Νεο σχολείο| Κεφάλαιο 26

181 21 3
                                    


   "Μόλις ένιωσα ένα γέρικο χέρι να χαιδευει τα μαλλιά μου φωναζοντας ξύπνα. Εννοείται πως ξύπνησα με μια τέτοια φωνή και σηκώθηκα αλλά δεν είχα ιδέα για το τι έπρεπε να αντιμετωπίσω σήμερα."

Dominik: Καλημέρα μικρή μου θα πας στο σχολείο.

Mathiu: Ναι ήδη αργήσαμε.

Miley: Omg,.Πάω να ντυθώ.

Έλεν: Όρίστε εδώ είναι όλα. Σύνολο, μακιγιάζ και το lookbook της εβδομάδας σου.

Miley: Εεμ ναι! Καλημέρα κυρία Έλεν. Γιατί είστε εδώ.

Έλεν: Λυπάμαι μικρή μου αλλά θα πρέπει να με συνηθίσεις πλέον θα ζω εδώ.

Mathiu: Ναι μια απ' τις αλλαγές που ξέχασα να σου αναφέρω. -_-

Έλεν:  Τι έγινε μικρέ ριχτήκαμε. Άιντε σηκωθείτε μου θέλετε και ντάντεμα πρωινιάτικα.Χάιντε από δω.

Dominik: Σιγά κυρά μου μη φωνάζεις στα παιδιά.

 "Μετά από 5 λεπτά συζήτησης ανάμεσα στον Dominik και την Έλεν κατάφερα και σηκώθηκα η μεγείρισσα είχε ετοιμάσει το πεντανόστιμο πρωινό μου. Για κάποιο περίεργο λόγο έφαγα μόνη μου όμως αυτό δε με πείραξε καθόλου. Καθώς έτρωγα έριξα μια ματιά στην μεγάλη πόρτα της εξόδου εκεί που ήταν παρατημένο το παλιό μου skate και σε μια ελάχιστη μόνο σκέψη μου θυμήθηκα πόσο διαφορετική ήταν η ζωή μου παλιότερα. Πως άλλαξε τόσο γρήγορα. Τελικά όλοι κάποια στιγμή παίρνουμε το δρόμο μας μα πως να φτασω στον προορισμός;"

 Έλεν: MILEYYYYYYYYY άργησες. Η λιμουζίνα σε περιμένει απ' έξω τελείωνε ψυχή μου.

 Ακούστηκες η κόρνα του αυτοκινήτο και η Miley με τον Mathiu μπήκαν βιαστικά στην πολιτελές λίμο. Όταν έφτασαν στο νέο σχολείο ακόμη κι όταν ηταν ήδη έξω από το χολ ειχαν συνειδητοποιήσει πως θα ήταν.

 "Μόλις πάρκαρε η λιμο στο γκαραζ του κολεγίου. Όλοι όσοι βρίσκονταν εκεί και πάρκαραν τα δικά τους αυτοκίνητα κοιτούσαν έκπληκτοι αλλά ευτυχώς τα τζάμια ήταν φιμέ και δεν με έβλεπαν. Ο Mathiu είχε συνηθίσει λίγο το δημοφιλες περιβάλλον τη φήμη και να τον κοιτάνε όλοι, εγώ όμως, φοβόμουν να βγω αλλά δεν ηθελα να φανεί. Έτσι άνοιξα την πόρτα της λιμουζίνας γεμάτη θάρρος πάτησα τα πόδια μου με τα "φοβερά" Timperland μου στο έδαφος και με ψηλά το κεφάλι βγήκα. Όλοι με κοιτούσαν ειλικρινά σαν να ήμουν κάποιο αστέρι. Δε θέλω να το πάρω επάνω μου αλλά έτσι ήταν. Ο σοφέρ έφυγε. Ο Mathiu περίμενε πως και πως να βρεθούμε οι δυό μας αλλά και πάλι όλα αυτά τα κακομαθημένα μας κοιτούσαν περίεργα. Δεν τον ένοιαξε. Άρχισε να με φιλάει κοντά σε ένα ασημένιο κάμπριο. Μου άρεσε και για φυγούρα στο νέο κολέγιο ήταν καλή κίνηση αλλά νιώθω ότι αρχίζω να ψωνίζομαι με όλες αυτές τις αλλαγές. Δεν ξέρω ίσως και όχι"

*Mathiu's Pov*

-Εμ γιατί μας κοιτάνε;

Miley: Hello αγάπη μου, είμαστε στο γκαραζ του κολεγιου φιλιομαστε λες και βρισκομαστε στην πλαζ και κανουμε σαν ερωτευμενοι.

-Είμαστε.

 Εκείνη την ώρα μια κοπέλα πανέμορφη με όπως παντα 2 στρίγκλες κολλητές της προφανώς.

Άγνωστη: Καινούρια;

Mathiu: Ναι έχεις πρόβλημα;

Άγνωστη: Φυσικά όχι γλυκούλη. Πως σας λενε;

Miley: Miley χάρηκα.

Mathiu: Μάθιου. εσένα;

Άγνωστη: Jasmine

Miley: Έχεις υπέροχο όνομα.

Jasmine: Αλήθεια σ'αρέσει;

Miley: Εμ ν-

Mathiu: Σορρυ Jasmine πρεπει να την κάνουμε.

Jasmine: Οου οκ όμορφε.






Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora