un savaşı.

1.2K 216 69
                                    


"gerçek bir jay park fanı olmalısın-''

''arabada yaşananlar, arabada kalır. sus artık.''

''hayatımın sonuna kadar bununla dalga geçeceğim kusura bakma. çok şirindi.''

''lalalalalalaaaa seni duyamıyorum. mutfağınız nerde sizin ya ne biçim ev bu labirent gibi.''

sabır taşına dönüşmeyi bekliyordum elimdeki poşetlerle birlikte. ne yani arabada kendimden geçip gür bir sesle konser vermiş ve jay hyung'un ağzı açık bir şekilde beni izlemesine sebep olmuşsam? abartıyor. evlerinin içine girene kadar bunun hakkında gülmesi ayrıca sinir bozucuydu, poposuna bir tane yapıştırmamak için içimden 10'a kadar saymam gerekti. adımlarını takip ederken evlerini de incelemeden edemiyordum, mütevazi bir sadelikte olmasına rağmen resmen para kokusunu alabiliyordunuz. havaya bakarak yürüyen ben duvar gibi bir şeye toslayınca ve jay hyung'un kıkırtısıyla asıl dünyaya geri dönüvermiştim.

''önüne bak öncelikle, üstündekilerle rahat edebilecek misin? daha rahat bir şeyler verebilirim.''

bilader ağzından bal mı damlıyor ne oluyor?

''yani gerek yok bence.''

‎//

üzerimde jay hyung'un şortu ve tişörtü ile parlayan yıldızlar takımının bir parçası olarak mutfakta duruyordum. jay hyung da üzerini değiştirmeye gittiği için onu beklemek zorundaydım tabii. etrafı karıştırmak çok garip olurdu ama gözüme çarpan bir önlük yüzünden elimde olmadan yakınlaşıp bakmıştım. havalı görünüyordu, bir mutfak önlüğü değil de sanki Gordon Ramsay'in önlüğüymüş gibi. (gerçekten de imzasının olduğunu öğrendiğimde girdiğim tribal enfeksiyonu siz düşünün artık.) fazla uzun sürmeden geri gelince jay'in yüzündeki gergin gülümsemeyle karşılaştım.

''başlayalım o zaman?''

(                 time        skip                )

''hani yemek yapmakta iyiydin sen jay hyung bu şey pasta keki dışında her şeye benziyor?''

''anlamıyorum cidden tariftekinin aynısını yaptım. oradan bakıp söyleneceğine yardım etseydin ya jungwon? ayrıca yemek yapmakta iyiyim, tatlılar bir istisna.''

''kay kenara sen, ben pasta kekini yapacağım sen de çikolata sosunu hazırla olur mu?''

artık vazgeçmenin eşiğine gelmiştim, bu kek bir türlü olmuyordu. hayıflanıp durmak da istemiyordum ama en sonunda dayanamayıp jay hyung'a dönmüş ve ''bence en iyisi biz pasta kekini sipariş edelim geri kalanını hallederiz ne dersin?'' demiş, onayını da alınca resmen derin bir oh çekmiştim. jay hyung siparişi verdiği sırada kremanın tarifine bakıyordum. biraz da dağınık çalışıyorduk, birazcık. telefonuma gelmiş unları üfleyerek uçuşturmadan edememiştim. bu esnada saçlarımda bir el hissedince irkilerek arkama döndüm. jay hyung saçıma yapışmış bir hamur parçasını sırıtarak elinde tutuyordu. beni sinir edecek bir iki laf geveledi ağzında. ben ise akıllıydım, çaktırmadan yanımda duran un paketindeki undan bir avuç dolusu almış olmam da cabasıydı.

''jay hyung, sanırım senin de saçında bir şey var.''

ve avcumda ne var ne yok hepsini yüzüne üfledim.

''yang jungwon, kaçacak bir delik arasan iyi olur.''

‎—

tam olarak neler oluyor pek bir fikrim yok geri döndüğünden beri, yine de birden kendimi sana daha yakın buldum ve bu hoşuma gidiyor jay hyung. birlikte yaptığımız o pasta (her ne kadar 3. denememizde başarıya ulaşmış olsak da) asla unutamayacağım bir süre zarfına sebep olmuştu. dayanamayıp tadına bakacağını sandığım için ikinci pastayı yapmayı teklif edince suratıma attığın o öldürücü bakışları aklımdan silebileceğimi hiç sanmıyorum. yarattığımız dağınıklığı toparlamak epey sürmüştü, ee sonuçta koca bir un savaşına dönmüştü en sonunda her şey. pastayı süslemeden önce duş almamızın iyi olacağını söylediğinde küçük dilimi yutuyordum az daha. şimdi düşününce bile yanaklarım al al oldu. manyak herif öyle mi sorulur? neyse ki sadece eski kıyafetlerimi giymem yeterli olmuştu.

pastanın süsüne gelince... koca bir basket topu çizmiş, üzerine de ifşanı yapıştırmıştık. ''virgin'' yazıp üzerini çizelim demiştim ama jay hyung senin beni öldürebileceğini söyledi jake hyung, hak verdim. şimdi uyumalıyım, yarın büyük gün.




𑁯 🌪️ °  🦷   (ᴗ͈ˬᴗ͈)
sosofun icin cok heyecanliyim cocuklarin bu tur iceriklerine asigim.
yb istediniz alin size yb!! ama su andan itibaren biraz yavaslayabilir bolum atisim haberiniz olsun. iyi okumalar 🫶🏻

TFW | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin