Οι διακοπές τελείωσαν , κι εγώ είμαι πάλι εδώ στεναχωρημένη και ονειροπόλα. Δυστηχώς όμως τώρα εγώ και ο παππούς μετακομίζουμε, φεύγουμε από το σπίτι μας στην επαρχία και θα πάμε σε ένα καλύτερο σπίτι σε μία μεγάλη πόλη. Η υποτροφία που κέρδισα για το κολέγιο ήταν πράγματι πολύ χρήσιμη και τώρα παρά τον κόπο που βάζω στον αγαπημένο μου παππού , είμαι περήφανη γιατί ξέρω πως αν ζούσε η μαμά θα ήταν πολύ χαρούμενη για μένα. Woww πρέπει να βοηθήσω τον παππού θα κουραστεί αν συνεχίσει να μαζεύει μόνος του τα απαραίτητα.
Miley: Παππού , να σε βοηθήσω να τελειώσεις πιο σύντομα;
Παππούς Peter: Όχι μικρή μου πριγκίπισσα σε λίγο θα έχω τελειώσει.
Miley: Καλά παππού , πάω μια βόλτα να ακούσω μουσική. Δεν θα αργήσω θα επιστρέψω πολύ γρήγορα.
Παππούς Peter: Καλά γλυκιά μου, να προσέχεις έτσι;
Miley: Ναι παππού μου!
Η Miley έκλεισε την πόρτα του μικρού σπιτιού της σιγανά και έφυγε. Εβαλε τα ακουστικά της και άρχισε να ακούει το αγαπημένο της τραγούδι '' Because of you''. Ήταν πολύ αφηρημένη, σκεφτόταν την νέα της ζωή μακρυά από την επαρχία και το μικρό της σπίτι.
Ένα πανέμορφο αγόρι που φαινόταν εντελώς τρελαμένο πέρασε από δίπλα της με ένα skate και την χτύπησε κατά λάθος. Η Miley δεν πόνεσαι πολύ αλλά το αγόρι την έριξε κάτω. Το αγόρι σταμάτησε και την φρόντισε.
Αγόρι: Είσαι καλά , πως νιώθεις;
Miley: Είμαι μια χαρά , σ'ευχαριστώ πολύ!
Αγόρι: Μπααα τίποτα, συγνώμη που σε χτύπησα έτρεχα πολύ με το skate και είχα διάφορα στο κεφάλι μου. Είσαι καλύτερα;
Miley: Ναι είμαι εντάξει! Όλα καλά!
Αγόρι: Ναι μα πως σε λένε, Πιο είναι το όνομα σου;
Miley: Το όνομα μου είναι Miley
Αγόρι: Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Miley , είμαι ο Μάθιου.
Miley: Κι εγώ χάρηκα πολύ Μάθιου! Ελπίζω να τα ξαναπούμε.
Μάθιου: Πε , περίμενε λίγο! (Έλεγε λαχανιασμένα ο γλυκός Μάθιου) Είσαι από εδώ;
Miley: Ναι είμαι από εδώ εσύ;
Μάθιου: Τι κρίμα εγώ μένω πολύ μακρυά ήρθε εδώ με το skate για να ξεφύγω απ' τα προβλήματα μου! Βλέπεις μικρή μου, ο αέρα στις πόλεις είναι ό,τι χειρότερο. Ελπίζω να σε ξαναδώ μικρή μου.
Miley: Λυπάμαι πολύ! Θα τα ξαναπούμε! Γεια σου Μάθιου!
Ο Μάθιου έδωσε ένα μικρό φιλί στο μάγουλο της Miley και την αποχαιρέτησε.
Η Miley συνέχισε το περπάτημα της αναστατωμένη από ότι συνέβει μέχρι που έφτασε στο σπίτι. Ο παππούς της είχε ετοιμάσει όλα όσα έπρεπε να πάρουν μαζί τους στο Χαρτφορντ. Αφού η Miley διηγήθηκε το περιστατικό με τον όμορφο πρωταθλητή του skateboard στον παππού της , ξεκίνησαν λοιπόν για την μεγάλη πόλη της Αμερικής το ''Χαρτφορντ'' αποχαιρετώντας το παλιό πλέον σπίτι τους.
Η Miley και ο παππούς της, ο Peter μετά το κουραστικό τους ταξίδι έφτασαν στο Χάρτφορντ.
Miley: Παππού, παππού είναι υπέροχα είναι ίσως το πιο όμορφο μέρος που έχω δει ποτέ σε όλη μου την ζωή, θα μείνουμε εδώ για πάντα.
Παππούς Peter: Χαχαχα σ' αρέσει μικρή μου; Χαίρομαι πολύ που ήρθαμε εδώ κι αυτό χάρη στην επιτυχημένη προσπάθεια σου να περάσεις τις εξετάσεις της υποτροφίας. Η μαμά σου θα ήταν πολύ περήφανη για σένα πριγκίπισσα μου.
Μπήκανε στο νέο τους σπίτι ενθουσιασμένοι ήταν κι εκείνο απλό και μικρό αλλά πολύ καλύτερο από αυτό που είχαν στην επαρχία. Η Miley εντυπωσιασμένη από την ομορφιά της Αμερικής αγκάλιασε τον παππού της τρυφερά και άρχισε να τακτοποιεί τα πράγματα της στο νέο της ''δωμάτιο''. Ο παππούς της ήταν πολύ ευτυχισμένος για την νέα ζωή τους και της είπε πως θα κάνει ό,τι μπορεί για να την μεγαλώσει σωστά.
Το βράδυ δεν άργησε να φτάσει και βρήκε την Miley αγκαλιά με το πάπλωμα της και τρεισευτυχισμένη για όλα όσα είχε καταφέρει με την βοήθεια του παππού της. Η Miley ξύπνησε νωρίς έφτιαξε την μικρή τσάντα της , έπλυνε τα δόντια της, καθάρισε το πρόσωπο της και πήγε στην κουζίνα για να φάει το πρωινό της. Το πρωινό και ο παππούς της, την περίμεναν στο τραπέζι με ένα γλυκό ''Καλωσήρθες στην Αμερική μικρή Miley''.
Miley: Καλημέρα παππούλη μου!
Παππούς Peter: Καλή σου μέρα πριγκίπισσα τι κάνεις; Έτοιμη για το νέο σου σχολείο;
Miley: Ναι παππού μου! Και μάλιστα έχω αργήσει! Πάω γρήγορα!! Τα λέμε παππού.
YOU ARE READING
Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}
Teen FictionΗ 17χρονη Miley μετακομίζει από ένα μικρό χωριό της επαρχίας σε μια μεγάλη πόλη της Αμερικής. Έρχεται σε έλξη με πρόσωπα του παρελθόντος και σε σύγκρουση με νέους εχθρούς. Επιβιώνει προσπαθόντας να πραγματοποιήσει το μοναδικό της όνειρο να γίνει πρ...