Annem öncelikle gözlerini şaşkınlıkla açtı daha sonra dudaklarını birbirine bastırıp gülümsedi...
"Benimle babanla olan aşkımız gibi..." diyerek gülümsemeye devam etti..
"Arasındaki fark ise bizimki yasaktı..." deyince anneme tekrar baktım..
Gözlerinden hüzün akıyordu...
"Yanınıza gelmeyi o kadar çok istiyordum ki... Babam peşime koruma taktırmıştı... Kaç kere gizli defa yanınıza gelip izledim sizi... En sonunda babam gelmemek için beni başka birisiyle evlendirmeyi söylemişti... Sonra gelmemeye başladım... Ve o zaman sizinle bağım koptu..." dedi gözlerinden akan yaşı silerek...
Hemen sarılıp sırtını okşadım... "Bunun böyle olmasını sende istemedin annem... Keşke böyle olmasaydı ama böyle olmuş... Olanları değiştiremeyiz..." diyerek teselli ettim...
"Anne kız yemek yiyelim mi?" deyip başını omzumdan kaldırıp yüzüme gülümseyerek baktı...
"Evet annecim yiyelim..." dedikten sonra elimi tutup kaldırdı...
"Ben hazırlanıyorum sende hemen odana gidip hazırlan gel kızım..." dedikten sonra yatak odasına gitti...
Odadan çıkıp bizim odanın kapısının önünde bekledim... Neredeyse yarım saat önce yaşadığımız şey aklıma gelince yanaklarımın yandığını hissettim...
En iyisi birşey olmamış gibi davranmaktı...
Kartla kapıyı açıp yatak odasına geçip elime siyah bir elbise aldım...
O gün başıma gelen olayda da siyah bir elbise giyinmiştim..
Gözlerimi yukarıya doğru kaldırıp sakinleşmeye başladım...
Annemle bile yemeğe gitmiş olsam bile özenerek giyiniyordum...
Elbiseyi yatağın üzerine atıp altına uyumlu bir ayakkabı çıkardım...
(Giyeceği elbise bu:D)Elbisem fazla açık olmadığı için rahattım...
Jungkook'un banyoda olduğunu düşünerek üzerimdeki kıyafetleri çıkartıp elbiseyi başımdan geçirdim...
Seri hareketlerle elbiseyi giyinip ayağa kalktım...
Elbiseyi aynadan düzeltip yüzüme baktım...
Yüzüme hafif makyaj yapıp odadan çıktım...
Birşey farkettim... Jungkook'dan ses gelmiyordu....
Tüm odalara baktım... Bulamayınca telefonu alıp kapıyı açtım ...
Açmamla beraber jungkook'da kartı kapıya doğrultmuş açacaktı ki ben açtım...
Elleri donuk bir şekilde durmuş öylece bana bakıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Mafya'm +18
FanfictionTehlikeli ve psikopat bir polis. Sevdiği kadını sahiplenip kısıtlayan bir adam.. Herşeyiyle onu kabul edebilecek kadın. Sonradan ortaya çıkan çocukluk aşkı... Jeon Jungkook. Polis Mafya lideri. Hikayenin içeriği: Jeon Jungkook'un babası polisliğe i...