"hâlâ buna nasıl ikna oldum bilmiyorum, iki hafta olmadı gideli riki. daha geçen gün gittik bowling oynamaya. nerden çıktı bu takıntı birden?''''jungwon hyung geliyor diye sesini çıkartmıyordun saatlerdir tuvalete gidince dilin çözüldü senin de. kazansın diye doğru düzgün labut bile devirmedin hyung. aşıklığın da böylesi.''
''bana bak velet jungwon'un yanında da böyle konuşursan seni top gibi fırlatırım görürsün strike neymiş.''
kulak misarifi olduğum bu konuşmalarını elbette yuttum, bak sen jay hyung'a demek benim için kötü oynuyormuş. ben de diyorum ki eğer cidden böyle oynuyorsa riki yanlış kişiyi seçiyordu. hah, salak ben. seviyorum bu herifi. üzerimdeki krem boğazlı kazağı düzeltip yanlarına geri döndüm, ne yalan söyleyeyim saçlarımı koyu kestaneye boyadığımdan beri çok daha ateşli görünüyordum. iyice uzayan saçlarımı kesmeden önce kırmızıdan sıkıldığıma kanaat getirip bu renge geçmiştim, asla kötü bir seçim değildi aksine jay hyung kırmızıdan bile daha çok yakıştığını söyledi. beyim ne derse o.
''bir tur daha döndürecek miyiz? şayet jay hyung bu şekilde oynamaya devam edecekse bir şeyler atıştırmaya gitmeyi önermeliyim.''
riki'nin gülmemek için çıkarttığı garip sesler kulaklarımı doldurunca ben de genişçe gülümsedim ve bakışlarımı direkt olarak jongseong'a yönlendirdim. gözlerimin içine 'lütfen dalga geçtiğini söyle.' der gibi bakıyordu resmen. bozuntuya vermeden kalkışını ve önümden geçip gidişini keyifle izliyordum.
''madem öyle, bu kadar kötü oynayışımın karşılığında sizlere güzel bir yemek ısmarlamalıyım değil mi?''
—
riki ile birlikte jay hyung'un bizi götüreceği enfes lokantanın hayallerini kurarken asıl olarak geldiğimiz yer hayallerimizi darmaduman etmişti. gece pazarının önünde duruyor, avel avel etrafa bakınıyorduk. yine de burnumuza gelen kokular fikrimizi değiştirmeye yetmişti. riki heyecanla gördüğü ilk standın oraya uçmuş, beraberinde jay hyung'u da çekiştirmişti. peşlerine takılan ben hayretle izliyordum ikiliyi. arada japonca konuşuyorlardı, iyice fransız kalıyordum onlara ama benim düşünceli sevdiğim çocuk bunu fark eder etmez beni yanına çağırmış, istediğim bir şey olup olmadığını sormuştu.
elimizdeki atıştırmalıklarla hareketli sokakların birinde geziyorduk, jay hyung'un eli belimde. tekrar ediyorum, eli belimde. riki önden önden ilerliyor, dünya umrunda bile değil. yediği kaçıncı tatlı artık saymayı bıraktım. midesiz çocuk ne bulduysa yedi. en sonunda biraz fotoğraf çekileceğim dediği için beklemeye başlamıştık.
riki'nin onlarca fotoğrafını çektik, hiçbirini beğenmedi. hem zevksiz hem utanmaz. yoldan geçen insanlardan birkaçına yarım yamalak ingilizcesiyle fotoğrafını çekmeleri için rica etti durdu. en sonunda bir teyze kabul etti. çok güldük ama teyze eskiden fotoğrafçılık mı ne okumuşsa bizden daha iyi bir iş çıkarttı şaşırtıcı şekilde. riki'nin dilinden de düşmedi bu tabii. hatta biz ilerlerken de susmak bilmedi.
''bir teyze bile sizden daha iyi çekmeyi başardı, inanamıyorum. flörtleşmekten jay hyung elinde tutamadı telefonu resmen.''
''riki artık san-''
''bir saniye? SİZ BEN FOTOĞRAF ÇEKİLİRKEN ÖPÜŞÜYOR MUYDUNUZ?''
—
ne demek amerika avrupada değil?
japon bebe
beyler size şok edici bir şey söylicemjake hyung 😭❤️
karpuzu tuzlamadan yemeye karar verdinoz abim 😍
çilekleri mikrodalgada ısıtmanın anormal olduğunu anladınorospu sunoo
bana yaptigin kahpelikler yuzunden kurtulamaycagin bir hastaliga yakalandinorospu sunoo'nun sevgilisi
sonunda jake'in seni doğurmadığını anladınjapon bebe
allah da sızı bıldıgı gıbı yapsın benı bu kadar mı sevmıyosunuz 😓 👎🏻
ayrıca sunoo
sana yaptıgım hıcbır seyden pısman degılım
aklım hala yapamadıklarımda 😍😚🤪jay hyung (evlenicez
önce klavyede yuttuğun i harfini bir ortaya çıkartjapon bebe
benımle ugrasma sımdı gorcem senıriki
annenin karnından ciktigina
bin pisman ederm senijapon bebe
affet benı hyung
bu jungwon hyunga aldıgı her seyı ısmarlayan ama bana aldıgım her seyı odeten seref yoksunu jay hyunga gelsınsol alt koseye bakarsanız abılerım
yaslı teyzecıgım benım fotografımı cekerken
bu ıkısı opusuyolardı .jake hyung 😭❤️
❔oz abim 😍
❔orospu sunoo
❔orospu sunoo'nun sevgilisi
❔gruptan ayrıldınız
jay hyung ( evlenicez gruptan ayrıldı🦴🫂>|+[ 🤟🏻 🥄🧻👕 \€#%🚿🦷📺
ASKLARIM SELAMLAR!!!
napiyosunuz ozlediniz mi beni ben sizi cok ozledim.
sinava hazirlanirken felegim sasti telefonu elime bile alamadim ama geldim simdi. umarim begenirsiniz bu bolumu ve yarina mutlu baslarsiniz 😭 gorusuruz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TFW | jaywon
Fanfictionben yang jungwon, lise hayatım boyunca jay hyung yüzünden kah güldüm, kah ağladım, kah üzüldüm. kah kahroldum kıskançlıktan yastıkları ve sunoo'yu yemeyi denedim, kah aşkımdan çılgına döneceğim diye kendime gelmeyi denedim. ben var ya ben millete ah...