3- "Take my place Felix!"

3.5K 327 314
                                    

(3 gün sonra)

Kyung şu son günlerde artık daha da berbat bir performans sergiliyordu Hwang'ın karşısına. Hwang onu üzmek istemiyordu, Kyung'un bu hatalarından kendisi zararlı çıksa bile, sadık menajerini kırmak, üzmek onun isteyeceği son şeydi.

Ama Kyung kararlıydı. Her ne kadar işini çok sevse de bu böyle gitmeyecekti. Eğer, 6 yıl boyunca uğruna her şeyi yaptığı adamın iyi olmasını ve daha da gelişmesini istiyorsa, yapması gereken daha iyi birilerini bulmaktı.

Kyung istifa edecekti. Ve aklında kalmaması için yapabileceği en iyi şey de Bay Hwang'ı üzmemekti.

Bu onun için çok zordu, fakat ona göre en iyisi buydu. Ailesini, bu koşuşturmalar yüzünden tam 2 yıldır göremiyordu. Kendisine vakit ayıramıyordu. Artık paslanmıştı...

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

"Yarınki konser için aradılar Jay, her şey tam yerinde, hazırmış. Bu günde yapacaklarımız biraz fazla, şöyleee bir bakayım..."

Menajer Felix, uzun otel koridorlarında ilerleyen Jay'in peşinden elinde o meşhur ajandasına bakarak hızlı adımlar ile yürürken, bir yandan da yapılacak şeyleri sayıp duruyordu.

"Seoul'deyken yeterince prova yapmıştık zaten. Şimdi stüdyoya gidip bir kaç hazırlık için orada olmamız bekleniyor, küçük bir ses provası diyebiliriz. Ardından da hayranlara imza vereceksin, onlar zaten stüdyonun önünde olacaklardır. Yarın da yine küçük bir imza vakti olacak, ama konserden sonra. Yarın sabah saat tam 08:00'da kalkmalıymışsın. Ardından da konser giysileri-"

Park, menajerinin bu aceleci halini görür görmez durdu ve ona hayretle bakıp cümlesini yarıda kesti. Lee Felix böyleydi işte, her konserden önce böyle koşuşturmaları aksatmazdı,

"Felix sakin! Tamam hallederiz, sen önce derin derin bir nefes al! Ben bile bu kadar heyecanlı değilim."

Genç menajer heyecandan ne yapacağını bilemiyordu. Bu işi çok seviyordu ama bu konser öncesi geçen süre onu en çok geren şeylerden biriydi. Nefes nefeseyken gülümsemeye çalışarak başını salladı,

"Hoh! Tamam iyiyim! Hadi hadi bekliyorlar bizi, arabaya binip gitmemiz lazım!"

Menajer aceleyle Park'ı kolundan tutarak otelin dış kapısına götürmeye çalışıyordu. Park onun bu haline kendi kendine kahkaha atarken kendini çoktan arabanın önünde bulmuştu bile.

Otelin giriş kapısının önüne gelmek için bile şu anlık rezervasyon zorunluluğu getirilmişti. O yüzden Park'ı ve Hwang'ı rahatsız edecek kimse de yoktu. Yani basın ekibi.

Jay Park çok geçmeden uzun siyah arabanın içine yerleşmişti bile, Felix'te hemen arkasından bindi ve stüdyoya gitmeye başladılar.

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Loyal / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin