36.part

82 9 3
                                    

Bölüme başlamadan önce yıldız kutucuğuna basın askolarımmm 💋

Jungkook'un ağzından:
Bankanın kapısından Ha-rin ve soyguncu çıkmıştı...

Sorun soyguncunun Ha-rini zorla sürükleyerek getiriyor olmasıydı...

Kapının önünde park edilmiş beş tane polis arabasının sireni durduruldu ve soyguncuya dikkat verildi...

İş arkadaşlarım ön kapıları açmış arkasında silahla hazır olda durmuştu...

Adam düşünmeden Ha-rini yere atınca durduğum yerden bağırıp silahı adamın ayağına nişan edip vurduktan sonra Ha-rinin yanına koştum...

Benim bu yaptığım ataktan sonra polisler soyguncuyu yakalamış içeriye giriyordu...

Ha-rini dizlerimin üstüne alıp yüzünü örten saçını kenara çekip yüzüne baktım...

"Ha-rin güzelim uyan..."diyerek yanağını okşadım...

Arkamı dönüp orada duran adamlara "ambulansı arayın!"diyerek bağırdım.

Ambulans geldiğinde yavaşça yerden kaldırıp sedyeye uzattıktan sonra yanına gittim...

Ambulanstaki hemşire Ha-rini muayene ederken ben de uyandırmaya çalışıyordum...

Ha-rin yavaşça gözlerini açtığında elini tutup gözlerine baktım...

"Iyiyim..."dedi benim soracağımı bildiği için cevap verme gereği buldu...

"Hatry içerde kaldı..."deyince "o iyi"deyip gülümsedikten sonra hemşire "korkudan bayılmış... Kolunun üzerine düştüğü için yarasına herhangi bir darbe almadan atlatmış... Isterseniz hastaneye götürüp muayeneye devam edebiliriz..."diye sorunca gerek yok anlamında başımı sağa sola doğru salladım...

Ha-rinin belinden tutup sedyeden kalkmasına yardımcı olduktan sonra dışarıya çıkartıp arabaya doğru yürüdük...

Arabaya binmeden önce Hatry yanımıza gelip Ha-rinin iyi olup olmadığına baktı...

"Enişte ben de gelebilir miyim... Arabamı sokağa park etmişim diye götürmüşler... Ceza olarak iki gün orda kalacakmış..."deyince yüzüne gülümseyerek bakıp"tamam gel..."dedikten sonra arka koltuğa oturup telefonuyla ilgilenmeye başladı...

Ha-rin biraz düzelmiş bir şekilde yolu izlerken yüzünün yan profiline bakmaya devam ettim...

"Enişte yola değil de Ha-rine bakmaya devam edersen öleceğiz.."deyince gülerek önüme dönüp dikiz aynasından hatry'e bakıp gülümsedim...

"Hatry bize gelsene..."dedi Ha-rin...
Bugün başka planlarım vardı...
Ama evimin hanımı öyle diyorsa diyecek bir şeyim yoktu...

Yol boyunca kimse konuşmamış sadece arabada açılan müzik sesi yankılanıyordu...

Evin giriş kapısı açıldıktan sonra bir yere park edip çıktım...

Benim çıkmam ile Ha-rin ve Hatry arabadan inip kapının önüne doğru ilerlediler...

Eve girdikten sonra Ha-rin üzerini değiştirmek için odaya çıktı.

Bende peşinden gittim. Giyinme odasının kapısını yavaş bir şekilde açıp Ha-rini izledim.

Atletini çıkardıktan sonra eli sütyenine gittiğinde arkasına dönüp beni görünce yüzü kıpkırmızı oldu.

Yüzüne bakıp gülümseyerek kollarımı birbirine birleştirip beklemeye başladım.

Polis Mafya'm +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin