Pojawiłaś się w moim życiu niespodziewanie, ale sam od początku czułem że nie pozostaniesz mi obojętna. Cała nasza historia sprowadziła nas do tego abyśmy w końcu byli szczęśliwi. Nie ważne czy razem – czy osobno.
Nasza relacja choć zakazana – rozwinęła się. Weszła na poziom, którego sam się nie spodziewałem. Szybki sporadyczny seks zapoczątkował w nas coś pięknego.
Kiedyś też słyszałem, że istnieje takie stwierdzenie jak "Docenisz, gdy stracisz" i szczerze? Doceniłem to co było miedzy nami w momencie, gdy nie było już niczego.
Jednak to nie jest historia o Kopciuszku i rycerzu na białym koniu. To historia bardziej popieprzona. Niezrozumiała. Zakazana.
***
I witam was już w drugiej części!
Jeżeli nie czytałeś/aś poprzedniej części, zachęcam do zerknięcia w poprzednie opowiadanie pod tytułem "Illusion". "Delusion" jest to jego kontynuacja.
Jednak jeśli nie chce ci sie wracać do poprzedniej części, może być ci trudno w zorientowaniu się w niektórych wątkach, które zostaną poruszone w tej części.
Jeszcze na początku tylko wspomnę że w tej części dowiemy się o przeszłości Michaela i jego odczuciach dotyczących pierwszego spotkania Isabelli. Jednak na wstępie informuje, że sytuacja ta będzie przywołana sporadycznie co jakiś czas, ale tak – czas płynie dalej.
Jeszcze z organizacji to każdy rozdział kończy się pogrubiona czcionką i kilkoma słowami ode mnie. A najczęściej informuje o rozdziałach na swoim instagramie: angelofroses_
Mam nadzieję że was nie zanudziłam tymi informacjami, ale musiałam je tutaj zawrzeć dla nowych czytelników i dla tych którzy są już tutaj ze mną dłuższy czas.
Jako iż są walentynki to dla moich singli życzę takiego faceta jakim jest Michael Howard. I zachęcam też do dodania opowiadania do biblioteki!
Jeszcze na koniec tylko dodam, że pierwszy rozdział miał wlecieć razem z prologiem i mam nadzieje, że uda mi się go jeszcze dzisiaj napisać bo nie byłam zadowolona z wersji pierwotnej i piszę od początku. Jak nie dzisiaj to na pewno jutro się pojawi. Buziaki.
Dajcie szanse tej książce i zapraszam do czytania kochani! ❤️
CZYTASZ
DELUSION +18
Romance~ Szczęście czy nieszczęście to prawie wszystko jedno, z wyjątkiem niezmiernie krótkich chwil złudzenia. Nic nie jest tym, czym być powinno ~ Historia Michaela Howarda, zawodowego koszykarza, który pomimo swoich marzeń przejął rodzinną firmę. Jednak...