5

6.2K 920 470
                                    

—

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Yoongi odasının zemininde gözlerini açtığında kafası dönüyordu. Oturur hale gelmiş salık haliyle beline uzanan sarı saçlarını kafasının ağrısı geçsin diye çekiştirirken kaşları çatıktı.

Dün gece... Dün gece ne olmuştu?

Her zamanki gibi oradaki kaldığı yer olan otel odasına gitmiş ve geçitten geçmişti. Kafasında çok bir olay yoktu ve öyle hatırlamak istiyordu ama bir sıkıntı vardı.

Geçitten geçerken uyanık ve gayet kendinde bir şekilde yaşlı ihtiyarın odasına çıkardı ama o gözlerini odasında ve yetmezmiş gibi yerde uyumuş halde gözlerini açmıştı. Bu hiçbir zaman böyle olmamıştı.

Emrinde çalışanları çağırmış, kısa bir banyo sonrası üzerini giyinme konusunda yardım alarak saçlarını kafasında topuz yaptırmıştı. Bundan sonraki ilk işiyse taht odasına giderek yaşlı ihtiyarı ve komutan Taehyung'u yanına çağırtmak olmuştu. Kafasının karışıklığı yetmiyormuş gibi bir de ağrısı tutmuştu.

İkili Kralın odasına geldiklerinde ufak bir selam vermiş, kralın bir kilometre bile uzaktan sinirli haliyle gerilerek gelme sebeplerini anlamaya çalışmışlardı. Yoongi ise baş ağrısının verdiği ayrı bir sinirle onlara gözlerini odasında açtığını, yetmezmiş gibi uyuduğunu söylemişti. İhtiyar büyücü ona şaşkınlıkla bakmış düşündüğü olayın olmamasını dilemişti ama başka bir ihtimali yoktu.

"Kralım, sanırım ne olduğunu biliyorum ama sakin olmanız lazım."

Yoongi birinin ona sakin olmasını söylediğinde daha da sinirleniyordu. Sinirle sırıttı, tahtında biraz daha yayıldı ve derin bir nefes alıp karşısındaki gergin adama, sonra meraklı duran Taehyung'a baktı.

"Hemen söyle ihtiyar çünkü bilirsin, sakin olmak pek benlik değil."

"Efendim, sanırım sizinle beraber biri daha geçitten geçmiş."

Taehyung kocaman açılan gözleriyle ihtiyara dönerken Yoongi boş boş karşısındaki dudaklarını büzen ihtiyara bakmış, ardından yavaşça çatılan kaşlarıyla yutkunmuştu. Ne diyordu bu ihtiyar?

"O yüzden odanızda uyandınız ve tahminime göre geçen kişi de ya sarayda ya da sınırlanırız içerisinde bir yerde uyandı."

Yoongi daha da çatılan kaşlarıyla dişlerimi sıkarken içinde gereksiz bir telaş oluşmuştu.

"Nasıl yani? Gelecekten biri buraya mı geldi? Bizim zamanımıza, saraya?"

"Sarayda olduğu kesin değil. Büyü sadece Kralımız içindi o yüzden ondan başka geçiti biri kullandığı için sapmalar olur... Bu yüzden sınırlarımızda olduğu kesin ama yeri hakkında kesin bir yorum yapamam. Belki yan odamızda, belki sınır çizgilerinin orada bir yerde."

remember me |yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin