçbir şey gelmiyordu. Orada öylece oturmuştu, adeta koltuk ile bir bütün olmuştu. Titreyen bedenini susturup kısık sesiyle söze atladı,
"Bay Young... biz gerçekte-"
"Kes lan sesini piç!!"
Bay Young'un bu kin dolu cümlesiyle Felix kokuyla geri çekildi. Hyunjin'in bakışları bu sefer daha somut hale gelirken, Felix'in gözleri dolmuştu. Hyunjin sinirden çıldırmış gibi hızla Bay Young'a yürüdü ve iki eliyle yakasını tuttu.
"Bana bak! Bir daha ona bağırırsan seni doğduğuna pişman ederim orospu çocuğu!"
Felix Bay Young'un yakasına yapışmış Hyunjin'e kocaman gözlerle bakarken, Hyunjin'in gözü dönmüş gibiydi. Felix titreyen bacaklarıyla Hyunjin'in yanına adımladı, tam arkasında durduğunda elini onun omzuna koydu. Hyunjin ona dönünce yalvararak ona baktı ve fısıldadı,
"Lütfen... batırdım zaten- ah"
Dikişleinin ağrımasıyla ufak bir inlemeyle karnını acıyla tuttu. Felix kendini aşırı suçlu hissederken, gözlerindeki minik yaşlar da bunu belli ediyordu. Hyunjin Felix'ten gözünü ayırmadan tuttuğu Bay Young'un yakasını bıraktı ve sarı saçlı bedene döndü. Felix'in gözyaşlarını sildikten sonra onun elini sıkıca tuttu ve kendine çekti. Diğer eliyle de onun karnını okşuyordu.
"Ağlama."
Hwang hâlâ, Bay Young'a sinirliyken sert sesiyle elinden geldiğince Felix'i sakinleştirmeye çalışıyordu. Sonra aklına gelen bir şeyle sırıttı ve sinir bozucu bir yüz takınarak Bay Young'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loyal / HYUNLİX
FanfictionSon zamanlarda menajerinde dikkat bozukluğu sezen genç model Hwang Hyunjin, menajeri Kyung'un isteği ile yeni bir menajere sahip olur. Fakat bu yeni menajer onu bambaşka birine dönüştürür. "Sen benim sadık menajerimsin... iyi günde, kötü günde." ⚠︎:...