Розділ 5. Як справити враження відразу на півсотні людей

125 23 1
                                    

- Розташовуйся, - Мей Ся провів юнака до його нової кімнати у спільній будівлі, де мешкали всі учні.

- Учнів та адептів у нас небагато, тож поява нових осіб в ордені завжди супроводжується спільною вечерею. В годину півня* я зайду за тобою та відведу до бенкетної зали.

* з 17:00 до 19:00

- Добре, - Ґань Цзяо замислився, як слід звертатися до чоловіка, - наставник?

Мей Ся засміявся:

- Поки що немає потреби мене так називати.

Залишившись віч-на-віч зі своїми думками, даос оцінювально окинув поглядом нове житло.

"Затишніше, ніж у печері і, однозначно, краще, ніж у будинку розпусти. Ліжко, хоч і маленьке, зате ділити його ні з ким не потрібно."

Увесь час, що залишався до вечері, Ґань Цзяо проспав. Коли до нього зайшов Мей Ся, щоб розбудити, за вікном було вже темно.

Залишивши будівлю, даос побачив безліч білих ліхтариків, що освітлювали алеї ордену. Він тільки тоді помітив, що між деревами були натягнуті мотузки, на яких і закріпили джерела світла.

Від цього весь орден був схожий на казковий сад: світло ліхтарів у поєднанні з великою кількістю суцвіть гліцинії притягувало погляд і заворожувало.

Чоловікові доводилося тягнути за собою даоса, що постійно відволікався на чергове красиво підсвічене дерево.

- Тяга до прекрасного - це добре, але на нас уже всі чекають. Нікуди не подінуться ці дерева.

Заштовхавши Ґань Цзяо до бенкетної зали, Мей Ся посадив його поруч із собою. У залі, крім них, знаходилось ще з півсотні людей.

- У нашому ордені, включаючи тебе, двадцять шість учнів, шість наставників, двадцять три адепти та голова ордену. Усього - п'ятдесят шість чоловік, і всі вони зараз тут, - розповідав Мей Ся даосу.

"Не надто численний і видатний орден, зате тихо і спокійно, якраз по мені".

Глава ордену відкашлявся, даючи зрозуміти, що збирається сказати пару слів. Розмови поступово стихли. Видно було, що його не боялися, але ставилися з повагою.

- Сьогодні в наших лавах поповнення в особі цього юнака, - Сін Цзюань вказав рукою на Ґань Цзяо, який одразу підвівся і вклонився присутнім. - Нехай ця вечеря стане знаком того, що всі ми прийняли його до нашої родини.

Даочжан легкої поведінки та його високопоставлена підстилкаWhere stories live. Discover now