bazen -çoğu zaman- kendimi aptal gibi hissediyorum. sanırım öyleyim de. seni ellerimle hazırlayıp yeji'ye kaptırmış hissine kapılıyorum sayende jay hyung. tam olarak da bu olmuş zannımca. telefonuma gönderdiğin ilk mesajın giydiğin takım elbisenin fotoğrafı olması karnımda canla başla tepinen fillerin olduğunu düşünmeme yol açmıştı ama inan bana, pişman hissediyorum. mezuniyette gözler önünde olduğun hakkında duyumlar aldım. pekala, zaten o geceden sonra kimsenin dilinden düşmediniz. evet, düşmediniz. sen ve o kız. içimde beni yiyip bitiren bir düşünce topu vardı ve o kadar bunalmıştım ki kendime sordum. ne yapıyorsun jungwon? neden yorgun hissediyorsun? bir cevap alamadım kendimden, zaten o kadar saçmaydı ki tüm bunlar. bırak şimdi beni, asıl sana sormalıyım.neden mezuniyetten sonra yeji ile yakınlaştınız?
ne zamandan beri onunla koridorda el ele gezer oldun jay hyung?
bir gecede aşık mı oldun yoksa zaten olan bir şeydi de farkına ben varamamıştım?
dedim ya, gözlerimle görmeseydim inanmam güç olurdu. aptal gibiyim.
artık bizim eve de gelmiyorsun, sunghoon hyung sizin evde takılmaya başladığınızı söyledi. okul bitmek üzere biliyorsun değil mi? yaz tatilinde de göremiyorum seni, bilerek mi yapıyorsun bunu bana?
son zamanlardaki tavırlarımın herkes farkında, keyfim kaçık. ağabeyime anlatabilsem keşke. odamın kapısını tıklatıp yanıma geliyor, neden benimle konuşmuyorsun diyor ve onu geçiştirirken buluyorum kendimi. onu üzgün görmekten nefret ediyorum. keşke önemli bir şey olmadığını söyleyebilsem, içini rahatlatmak ve iyi olduğumu söylemek istiyorum ama jay hyung, tanrı aşkına. gerçekten aranızda ne var? ve ben ne yapmalıyım? görünen o ki yıl başı gecesi ''yılın ot beyinlisi'' ödülünü bu sene jake hyung'a değil de bana vereceksiniz.
sunoo bana çok kızıyor jay hyung, özellikle son bir haftadır onun da neşesini sömürmüş gibi hissediyorum. komik değil mi sence de? söz konusu sunoo olduğunda onu durgun gördüğümüz anlar pek azdır. kendime kızmadan edemiyorum bu yüzden.
sosyal medya hesabını da engelledim bu arada. okulda görmez oldum, oradan da görmezsem belki de unuturum seni değil mi? çirkin suratını görmeye hiç niyetim yok. yani. evet yok.
benim hakkımda ne düşündüğünü merak ediyorum. jake'in kardeşi? gamzeleri güzel? ya da mezuniyet takımımı seçmeme yardım eden çocuk? o kadar az konuştuk ki arkadaşız bile diyemezdim ben. yine de aramızdaki garip çekimi inkâr da edemiyorum.
seni unutmak istiyorum.
ᘏ▸◂ᘏ ꦼ 🏘 ⋆。˚ 🪂 এ ৎ
sinir dolmuyor ama yine de icimden geldigi icin atiyorum cunku ne biliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TFW | jaywon
Fanfictionben yang jungwon, lise hayatım boyunca jay hyung yüzünden kah güldüm, kah ağladım, kah üzüldüm. kah kahroldum kıskançlıktan yastıkları ve sunoo'yu yemeyi denedim, kah aşkımdan çılgına döneceğim diye kendime gelmeyi denedim. ben var ya ben millete ah...