Через два тижні після переродження Ґань Цзяо змирився з тим, що найближчий час йому доведеться провести в будинку розпусти. Він поставив собі за мету зрештою власноруч викупити свою свободу і повернутися на шлях заклинання.
На жаль, ціною всього була його безповоротно втрачена гідність.
Він не тільки підставляв свій зад для чужої втіхи, але й встиг набути досвіду у вдоволенні за допомогою рота. Траплялися клієнти, яких він називав не інакше, як "ледарі". Йому доводилося скакати, немов божевільному, перебуваючи зверху, поки під ним лежала чергова колода.
Ці ледарі йому дуже не подобалися, бо Ґань Цзяо вважав за краще бути пасивним учасником любовних битв - тоді він міг просто лежати і думати про щось своє.
За два тижні не було жодного випадку, щоб йому справді сподобалося те, в чому він бере участь. Його власний член не подавав жодних ознак зацікавленості, втім, даос і в минулому житті ніколи не користувався ним для задоволення.
Одного разу та сама дівчина в рожевому, як він згодом дізнався, на ім'я Тянь Тао* привела до нього молодого чоловіка, на вигляд трохи старше двадцяти років.
*甜桃 tián táo - солодкий персик
Зазвичай до нього приходили клієнти більш старшого віку та не особливо привабливої зовнішності, але цей був досить непоганий на вигляд. Ґань Цзяо навіть подумав, що, якби всі його клієнти так виглядали, ця робота не була б такою вже поганою.
Злякавшись своїх думок, даос прогнав їх кудись подалі.
- Що завгодно шановному пану? - начепивши найсолодшу усмішку, підійшов до нього Ґань Цзяо, як завжди, сподіваючись просто надати своє тіло на втіху, зайнявши розум роздумами про що завгодно, але не про те, що відбувається з його багатостраждальною дупою.
- Я хочу, щоб ти трахнув мене в зад, - спокійно промовив чоловік.
"Ну, хоч ротом його не треба задовольняти... Стривайте, що?"
- Пане, ви нічого не переплутали? - обережно спитав його Ґань Цзяо.
- Я висловився дуже чітко.
- Боюся, я не зможу принести вам такого задоволення, - даос подумки попрощався з частиною своїх накопичень. - Ви можете отримати компенсацію у господарки закладу.
- Чому ж не зможеш? Я заплатив за всю ніч, компенсація вийде чимала. І я знаю, що оплачувати її доведеться тобі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилка
ФэнтезиЗаклинач помирає і перероджується. Але все пройшло якось через одне місце - він опинився в тілі юнака на ім'я Ґань Цзяо, який виявився повією. День у день його тілом безцеремонно користувалися, поки одного разу йому не підвернувся шанс відігратися...