14

7.1K 1K 1.3K
                                    

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

O cariye odasına girmiş, koca kapılar kapanmıştı.

Titrek bir nefesi ciğerlerime misafir edip duran adımlarımla yüzünü sıkıntıyla sıvazlayarak etrafında dönen Taehyung'un radarına takıldım, hareketleri durdu ve korku yeşerdi yüzünde. Sertçe yutkunup ilerlemeye başladım.

Bu kadarı olmazdı, hayır.

Hiçbir hakkım olmamasına rağmen izin vermezdim.

Adımlarım koridoru çoktan yarıladığında Taehyung yüzümde ne gördü bilmiyorum ama hızlı adımlarla yanıma gelip o yokmuş gibi geçip gitmeme engel olarak koluma sardı elini.

"Sakin ol, lütfen Jimin, olay çıkarma."

Dümdüz bakışlarım ona döndüğünde sessizliğimi hala koruyordum. Sertçe yutkunup dişlerimi sıkarak baktım ona ve çatılı kaşlarıyla çaresizce bana baktığını gördüm. Bakışlarımdan ne anladı bilmem ama birden açıklamaya geçti.

"Yemin ederim haberim yoktu. Hizmetliler gelip söyleyince bakmaya geldim ben de yemin ederim sana haberim yoktu."

"Kim o?"

Konuşup konuşmadığımı anlayamadan baktım ona. Kafamdan binlerce şey geçerken gerçekten anlayamıyordum. Konuşmuştum ama herhalde.

"Komşu ülkeden hediye niyetine gelen bir cariye. Birkaç aydır buradaydı. İlk geldiğinde yüzüne bile bakmadı şimdi birden istemiş. Neden bilmiyorum."

Gözlerim karardı bir an.

Ben biliyorum ama. Sabah ona demiştim ki 'başkasıyla olan münasebetin beni ilgilendirmez'. Test ediyordu. Öyle mi diyordu aklınca. Acısını alıyordu benden.

Beni acıtarak beni kaybettiğini bilmeden kazandım sanıyordu.

Kafama daha fazla ağrı saplanırken sinirle dudaklarımı birbirine bastırdım ve koca kapıya kitlenip kalan bakışlarımla kolumu Taehyung'dan kurtardığım gibi ilerlemeye başladım.

Taehyung yeniden kolumu tuttuğunda kapıyla aramda dört beş adım vardı. Hızla kolumu kurtardım. "Bırak!"

Sesim koridorda yankılanırken muhafızlar ne yapacağını bilmez bakıyordu bize. En son önüme geçtiklerinde deli kuvvetiyle onları da iki yana itmeye çalıştım. "Çekil, çekilin!"

En sonunda başardım.

Kapı açıldı, ben hızla içeriye girip kapanan kapıyla durdum. Bakışlarım yatağının ucunda oturan üstü çıplak Yoongi ve karşısındaki kaftanı yerle buluşmuş elleri elbise askılarını indiren kızı bulduğunda dişlerimi sıktım.

Kız şokla bana bakarken kaftanını yerden alıp kucağında topladı ve Yoongi'ye sığındı. Bunun beni daha da delirttiğinden haberi yoktu.

"Kralım, ne oluyor?"

remember me |yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin