18- Great couple

2.4K 215 277
                                    

"Dünyada duyulan tek isimler bu ikisi oldu. 'Hwang Hyunjin ve Lee Felix'..."

Bay Young ve yardımcı Ceo Joon çok şaşkındı. Böyle bir şey olacağına ihtimal bile vermemişlerdi. Haddini aşan olumsuz yargıların yapılacağını düşünüyordu ikisi, hatta ikisi bile değil. Bütün şirket bu ikisi yüzünden batacağını düşünüyordu. Fakat... Fakat çok şaşırtıcı ve mucizevi bir şey oldu! Bu iki çift dünya tarafından çok sevildi.

Elbette kötü yargılar ve linçler atılmıştı. Fakat düşünülen miktardan çok çok azdı bu linçler.

Bu güzel haber şirket tarafından yayınlanır yayınlanmaz saatte 1 milyon beğeni almıştı. Anlayacağınız, Felix'in hayranları oluyordu!

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

"Seni seviyorum Felix!!"

"Size bayılıyorum!"

"Hyunjin!!"

Felix şaşkın gözlerle etrafını masum masum izlerken, Hyunjin onun bu haline gülümseyip hayranlarını selamlıyordu. Çekim şirketinin önündeki büyük kalabalık her zamankinden daha ve daha da fazlaydı. Sebebi çok açık. Bu iki çift model yan yana olunca büyülenmeye devam edecek olan insan sayısı artacaktı. Bu ikisi her şeyi yapacaktı. Bu ikisi bir olup yıldız gibi parlayacaktı. Bu ikisi beraber başaracaktı. Çünkü bu ikisi Hwang Hyunjin ve Lee Felix'ti...

"Bu... gerçek mi Hyunjin?"

Felix adeta ağzı açık bir şekilde etrafındaki çoklu insan gruplarını izlerken sevimli şaşkınlığını gizleyemiyordu. Hyunjin bütün kameralar onları çekerken elini Felix'in beline yerleştirdi ve çevredeki insanlara gülümseyerek konuştu

"Bu daha başlangıç bebeğim."

Hyunjin eliyle Felix'in ensesini tutup kendine çekti ve onu herkesin önünde öpmeye başladı. İnsanlar deli gibi çığlıklar atarken Felix bu durumun şokundaydı. Gözlerini kocaman açmış tam önündeki gözleri kapalı Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin'in elleri Felix'in beline dolanırken, flaşlar adeta ışık hızıyla yanıp sönüyordu.

Felix o anı akışına bırakmak istemişti. Olan olmuştu. Kimseden korkmalarına gerek yoktu artık. Onların saklanmasına gerek yoktu ki artık.

Ellerini kaldırdı ve Hyunjin'in yüzünü iki elinin arasına alıp öpücüğüne karşılık verdi. Felix gözlerini sıkıca kapatırken hayranlar adeta kafayı yiyordu. Hyunjin istemeye istemeye ondan ayrılınca gülümseyerek alnını Felix'in alnına dayadı.

"Çekimlerimiz başlayacak güzelim. Hadi gidelim."

Hyunjin Felix'in elini tutup çekim şirketine ilerlerken, Felix 'yeni hayranlarına' son bir kez el salladı.

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

"Seni bu sefer yanında sevgilin Felix ile görmeyi beklemiyordum Sam. O kadar yakışıyorsunuz ki. Çekimleriniz harika olacak eminim."

Hyunjin yönetmeninin söylediği bu şeyle başını öne eğerek gülümsedi. Elini tuttuğu Felix ise arkadan arkadan utangaç bir gülümseme sunuyordu yönetmene.

"Şey... beni tanıyorsunuz zaten."

Felix'in cümlesiyle yönetmen gülümseyerek başını salladı.

"Tanımaz olur muyum utangaç menajer. Hadi kiyafetlerinizi giyin. Bu günden itibaren denemelerimize başlıyoruz."

Hyunjin başını sallayıp elini tuttuğu Felix'i peşinden sürükler gibi giyinme odasına götürdü.

Loyal / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin