15- I'm with you

2.6K 237 82
                                    

06:12

"Durumu düşündüğümden de iyi çıktı. Bıçak çok derine saplanmamış, bu da iyiye işaret. Hiçbir organına da zarar gelmemiş. Durumu daha iyiye giderse 3-4 gün içinde taburcu olur. Aksi halde en fazla 1 hafta hastanede tutarız."

Hwang telefondan duyduğu bu mucizevi cümlelerle hiç olamayacağı kadar mutlu olmuştu. Doktorun bu sözleri adeta ona panzehir etkisi vermişti. Sevinçten sesi istemsizce titrerken konuştu,

"Ne kadar teşekkür etsem azdır. Ben uçaktan şimdi indim, hemen hastaneye geliyorum."

"Tamam Hwang Bey. Kendisi şu an görüşlere açık zaten. İyi günler dilerim."

Hyunjin telefonunu kapatıp Tanrı'ya şükrederken, korumalarıyla beraber hızla havaalanının içine ilerliyordu. Basın ekibini dinlemeden, adeta koşarak onları geride bırakıyordu. Çünkü her adımı onu daha da Felix'e yaklaştırıyordu.

Basının çoğu sorusu Felix üzerindeydi. Neredeyse herkes öğrenmişti Felix'in bıçaklandığını.

Hyunjin görüş açısındaki herkesin yanından sıyrılarak geçerken, korumalar ona bir şey olmasın diye adeta çırpınıyordu. Söz konusu Felix'ti... eğer ona bir şey olursa Bay Hwang herkesin canına okurdu.

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

Hyunjin arabadan inerken inmez hastane kapısına koşmuştu. Kapıdan içeri girer girmez orada gördüğü beyaz gömlekli bir adamın yanına gidip konuşmaya başladı.

"Lee Felix!.. Hangi odada?"

"Bay Hwang?"

Doktor sesinden ve yüzünden tanıdığı Hwang'a kaşları çatık bakarken, Hyunjin kafa karışıklığıyla başını salladı,

"Evet benim?"

"Telefonda konuştuğunuz kişi bendim. Doktor Young. Memnun oldum."

"A.. Bende öyle. Felix nerede?"

"Üst kat yoğun bakım katı, sağdan birinci kapı-"

Doktor Young cümlesini bitirmeden Hyunjin hızla merdivenlere yöneldi ve basamakları çıkmaya başladı.

Yoğun bakım katına geldiğinde sağ taraftaki ilk kapıya odaklandı. Sanki tam şu an Felix'in güzel yüzüne bakıyormuş gibiydi. Sanki bu kapı onu başka bir diyara götürecek büyülü bir kapıydı.

Derin bir nefes alarak kapının önünde durdu. Büyük eliyle kapı kolunu tutup yavaşça indirdi ve oluşan aralıktan orada öylece yatan Felix ile karşılaştı.

İçeri girip kapıyı kapattı. Felix beyaz yatağın üzerinde, gözleri kapalı bir şekile yatıyordu. Hyunjin sessiz sessiz ona yaklaşırken, Felix'in uyurkenki yüzünde oluşan huzurlu ifade, Hyunjin'in biraz olsun rahatlatmasını sağlamıştı.

Ne narkoz, ne de ilaç etkisindeydi Felix. Uyuyordu o. Hem de uzun süre sonra ilk defa bu kadar huzurlu uyuyordu. Aklının bir köşesinde dolaşan o kuşku barındıran düşünceler yoktu Felix'in kafasında. Uzun zaman sonra ilk defa...

Hwang ona daha da yaklaştı ve yatağın yanında oluşan boşluğa oturdu. Karşısındaki güzel yüzü her ayrıntısına kadar incelerken, sağ eli de Felix'in yanaklarında dolaşıyordu. Süre dolmuştu, o 5 gün geride kalmıştı. Deli gibi özlemişti onu, Felix'i adeta içine saklamak istiyordu.

Hwang biraz daha doğruldu ve tam Felix'in yanındaki boşluğa yattı. Yatarken onu izliyordu, bu an o kadar güzel geliyordu ki ona. Felix'in yanağındaki elini indirdi ve aşağıdan onun eline parmaklarını geçirdi.

Loyal / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin