Розділ 166. Зарозумілий хлопчисько, нездара та вчитель-нікчема

287 27 10
                                    

Потерши пальцями щелепу та порухавши нею, Чен Чен впевнився, що все гаразд, і тільки тоді відповів:

- Молодий пан Лю примудрився самостійно позбутися накладених на нього заклинань, а потім вирушив туди ж, куди повели молоду пані Шао. Не знаю, що він збирається робити без меча, але...

- Заклинача, що зумів повернути собі контроль над тілом в подібній ситуації, навряд чи зупинить відсутність зброї, - невдоволено глянувши на чоловіка, втрутився настоятель Фан.

На той момент Сін Цзюань встиг звільнити їх обох та саме займався визволенням Мей Ся. Проте, з якогось дива, чоловіку було значно складніше впоратися з заклинаннями, що стримували його помічника.

Трохи поміркувавши, Сін Цзюань зауважив:

- Здається, на пана Мея накладено видозмінені чари, тож знадобиться деякий час, щоб розібратися з цим.

На превеликий жаль, сам Мей Ся не був спроможний вимовити ні слова, як би йому не кортіло допомогти Сін Цзюаню швидше знайти рішення.

- Тоді ми поки підемо по зброю, - повідомив Чен Чен, навіть не подумавши про те, щоб порадитися зі здивованим такою новиною головою палацу Люшу.

Поринувши у роздуми, Сін Цзюань лише поцікавився:

- Ви впевнені, що варто йти тільки вдвох?

- Усім нам без мечів довго не протриматися, тож зволікати не можна, - відповів голова палацу Юлань.

- Отже, мене питати ніхто не збирається, зрозуміло... - пробурмотів собі під ніс настоятель Фан.

- Перепрошую, можете повторити, що ви сказали? - перепитав Чен Чен з таким виразом обличчя, наче відповідь настоятеля була для нього найціннішим здобутком.

- Та нічого, ворушися вже! - роздратовано мовив голова палацу Люшу та вирушив у потрібному напрямку.

- Зачекайте! - вдоволено посміхаючись, Чен Чен подався слідом.

Похитавши головою, Сін Цзюань провів двох заклиначів поглядом, перш ніж знову повернувся до напружених роздумів.

- Чому ви зрештою погодилися іти зі мною? - запитав Чен Чен настоятеля, коли вони обережно переміщалися коридором після декількох зіткнень з людьми Су Чао, що охороняли шлях до внутрішніх кімнат палацу голови ордена Сін.

Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилкаWhere stories live. Discover now