В прийомній залі не стихали звуки боротьби. Мечі з дзвоном вдарялися один об одного, проте ніхто не отримував очевидної переваги. Сьомому разом з його Сюебао доводилося вести бій проти двох супротивників водночас, тож у нього майже не залишалось часу на обдумування проблеми Мей Ся.
На щастя, генерал Шао та Су Чао, навіть через деякий час після початку протистояння з даосом, не змогли скооперуватися та злагоджено використати найкращі зі своїх умінь. Сьомому навіть час від часу кортіло озвучити зауваження, проте він кожного разу стримувався, бо було б дуже нерозумно повідомляти ворогу найкращий спосіб себе знищити.
- Чесно кажучи, мені це вже набридло, - всім виглядом показуючи незацікавленість у продовженні сутички, зізнався даос, а тоді лагідно звернувся до свого меча. - Мій любий Сюебао, згадаємо наше чудове минуле?
На вустах Сьомого з'явилася ледь помітна усмішка, після чого він прийняв досить витончену стійку. З такого положення даос перейшов до активних дій. Його тіло рухалося так природньо, наче він кожного дня використовував подібні техніки. Здавалося, що чоловік приймає участь не в битві, а натомість виступає перед публікою в якості талановитого артиста. Його меч ніби також танцював, утворюючи зі своїм хазяїном на диво гармонійний дует. Все це було схоже на спланований виступ, здатний зачарувати будь-якого глядача та змусити його забути, де він знаходиться і навіщо.
Все відбувалося так швидко, що, якби за чоловіком спостерігала звичайна людина, то не змогла б встежити за жодним з його рухів. Що стосувалося заклиначів, ті теж могли лише мовчки дивитися, бо на якісь дії у відповідь в них просто не вистачило б часу. Тож, генерала Шао, Су Чао та адептів, яким не пощастило знаходитися надто близько, через якусь мить відкинуло потужною хвилею духовної енергії, підсиленою духовною зброєю.
Не довго думаючи, даос в декілька стрибків опинився поруч з Сін Цзюанем та Мей Ся. Випромінюючи непохитну впевненість у своїх силах, Сьомий посміхнувся і сказав:
- Я за тобою скучив.
- Це взаємно, - встиг відповісти йому Сін Цзюань, перш ніж їх атакували адепти, яких не зачепило заклинанням даоса.
Відбиваючись від них, Сьомий водночас розповідав своєму учневі, що робити:
- Спершу потрібно полегшити його стан. Досягти цього можна, врівноваживши кровообіг та циркуляцію ці. Спробуй знайти ділянки, де під шкірою ніби утворився вузол. Саме туди і потрібно звернути найбільшу увагу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилка
FantasyЗаклинач помирає і перероджується. Але все пройшло якось через одне місце - він опинився в тілі юнака на ім'я Ґань Цзяо, який виявився повією. День у день його тілом безцеремонно користувалися, поки одного разу йому не підвернувся шанс відігратися...