Jungkook yüzüme doğru yaklaşıp durdu...
"Ha-rin" deyip durdu. "Dur artık"deyip ağzından bir inleme kaçtı.
Haraketlerim yavaşlayıp durdu.
Jungkook'un ellerini kalçamda hissedince kaşlarımı çatıp baktım.
Elleri kalçamdan yukarıya doğru çıkıp çıplak olan göğüslerime doğru gitti. Ellerini tam göğsümün altında durdurdu.
"Ha-rrin kendimi çok zor tutuyorum... Lütfen buna engel ol" deyince gözlerim fal taşı gibi açılmış itiklemeye başlamıştım.
"Jungkook üzerimden kalkar mısın lütfen? Bak polis birisin zorla bunu yapamazsın kalk üzerimden."
Eli duran yerde canımı acıtacak şekilde sıktı.
Ağzımdan bir inleme kaçınca elini biraz gevşetti.
Gelen bir hızla göğsünden itikleyip yana doğru attım.
Bu sefer ben üzerine çıkıp üstünde oturdum. Kollarının üzerine oturunca elleri altımda kaldı."Bak bana ben senin kullanıp atacağın bir tipe mi benziyorum?" Deyip cevap vermesini bekledim.
"Böyle daha da çok kötü oldu Ha-rin" deyip vücudumu süzdü.Onun oyalandığı yere bakınca göğüs uçlarımın sertleştiğini ve belirgin olduğunu gördüm.
Kollarımı önümde bağlayıp dudağımı büzdüm.
"Sapık" deyip üstünden hızlı bir şekilde kalkıp odama gidip kapıyı kilitledim...
Ellerim titreyen vücudumda dolaştı.
Bana ne oldu da vücudum böyle bir tepki verdi bilmiyorum ama kızarmıştı.Vücuduma dokunduğu aklıma gelince ofladım. Çünkü bundan faydalanıp ben uyurken gözleriyle beni yediğini düşünüp morelimi bozuyordu.
Bir de neden gecelik giydiriyorsun bana sapık başka şeyler yok muydu yani!?
Neyse bunu düşünmeyi bırakıp dolabımın önüne gidip daha kapalı giyineceğim bir takım pijama seçip elime iç çamaşır aldım.(sütyen ve külot)
Banyoya girip tekrar yıkandım. Özellikle vücudumu yıkandıktan sonra havluyu alıp kendimi kuruladım.
Üstümü giyinip yerdeki kıyafetleri ve elimdeki kıyafetleri odadan çıkıp normal banyoya gidip kirli çamaşır sepetine attım.
Arkamı dönmeden ensemde nefes hissedince bir anda arkamı döndüm."Ne yapıyorsun ya ödümü kopardın"deyip yüzüne baktım.
Az önce durduğu yerden hareket etmemiş düşünür gibi duruyordu.
Ellerini dolaba yaslayıp beni köşeye sıkıştırdı.
"Neden üzerini değiştirdin." deyip gözlerimin içine baktı.
Cevap vermemi beklemeden kulağıma doğru eğilip "gecelik sana çok yakışmıştı üstelik" deyip kulaklarımın kızarmasına neden oldu.
"Ve"deyip bekledi.
"Siyah külot" deyince itikledim.
"Ne diyorsun sen ya iyice sapık olmaya başladın. Ben gidiyorum sen polis olsan bile can güvenliğimi koruyamam ben" deyip banyodan çıkmam ile arkamdan gelip karnıma sarılıp ayaklarımın yerden kalkmasını sağladı.
"Bir yere gidemezsin" deyip karnıma daha çok baskı uyguladı.
Acısıyla inleyince ellerini gevşetip kafasını boynuma gömdü.
"Şu pozisyonda inlemen beni tahrik ediyor Ha-rin çok zor duruyorum" deyip kulağıma üfledi.
"E-elimde değil bırak beni lütfen bir yere gitmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Mafya'm +18
FanfictionTehlikeli ve psikopat bir polis. Sevdiği kadını sahiplenip kısıtlayan bir adam.. Herşeyiyle onu kabul edebilecek kadın. Sonradan ortaya çıkan çocukluk aşkı... Jeon Jungkook. Polis Mafya lideri. Hikayenin içeriği: Jeon Jungkook'un babası polisliğe i...