На мить у кімнаті запанувала цілковита тиша. Не чутно було навіть того, що коїлося за її межами.
Коли погляд Мей Ся нарешті сфокусувався, чоловік здивовано роззирнувся, і, лише побачивши Сін Цзюаня з Сьомим, з полегшенням видихнув.
- Нас тут що, замкнули? - висловив припущення помічник голови ордену.
- Та ні, - з безтурботною посмішкою на вустах відповів Сьомий. - Просто лікувати тебе довелося аж вчотирьох, інакше б ніяк не впоралися.
- У вас, як видно, досить гарний настрій? - Мей Ся вкотре відчув полегшення, відшукавши в словах даоса заспокоєння. Проте наступною реплікою Сьомий вмить змінив ситуацію на протилежну:
- Якщо не враховувати той факт, що у прийомній залі просто зараз, імовірно, почався новий збройний конфлікт, причин для поганого настрою немає.
Оговтавшись від легкого шоку, адепт, що до цього звітував про ситуацію, звернувся до Сін Цзюаня:
- Голове ордену Сін, будь ласка, залишайтеся тут, я розвідаю обстановку і миттю повернуся з новим звітом.
Отримавши від Сін Цзюаня відповідь у вигляді легкого кивка головою, заклинач вклонився і спішно покинув приміщення, залишивши по собі атмосферу обтяжливого очікування.
Втім, настоятелю Фану, здавалося, зовсім не було діла до подій за межами кімнати. Як справжній знавець своєї справи, чоловік продовжував опікуватися тепер уже притомним Мей Ся, поки всі інші обрали для себе варіант тактовно не втручатися у роботу голови палацу Люшу.
Через деякий час адепт дійсно повернувся з новинами:
- Панове, ситуація наразі під контролем. Сталося непорозуміння, але його швидко залагодили. Цей підлеглий поспішає повідомити про те, що до палацу Цзитен завітали гості.
- Що ж це там за персони такі, якщо їх поява спричинила стільки галасу? - поцікавився даос.
- Прибув голова ордену Фан та його племінник.
- Що? Навіщо!? - раптом скрикнув настоятель Фан і, вмить забувши про те, чим в той момент займався, стрімголов кинувся геть з кімнати.
Провівши чоловіка недовірливим поглядом, Сьомий сповнився цікавості та зажадав пояснень, тож одразу звернувся до свого учня:
- Що це з ним?
- Ходімо, сам усе побачиш, - махнувши рукою у бік дверей, з посмішкою відповів йому Сін Цзюань.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилка
FantasyЗаклинач помирає і перероджується. Але все пройшло якось через одне місце - він опинився в тілі юнака на ім'я Ґань Цзяо, який виявився повією. День у день його тілом безцеремонно користувалися, поки одного разу йому не підвернувся шанс відігратися...