Після занять Ґань Цзяо вирішив повернутися в свою кімнату, щоб з допомогою медитації відновити душевну рівновагу. На півдорозі до нього підійшов Чжан Цян, сильно його налякавши.
- Ти! Чого тобі?
- Я... - він виглядав дуже збентеженим та винним. - Хотів би запросити тебе ввечері у сад, щоб належним чином вибачитися.
"За ідіота мене тримає! Наче я не знаю, що це за "вибачення" в темному безлюдному саду!"
- Звісно, як скажеш, - з посмішкою відповів йому Ґань Цзяо. - Мені потрібно йти, до вечора.
Юнак різко змінив траєкторію та помчав назад до Мей Ся.
- Підкажіть, де зараз голова ордену? У мене до нього дуже важлива розмова, - перевівши подих, запитав даос.
- У цей час він зазвичай вільний, - трохи поміркувавши, чоловік запропонував:
- Можу тебе провести, все одно потрібно віддати йому деякі папери.
Вони неквапливо вирушили алеєю у ту частину ордену, де проживали наставники. Це було усамітнене тихе місце, повністю втоплене у зелені.
Був полудень, але через велику кількість дерев безжальне пекуче сонце майже не проглядалось крізь крони, лиш зрідка поодинокі його промені діставалися до землі. З цієї причини здавалося, що все навкруги огорнуте легким зеленуватим сяйвом.
Мей Ся вкотре довелося ледь не тягнути Ґань Цзяо, що мимоволі розкрив рот від захвату, у бік одного з будинків, який на перший погляд нічим не відрізнявся від інших.
- Тут живе голова ордену.
- Щось не схоже, - скептично примружився даос.
- Не всім же палаци до вподоби, - знизав плечима Мей Ся.
Вони зайшли у будинок, і першим, що побачив юнак, була велика кількість книг, складених на підлозі одна на одну, височіючих величезними страхітливими горами.
- Голова ордену, я приніс те, що ви просили.
- Заходь, - пролунало з сусідньої кімнати.
Ґань Цзяо пішов слідом за Мей Ся, і їм відкрилася картина лежачого у ліжку Сін Цзюаня. До того ж, судячи зі складеного одягу неподалік, він був абсолютно голий.
Маючи вигляд зовсім не здивованої людини, Мей Ся незворушно передав йому папери, які голова ордену став продивлятися з серйозним виразом обличчя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилка
ФэнтезиЗаклинач помирає і перероджується. Але все пройшло якось через одне місце - він опинився в тілі юнака на ім'я Ґань Цзяо, який виявився повією. День у день його тілом безцеремонно користувалися, поки одного разу йому не підвернувся шанс відігратися...