30.part

95 11 9
                                    

Arkadaşlar fazla okuyucum olmasa bile sizin bu oylama işini ciddiye almanızı istiyorum...

Birinci bölümün başları biraz sıkıcı olabilir... Yani okunma sayısına göre söylüyorum...Beğenmiyor olabilirsiniz ama bölüm ilerledikçe daha da sürükleyici oluyor...

Lütfen bölüm başında veya sonunda yıldız kutucuğuna basın.

Bölümler ilerledikçe final de yaklaşıyor... Aklımda bir senaryo var ama finale daha 10 bölüm ya da daha az var diyebilirim...

Başka bir hesapta da kitap yayınlamıştım... Onu da 35'lerde falan bitirmiştim...

Bölüme başlamadan önce yıldız kutucuğuna basın...⭐❤️

Jungkook'un üzerinden kalkıp tiksinir gibi dudağımı elimin tersiyle sildim...

"Düşerken beni niye çekiyorsun!?"diyerek bağırdım...

"Sende iteleme beni kızım...""ben senin kızın değilim..."deyip kaşımı çattım...

"Sen benim kızımsın..."deyip uzandığı yerden kalkıp odadan çıktı...

Odadan çıkarken ise arkasından "Değilim!"diye sitem ettim...

Oturduğum yerden kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım...

Başımdaki dikiş kafamı her hareket ettirdiğimde açılacakmış gibi bir hissiyat veriyordu..

Banyodan çıkıp odanın dışarıya bakan perdesini çekip hastanenin bana verdiği pijama takımlarını giyindim....

Giyindikten hemen sonra kapı açıldı... Odaya doktor girdikten sonra yanıma gelip elindeki kağıtlara baktı...

"Bugün taburcu olacaksın... Uçak yolculuğu yapmanın hiçbir zararı yok senin için... Geçmiş olsun..."diyerek çıktı..

Odaya Jungkook girince yüzüne baktım... Gülüyordu...

"Taburcu oluyorsun..." "Evet vee eve geri dönüyoruz..."deyince evet dermiş gibi kafasını salladı...

Odaya annem denilecek kadın girince başka birşeyler ile ilgileniyormuş gibi yapıp odada dolandım...
Bir kapı sesi duyduktan sonra arkamı dönüp baktığımda çıkmıştı...

Arkamda hareketlilik hissedince arkamı dönecekken güçlü kollar buna izin vermedi...

"Biraz böyle durur musun güzelim..."dedi nefesini boynuma vererek...

Benimde anlamadığım bir şekilde geri çekilmeyip sarılışına izin verdim...

"Ha-rin seni çok seviyorum"dedi nefesini boynuma vererek...

Sanki bu anı önceden yaşamış gibi hissediyordum...

Daha önce yaşanmış gibi...

Ellerimi elinin üzerine koyup kendimden ayıracakken kapı açıldı...

Annem ve dedem girmişti...

Annem yüzüme gülümseyerek bakıp "çıkış işlemleri halloldu... Bir an önce çıkalım bu uğursuz yerden..."deyip elindeki poşeti uzattı...

"Dışardaki gazetecilere daha iyi ve daha dik durman gerekecek güzel kızım...topuklu ayakkabıyı özellikle bunun için aldım..."

Elindeki poşeti alıp içine baktım... Giyinmem için bir elbise ve ayakkabı almıştı...

"Sağol"deyip banyoya girip kapıyı kapattım...

Elbiseyi giyerken zorlanmadan fermuarı kapatıp ayakkabıyı giyindim...

Polis Mafya'm +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin