🐯💕20💕🐯

159 45 16
                                    

ආ....ම්....ටේ ඉන්න චුට්ටක් ජන්කුක් අල්මාරිය ගාවට දුවලා ඇදුම් තෝරන්න ගත්තේ හැගීම් ගොන්නක් අතර අතරමන් වෙලා...

ටේ ⁣ මේ ඇදුම ඔයාට හරියනවද බලන්නකෝ....ජන්කුක් ටේගේ අතට ඇදුම දෙන ගමනුත් බලන් හිටියේ ටේගේ නිරුවත් පපුව දිහා...මී පැනි පාට නිකලැල් උඩුකය දිහා..

මාව ගිලින්නද හදන්නේ ජන්කුක් ...ටේ ජන්කුක්ගේ නිකට මිරිකන ගමන් කටපුරා හිනාවෙලා අහද්දි ජන්කුක්ට දැනුනෙ ලැජ්ජාවට කම්මුල් ගිනි ගන්නවා වගේ..

නෑ...මේ....මේ මන් හිටියේ වෙන කල්පනාවක...ජන්කුක් මෝඩ විදිහට බොරුවක් ගෙතුවා...

ආ ඒකත්  එහෙමද මහත්තයෝ..ටේ එහෙම කියාගෙනම ජන්කුක්ව එයා ගාවට ඇදලා ගත්තේ ජන්කුක් එයාගේ පපුවට හේත්තු වෙන විදිහට ....

ටේ ..මාව අතාරින්න.ඔයාට පිස්සු හැදිලද . ....ටේගේ සීතල පපුව ජන්කුක්ගේ මූනේ දැවටෙන කොට එන හැගීම් පාලනය කරගෙන ජන්කුක් කෑ ගැහැවා..

බබා බොරුවට කලබල වෙන්න එපා...මන් දන්නවා ඔයා නොකිව්වට මෙහෙම ඉන්න ආසයි කියලා..ටේ ජන්කුක්ගේ කන්පෙත්තක් හපන ගමන් කිව්වා.

ඔයා මාව සෙල්ලමට ගන්....න..
එප්...පා .....  ටේගේ තොල් ජන්කුක්ගේ බෙල්ල පුරා යන කොට ජන්කුක්ට වචන පැටලුනා...

සීතල වෙච්ච පපුව....බෙල්ල පුරා එහා මෙහා යන සිනිදු තොල්...ජන්කුක්ට හැමදේම අමතක් උනා....ජන්කුක් ටේගේ පිට පුරා ඇගිලි යවන ගමන් කෙදිරි ගාන්න ගත්තෙ පුදුම කලබලේකින්...ඒ තරම් ජන්කුක් ටේට  ඒ වෙලාවේ වහ වැටිලා තිබ්බා...

ජන්කුක්ගේ අතින් ටේගේ ටවල් එක කැඩිලා බිමව වැටෙද්දී ටේ ජන්කුක්ගේ ඇදුම් ගලවලා දාලා ජන්කුක්ව ඇදට පෙරලවා ගත්තා....

ඇදේ උඩු අතට හිටිය ජන්කුක් යටි පතුලෙ පටන් ගෙන කලවා දක්වා ටේගෙ තොල් වල පහස දැනෙන්න ගද්දී  ඇද රෙද්ද මිරිකා ගත්තා ..

ටේගේ තොල් ටිකෙන් ටික ජන්කුක්ගේ යටි කයට යද්දී ජන්කුක්  කකුල් දෙක පුලුවන් තරම් දෙපැත්තට කර ගත්තේ ටේට තවත් ලේසි වෙන්න...

ටේ එයාගෙ තොල් වලින් ජන්කුක්ගේ ඩික් එක සිපගන්න  ගද්දී ජන්කුක්ගේ ඩික් එක තවත් හාඩ් වෙන්න  ගත්තා.... 
ටික වෙලාවකින් ජන්කුක්ගෙ හාඩ් වෙච්ච  ඩික්  එක කටේ තියාගෙන රස බලපු ටේ ඇදේ දන ගහගෙන   ඩික් එකෙන් බේරෙන ජන්කුක්ගේ  කම් අරන් එයාගේ ඩික් එකේ ගා ගත්තා....

🐯Dark Mist..🐯 [taekook]🐯Where stories live. Discover now