Розділ 4. Як поставити голову ордену в незручне становище

103 23 1
                                    

Насамперед Ґань Цзяо повернувся на ту саму гору, де обірвалося його минуле життя. Він не наважився оглядати злощасне місце падіння уламка скелі, побоюючись, що знайде там власне тіло.

Забравши з печери, в якій раніше мешкав, все, що представляло собою яку-небудь цінність, даос вирішив, що з нього вистачить усамітнення, і виявив намір приєднатися до якогось ордену заклиначів.

За рік життя в новому тілі він весь свій вільний час витрачав на медитації та самовдосконалення, на щастя, це тіло мало досить хороший потенціал в цьому напрямку. Йому вдалося досягти стадії, коли золоте ядро було сформовано наполовину. Це означало, що, не відволікаючись на всілякі неподобства та повністю присвятивши себе культивації, Ґань Цзяо вже через півроку мав сформувати його повністю.

Юнак придбав у вуличного торговця коротку хроніку останніх подій світу заклиначів, щоб визначитися, куди йому податися.

"Орден Фан славиться своєю майстерністю клинка. Його очільнику немає рівних у кількості відрубаних голів супротивників", - прочитавши уривок, даос зіщулився.

"Мені потрібно, де спокійніше, не хочу я голови рубати!"

Він продовжив переглядати сторінки.

"Війни за владу, братовбивство, скандали, інтриги... Цей орден надто вимогливий, цей - надто убогий... Ось воно!"

Ґань Цзяо нарешті знайшов, що шукав. В ордені Сін, судячи з хроніки, не відбувалося нічого надзвичайного. Нещодавно з природних причин помер старий голова, і посада перейшла до його єдиного сина - Сін Цзюаня*.

*刑娟 (Xíng Juān)

刑 - покарання

娟 - красивий, чарівний

Виходячи з прочитаного даосом, цей молодий пан Сін був людиною владною, але справедливою, не бажав брати участь у заварушках інших орденів, тихо-мирно та відокремлено існуючи на своїй території.

Не витрачаючи більше часу на роздуми, Ґань Цзяо вирушив до ордену Сін. Виявилося, що він був розташований неподалік від того самого міста, де знаходився будинок розпусти, з якого даос сам себе викупив.

Підійшовши до воріт, він трохи затримався, ще раз питаючи себе, чи не варто було йому повернутися до самотнього життя, залишившись на тій горі. Його роздуми перервав голос, що долинув з-за спини:

Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилкаWhere stories live. Discover now