beş

706 62 21
                                    

"Umut'tan bunun için yardım istemiştin değil mi?" diye sordu Akay sessizliği bozarak. "Evet. Söylemedi mi bize?"

Başını iki yana salladı. "Hayır söylemedi. Benim meselem değil dedi biz de ısrar etmedik." Umut'u takdir etmiştim. "Vay be." diye tepkimi belirttim.

"Benim anlamadığım şey neden yalnızca o kıza yaptın? Can için niye yapmadın? Bu kadar çok mu seviyorsun onu?" Sesi yargılayıcı tondan çok sorgulayıcı bir ton içeriyordu. "Can hakkında elimde olan şey biraz sıkıntılı. Ona olan sevgimden ya da kıyamadığım için değil. Zaten hiçbir yerde yayınlayamam. Eski bir konuşmamızdı ve bahsettiği kişiye ulaşırsa çok kötü olur. Yalnızca onun için de değil bana yazdığı için benim de başım ağrır." diye uzunca bir açıklama yaptım.

"Ne hissediyorsun peki? Onu gerçekten seviyor musun?" Sorusuyla bir müddet susup düşündüm. "Biz onunla uzun süredir sevgiliydik ama çok daha uzun zamandır da yakın arkadaştık. Ailelerimiz sayesinde pek çok kez aynı ortamlarda bulunduk. Birbirimize destek olduk dost olduk..." Derin bir nefes aldım. "Yıllarca hep yan yanaydık ve çok da sürpriz olmayan bir şekilde en sonunda sevgili olduk. Şu an ise beni aldattığını öğreniyorum. O benim küçüklüğüm, çocukluğum... Ve bana bunu yapması çok koyuyor. Sanki onca zamanı boşu boşuna geçirmişiz, ziyan olmuş, değmezmiş gibi... Çocukluğumun çöpe gittiğini hissediyorum ve bu çok kötü bir his. Boşluğa düşmüşüm gibi." Sustum ve yutkundum. Boğazım acıyordu. Akay'ın verdiği mendille burnunu sildim.

"Anlıyorum." dedi Akay durgun bir sesle. İçime dolan umutla hızla ona baktım. "Anlıyor musun gerçekten?"

"Evet."
İlk önce mutlu olacakken sonradan aklıma gelenle yüzümü buruşturdum. "Nasıl anlıyorsun ki? Yoksa sen de mi aldatıldın?"

Akay bir anda gülüp başını iki yana salladı. "Hayır."
Gözlerimi kısıp yüzüne yaklaştım. Anında kaşları havaya kalktı. "O ne demek öyle? Ben asla aldatılmam tripleri mi?"

Akay yüzüme şaşkınlıkla bakıp güldü ve başını biraz geriye geçti. Rahatsız olduğunu düşündüğüm için ben de geri çekildim hızla. Akay boğazını temizledi. "Onu demek istememiştim. Daha önce hiç sevgilim olmadığı için haliyle aldatılmam da pek mümkün olmuyor."

Şaşkınlıkla gözlerim büyüdü. "Nasıl yani hiç sevgilin olmadı mı?" diye sordum hayretle.

"Evet. Çok mu şaşırılacak bir durum?" Dudaklarımı büzüp düşündüm. "Aslında hayır gayet normal ama yalnızca bizim sınıfta bile en az iki kız senden hoşlanıyordur. Hele tüm okulu düşünürsek ohoo! Hiç mi biriyle denemek istemedin?" diye sordum merak ederek.

"Hayır." diye kesin bir cevap verdi bir saniye bile düşünmeden.
"Neden?.. Yoksa başka birini mi seviyorsun?" diye sordum boş bulunarak. Akay hızla bana dönüp baktı ve sustu.

"Konu nasıl bir anda senin aşk hayatından benimkine geldi?"

"Doğru ya. Aldatıldığım bir aşk hayatım vardı."

"Onu unutabilecek misin?" diye sordu. Sesindeki tereddütü fark etmiştim. "Elbette unuturum. Zamanla... Ama ne kadar kolay olur ne kadar zaman alır orasını bilemem."

"Doğru..."
İkimiz de susup karşımızdaki manzarayı izledik sessizce. Kolumdaki saate baktığımda epeydir burada oturduğumuzu fark ettim ve hızla doğruldum. "Gitsem iyi olur. Sen kalmak istersen bilemem..." derken bir yandan da eteğimin arkasını silkiyordum.
"Ben biraz daha oturacağım sanırım."

Başımı sallayıp onayladım onu.
"Bu arada teşekkür ederim iyi geldi."

"Rica ederim ne demek."
Arkamı dönmeden önce elimdeki mendili gösterip "Mendil için de ayrıca teşekkür ederim. Ben ve tişörtüm bu durumdan hiç memnun değildik çünkü." dedim gülerek.

O da güldü ve "Her zaman." dedi.

"Ee alışırım ama sonra bir daha hiç mendil taşımam yanımda. Her ağladığımda yanımda olabilecek misin mendilinle?"

Akay da benim gibi ayağa kalkıp yanıma geldi ve üstten üstten baktığı için hafifçe eğildi bana doğru.

"Ne zaman ihtiyacın olduğunu hissedersem orada olurum.. mendilimle..." dedi yumuşak ve şefkatli bir ifadeyle.

Dudaklarında varlığını koruyan tatlı tebessüme kaydı bakışlarım.
Dudaklarım taklit etti tebessümünü. "Teşekkür ederim." dedim ama ben hiçbir zaman böylesine dolu dolu, hissederek teşekkür etmemiştim.

Düğüm düğüm olan boğazım ile birlikte onu arkamda bırakarak terastan çıktım.

Sanırım artık daha iyi hissediyordum...

°°°°°°°°

Merhabaaaalarrr
Nasılsınızzz???
Bölümü nasıl buldunuz??

Akay hakkındaki düşünceleriniz????

Dün bölüm atamadım kusura bakmayın okuyan birkaç okuyucum spsçspsşğsşspai
Yarın yeni bölümde görüşmek üzereeeee
🤍🤍🤍

SICAK ŞARAP || yarı texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin