Розділ 174. Нетерплячий фехтувальник

366 20 3
                                    

Посперечавшись про доцільність негайного візиту до Бурштинової ущелини, голова ордену Сін та його вчитель зійшлися на тому, щоб на шляху до кінцевого пункту призначення зробити повноцінну зупинку у палаці Ляньхуа.

Звісно ж, стараннями Сін Цзюаня, вони витратили на те, щоб туди дістатися, вдвічі більше часу, ніж зазвичай.

- Мало того, що ми плетемося зі швидкістю помираючого равлика, так ще й зупиняємося на кожному кроці! - приречено зітхав Сьомий кожного разу, коли його учень давав підлеглим розпорядження щодо перепочинку.

- Режимом лікування нехтувати не можна, - без жодних докорів сумління відповідав Сін Цзюань. - До того ж, ти сам згодився на такі умови.

- Чи був у мене взагалі вибір? Інакше б ти не дозволив мені поїхати.

- Будь слухняним, і не розмовляй, поки я не оброблю поріз на твоїй щоці, - з невинною посмішкою зауважив голова ордену Сін, на що даос одразу ж обурився:

- Яка зневага до наставника! Куди подівся мій зразковий учень?

- Попав під згубний вплив свого вчителя, - не забарився з відповіддю Сін Цзюань. Закінчивши наносити мазь, чоловік легенько торкнувся губами до кінчика носа Сьомого і посміхнувся. - Це також в лікувальних цілях.

- А можна мені тільки такі процедури і побільше? - з нахабним виглядом поцікавився даос. - Можливо тоді я б і зовсім забув про всілякі там Бурштинові ущелини.

- Звісно можна, але лише після того, як повністю одужаєш, - однією фразою голова ордену Сін перекреслив усі підступні плани Сьомого.

Зрештою, здійснивши ще декілька подібних зупинок, екіпажу ордену Сін вдалося без пригод дістатися до палацу Ляньхуа.

Погода була досить непривітною, зустрівши даоса, що вибрався із затишного возу, відчутним поривом вітру. Проте той жодним чином не виказав роздратування, навпаки, на повні груди вдихнув свіже повітря та задоволено зауважив:

- Пощастило, що небо сьогодні затягнуте хмарами.

Чоловік справді насолоджувався прохолодною погодою та тішився через відсутність засліплюючих променів свого пекельного ворога. Варто було сонцю лиш показатися, даос завжди віддавав перевагу пошукам можливості сховатися в тіні. Зі своєю любов'ю до прийняття сонячних ванн, Сін Цзюань був його повною протилежністю.

Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилкаWhere stories live. Discover now