- Ви, мабуть, повернулися по срібло? - не дивлячись йому в очі, спитав Ґань Цзяо.
- Про що це ти? - незрозуміло глянув на юнака чоловік.
- Ну як же, того ранку я знайшов на столі срібні зливки, - пояснив даос. - Я приберіг їх на випадок вашого повернення.
- Я прийшов не за цим, - відмахнувся чоловік.
На запитальний погляд юнака він зам'явся і тихо сказав:
- Мені сподобалося те, що ти робив зі мною. Я тут, щоб це повторити.
Ґань Цзяо не повірив своїм вухам.
"Це ж треба, та ти, виявляється, справді, та ще шльондра", - усміхнувся він про себе.
- Ну а чого ви раніше не приходили?
- Я не міг, - чоловік ще дужче зніяковів. - Не міг нормально ходити.
"Я довів його до такого стану, а він приходить за добавкою?"
Користуючись нагодою, Ґань Цзяо відразу випросив новий постільний комплект, очікуючи нормальний нічліг. На прохання чоловіка вони знову оголилися, перш ніж лягти в ліжко.
Незважаючи на те, що вони не збиралися робити нічого, чим не займалися раніше, обидва почувалися трохи ніяково.
- Чи можу я попросити про ще дещо? - молодик подивився на юнака з-під напівопущених вій.
- Усе, чого забажаєте, - кинув чергову фразу даос.
- Міг би ти знову обізвати мене в процесі?
"Та ти божевільний!" - думав Ґань Цзяо, але в той же час від думки про це він відчував збудження.
Вирішивши цього разу не калічити більше свого клієнта, даос був вкрай обережний та уважний. Він закинув ноги чоловіка на свої плечі і почав акуратно входити в його ніжний отвір, що ледве встиг оговтатися від наруги тижневої давності.
Тіло чоловіка під ним тремтіло, на обличчі застиг вираз занепокоєння. Очі були заплющені, а дихання почастішало. Видно було, що він не може розслабитися, очікуючи будь-якої миті отримати спалах болю від проникнення.
Тоді Ґань Цзяо вирішив, що потрібно спочатку вгамувати хвилювання, і запропонував:
- Чому б вам не підготуватись самостійно?
- Це як?
- Ну... засуньте туди палець, - відвівши погляд, пояснив даос. Він міг би і сам це зробити, але вважав, що це нижче за залишки його гідності. Має бути хоч щось, до чого він не опуститься в цьому житті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилка
ФэнтезиЗаклинач помирає і перероджується. Але все пройшло якось через одне місце - він опинився в тілі юнака на ім'я Ґань Цзяо, який виявився повією. День у день його тілом безцеремонно користувалися, поки одного разу йому не підвернувся шанс відігратися...