your name.

1.3K 244 74
                                    


''jungwon yeter artık yaklaşık son altı saattir iç çekmek dışında hiçbir yaşamsal faaliyette bulunmuyorsun bu kadar kafana takmanın anlamı yok. kız teklif etmiş, jay de kabul etmiş. ki yerinde bir başkası da olsa o kişi de geri çevirmezdi. hwang yeji'den bahsediyoruz.''

kucağımdan indirmediğim favori kermit baskılı yastığımı bir hışımla sunoo'ya fırlatmış ve üzerine çıkıp onu nefessiz bırakma çabalarına girişmiştim. o yastığın altından bile kulaklarımı kanatacak şekilde bağırmaya başlayınca en yakın arkadaşım çenesini kapatsın diye geri çekildim.

''inan bana sen ve mantıklı sözlerin şu an ihtiyacım olan en son şey sunoo. shapeshifting yapıp yeji mi olacağım ne yapmalıyım ben ya?''

''bence en iyisi seni bir terapiste götürelim, parasını ben öderim.''

''ya da your name açıp biraz daha psikolojimi bozabiliriz.''

''daha cazip teklif görmedim.''

‎──

o gece sunoo ile your name'i belki de 101. kez izlemiştim. kıskanmamıştım, kendime kızgındım çünkü istesem hayatında çok daha farklı bir konumda bulunabilirdim jay hyung. içten içe istiyordum bunu. mezun tayfadan biri mezuniyetinde kavalyesi olmanı teklif etmiş olabilir, sen de kabul etmiş olabilirsin. bunlar doğal şeyler.

pft. sen git anneni kandır jungwon, tabii ki kıskandım.

yine de jay hyung, umarım eğlenirsin. ben de seni bir takımın içinde görüp fenalık geçirir kendimi sunoo'nun kollarına bırakırım. bugün pek yazmak istemiyorum. anlarsın ya.

🥬ༀ⋆🎍ᖭི༏ᖫྀ໒꒱ᨗ◌⃘🪷♰१˚̣̣̣͙𖦹︎
aksam bir bolum daha atacagim, beklemede kalin ve yildizlarinizi da unutmayin (az kisi okursaniz atmicam 😼) hadi gorusuruzz <3

TFW | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin