Розділ 1. Уважно вивчайте контракти, перед тим, як їх підписувати [18+]

815 30 5
                                    

- Не пригадую, щоб в цьому житті я вершив велике зло. Тихо-мирно коротав свій вік на віддаленій горі, присвятивши життя медитації та самовдосконаленню. Навіть не прелюбодіяв. Словом, міг би з легкістю зійти за праведника. І як відплатила мені ця гора? Зрештою, мене прибив величезний камінь, що відколовся від однієї зі скель, - розповідав чоловік у простому одязі даоса, стоячи в черзі до чиновника потойбічного світу.

- Не пощастило... - хитали головою його товариші по нещастю.

- Наступний! - почулося з-за стійки. - Що у вас?

- Перевірка на пільги, - даос простягнув свій жетон чиновнику.

- Є варіант увійти до кола перероджень одразу шістнадцятирічним, зберігши пам'ять про минуле життя, але, попереджаю, життя у хлопця - не мед, - перевіривши інформацію, повідомив чиновник.

- Та начхати, що там за життя, пропустити стадію дорослішання - те, що треба! Що від мене потрібно?

- Необхідно укласти з ним контракт на обмін долями. З його боку підпис вже є, ставите свій і перероджуєтеся. Як тільки з'явитеся на світ на Землі, договір активується і поміняє ваші душі місцями.

- Добре!

Чоловік радісно взяв у чиновника папір та побачив підпис: Ґань Цзяо*

* 甘骄

甘 (gān) - солодкий

骄 (jiāo) - зверхній

"Чудово, своє нове ім'я я дізнався."

Він поставив поруч свій підпис та повернув контракт чиновнику.

- Ну, бувайте! - чоловік помахав йому рукою і поскакав перероджуватися.

- Я навіть не встиг розповісти найголовніше. Втім, сам побачить, - знизав плечима чиновник. - Наступний!

Даос підійшов до краю прямовисної скелі, яка служила місцем переродження, і негайно зістрибнув назустріч новому життю. Не встиг він нічого збагнути, як його душа, ледве потрапивши в тіло новонародженого, опинилася в новому.

"Це що ще, бляха, за переродження таке?" - перше, про що подумав даос, опинившись у тілі Ґань Цзяо.

Мало того, що він знаходився в досить ганебній позі, так до того ж його прямо в цей момент мали поміж сідниць!

Коли він спробував вирватися з рук, що охоплюють його сідниці, у нього не вийшло відсторонитися ні на цунь.

Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилкаWhere stories live. Discover now