8- You asked

3.5K 261 653
                                    

(⚠︎)

Hyunjin
Neden kaçtın? Bana dergi ile ilgili birkaç bir şey anlatmak için evime gelmiştin.

Felix
Görüldü

Hyunjin
Felix bakıp kaçma.

Felix
Görüldü

Hyunjin
Felix! Şaka mısın?!

Felix
Konuşmasak olur mu?

Hyunjin
Neden? Yarın da benim evime geleceksin biliyorsun değil mi? Alışverişe benimle gelmen gerek.

Felix
Neden bunu yaptın ki?

Hyunjin
Neyi?

Felix
Bana dokundun.

Hyunjin
Halinden gayet memnundun. Tahrik oldun Felix kabul et.

Felix
Ama sınırlarımı fazla zorladın.
Erkekliğimi tutup çektin!

Hyunjin
Fazla güzel bir andı doğru.

Felix
Eski menajerin Kyung'u da mı taciz ettin böyle?!

Hyunjin
Taciz?

Felix
Taciz.

Hyunjin
Zorla yaptığımı hatırlamıyorum. Sözlerine dikkat et Felix. Kucağımda kedi gibi inleyen ben değildim.

Felix
İnlememek mümkün müydü? Neyse... konuşmayalım işte n'olur.

Hyunjin
Yarın görüşürüz Felix.

Felix
Görüldü

Felix, o olaydan sonra Hwang'ın evinden apar topar çıkmış ve yakınlardaki bir kafeye adımlamıştı. Yolda Hyunjin ile mesajlaşırken, sanki hâlâ onun kucağındaymış gibi kalbi güm güm atıyordu. O an tek sertleşen kişi Hyunjin değildi.

Hele ki Felix, aletini saran o kemikli elden sonra hiç rahat değildi. Hwang onun işini halledebilirdi fakat bu çoğu kişiye göre yanlıştı. Tek Felix'in değil, Hyunjin'in de elinde hiçbir şey kalmazdı. Onların bedenlerinin birbirine temas etmesi, onların her ikisini de bitirirdi.

Bu kalkan şeyin bir an önce inmesini umarken adeta nefesini tutuyordu. Derin derin nefes almaya çalışırken, açık sarı saçlarının arasından geçen ter damlalarını hissedebiliyordu. O an neden evden ayrıldım diye lanet etti kendine Felix. Zaten evde onlar dışında kimse yoktu ve Hyunjin'in oturduğu sitedeki çoğu daire boştu. Onları kimse göremeyecekken neden böyle bir şey yaptığını sorguladı Felix.

Bir kafeye geldi ve kendini hemen kafenin lavabosuna attı. Saat sabah 9'du o yüzden kafe bomboştu.

Felix hemen bir kabine geçip kapıyı kilitledi. Ne yaptığının o bile farkında değildi ama bu durumdan kurtulmalıydı. Pantolonunun düğmesini ve fermuarını acele içinde açarak, pantolonunu iç çamaşırı ile birliklere bacaklarından aşağı sıyırdı.

Oradaki kapalı klozete oturmasıyla, çıplak tenine değen buz gibi mermer ile kalın bir inleme bıraktı lavaboya.

Çok geçmeden bir eliyle sertleşmiş aletini tutup hızlı hareketler ile gel-git yaparken, bir yandan kafasını geri atmış bir şekilde kendinden geçerek inliyordu. Bu hızlı hareketlere devam ederken, farkında olmasa da kendi bacaklarında tırnak izleri bırakıyordu.

Loyal / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin