17- Couple poses

2.5K 239 240
                                    

"Sıkma kendini bebeğim."

Hyunjin Felix'e evinin geniş giyinme odasında onu modellik kariyerine hazırlamak için, büyük aynanın karşısında pozlar almasını sağlıyordu.

Felix tabii biraz bu işte kötüydü. Hatta biraz değil bayağı kötüydü.

"Felix kendini kasarsan olmaz ki. Ellerini tekrar cebine koy ve rahat ol."

Felix üzerindeki siyah takım elbiseyle aynanın karşısında denemeler yaparken, Hyunjin'de tam yanında sandalyeye oturmuş onu izliyordu.

"Çok yoruldum Hyunjin."

Felix yorgunlukla sırtını tutarken, Hyunjin başını sallayarak sandalyeden kalktı. Hyunjin yavaş yavaş adımlarını atarken tam Felix'in arkasında durdu ve önlerindeki aynadan kendilerine baktı.

"İşte tam olarak bu bebeğim."

"Anlamadım?"

"Beni tamamlayan sen olacaksın. Kameralarda yanımı dolduran, bana yakışan tek kişi sen olacaksın. Dünya bizi ve seni konuşacak. Buna hazır mısın?"

"Korkuyorum Hyunjin..."

"Merak etme güzelim. Bak aynaya, yanında ben varım. Bu kadar basit. Tamam mı?"

Felix aynanın yansımasından Hyunjin'e bakarken başını yukarı aşağı sallamıştı. Hyunjin gülümsedi ve ellerini önündeki bedenin beline doladı.

"Şimdi çift pozları denemeye ne dersin?"

"Şey... olur."

Hyunjin bunu duyar duymaz belinden tuttuğu Felix'i kendine çevirdi. Felix onun bu ani hareketiyle ellerini onun omzuna koydu, Hyunjin'in elleri de Felix'in belindeydi. Hyunjin biraz yaklaştı, alnını Felix'in alnına dayadı ve burnunu onunkine sürttü.

"1. pozumuz kıyafetin yan profilini gösteren tutku dolu bir poz olacak bebeğim."

Felix'in kalbi hızlı hızlı atarken, Hyunjin'in bir eli Felix'in belindeyken, diğer eli onun kalçasına kayıyordu.

"Sen bana bakarken bende kameraya dümdüz bakacağım. Senin ellerin benim omzumda, benim ellerim ise senin ince belinde olacak."

Hyunjin kısık sesle Felix'in kulağına onu tahrik etmek istermiş gibi fısıldarken, çoktan amacına ulaşmıştı bile. Felix gözlerini kapatıp yüzünün sağ tarafını onun kulağına yaklaşan Hyunjin'in yüzünün diğer tarafına sürtmeye başlamıştı.

"2. pozumuz en sevdiğim poz olabilir bebeğim."

Hyunjin yavaşça geriye çekildi ve geniş odanın köşesinde duran altı tekerlekli küçük kıyafet dolabını sürükleyerek Felix'in yanında durdurdu. Felix ona kafası karışmış gibi bakarken Hyunjin sırıtarak anlatmaya başladı.

"Bebeğim bu uzun dolabın bir duvar olduğunu düşün."

Hyunjin konsantre olmuş bir şekilde konuşurken Felix'i arkasından beline ellerini geçirerek onu dolabın yanında durdurdu.

"Ne yapıyorsun?"

"Şşş yeni pozumuzu hazırlıyorum. Beni oyalama."

Felix hâlâ ne olduğunu anlamazken Hyunjin arkasında durarak onu kollarından tuttu ve dolaba yüz üstü yasladı.

"H-Hyunjin ne yapıyorsun?"

Hyunjin Felix'in iki elini tutmuş ve bir eliyle Felix'in ellerini yukarıda birleştirirken, diğer eliyle de belinden başlayarak, arkadan ceketinin yakasını kadar hissettirici bir yol çiziyordu.

Loyal / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin