Το ατύχημα του Μάθιου| Κεφάλαιο 8

261 34 6
                                    

 Ο Mathiu λυπαται την Nicki και έτσι προσπαθεί να διευκολύνει τα πράγματα.

 Mathiu: Δεν την συμφέρει να μου πάει κόντρα.

Κα.Elizabeth: Ναι ψυχή μου γιατί όμως;

Nicki: Δεν με συμφέρει επειδή ξέρει το μυστικό μου σχετικά με..-

Mathiu: με την Miley.

 Η Nicki όταν ακούει το όνομα Miley γουρλώνει τα μάτια της αλλά καταλαβαίνει πως ο Mathiu θα την σώσει.

 Κα.Elizabeth: Miley..; Ποια είναι πάλι αυτή η Miley;

Mathiu: Η Taylor τσακώνεται συχνά με αυτή την κοπέλα.

Nicki: Ναι έτσι.

Κα.Elizabeth: Ααα ε και μένα τι με νοιάζει..; Μεγάλη κοπέλα είναι πια εξάλου ξέρει να αμυνθεί. Σωστά γλυκιά μου;

Nicki: Ναι μαμά.

Κα.Elizabeth: Ειλικρινά δε σας καταλαβαίνω. Πάω στο spa.

Αφού έφυγε, ο Μάθιου ψυθίρισε στην Nicki:

 Mathiu: Ξέρεις τι λέει ο κόσμος σε αυτές τις περιπτώσεις ..

Nicki: Ευχαριστώ αδερφούλη. (Είπε και του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο).

 Ο Μάθιου πήγαινε να φύγει προς το δωμάτιο του και της είπε απειλιτικά.

Mathiu: Φύγε πριν το μετανιώσω μικρή!

 Ο Mathiu αναστατωμένος εξαιτίας της αδερφής του κατέφυγε στο skate το μόνο πράγμα που λάτρευε. Πήρε τηλέφωνο τον Jai να πάνε μαζί για skate λίγο πιο μακρυά από το σπίτι του γιατί ήθελε να ξεχαστεί από την ρουτίνα. Ο Jai πέρασε από το σπίτι του Mathiu , το πήρε και ξεκίνησαν με τα skate. Έφτασαν σε εκείνο το ωραίο μέρος. Ήταν, πράγματι όμορφος χώρος γεμάτος πράσινο.

 Jai: Τι έχεις ρε μεγάλε;

 Mathiu: Τίποτα ρε μαλάκα , άραξε..!

Jai: Οκευ ρε αδερφέ. Άμα γίνει κάτι σε μένα ρε.

Mathiu: Thanks ρε.

 Καθώς, όμως τα δύο αγόρια έκαναν φυγούρες με τα skate τους για να ξεχαστούν ένα κόκκινο αυτοκίνητο ερχόταν προς το μέρος τους. Αν και σπάνια περνούσαν αυτοκίνητα από αυτή τη γειτονιά εκείνη η στιγμή ήταν άτυχη. Ο Mathiu δεν το είδε και συνέχιζε τις τρέλες του με το skate. Συγχρόνως ο Jai είχε γυρίσει το κεφάλι του απ' την άλλη πλευρά και κοιτούσε τη Miley που παιρνούσε από εκεί κι εκείνη με το skateboard της (πήγαινε να αγοράσει ψωμί). Η Miley άκουγε μουσική πάλι με τα ακουστικά της αλλά ξαφνικά μέσα στον ήχο της μουσικής άκουσε μια δυνατή φωνή.

 Jai: Mathiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..!!!!!!

 Γύρισε το κεφάλι της και είδε τον Jai. Φώναζεεε σαν τρελός είδε το κόκκινο αυτοκίνητο να περνάει και τον Μάθιου αναίσθητο στην μέση του δρόμου. Τότε παράτησε το skate και έτρεξε γρήγορα. Όταν είδε τον Μάθιου έτσι με αίματα στα χέρια να κυλούν από τον λαιμό και κάτω έπεσε επάνω του και άρχισε να βγάζει δάκρυα απ΄ τα υπέροχα μάτια της ενώ ο Jai είχε σκύψει επάνω του και φώναζε:

 Jai: Φίλε μου.!!!! :( :(

 Η Miley έκλαιγε δυνατά. Είχε κοκκινίσει. Τον πήρε στα χέρια της και μαζί με τον Jai κατευθύνθηκαν όσο το γρηγορότερο μπορούσαν στο σπίτι της Miley.

Jai: Που τον πάμε τώρα;

Miley: Το σπίτι μου ειναι εδώ πολύ κοντά. Θα τον πάρω σπίτι να τον φροντίσω όσο εγώ θα τον περιποιούμαι πάρε τηλέφωνο ένα ασθαινοφόρο σε παρακαλώ.

Jai: Ok. Γιατί τα κάνεις όλα αυτα;

Miley: Έφυγες....!!!!!

 Η Miley πήγε τον Mathiu με δυσκολία στο σπίτι της. Όταν έφτασε ήταν εκεί ο παππούς της. Εκείνος λυπόθυμος δεν είχε καταλαβει τίποτα. Τον καθάρισε από τα αίματα του εβαλε γάζες για να μπλοκάρει την αιμοραγία και τον έβαλε να ξαπλώσει στο κρεβάτι της μέχρι να έρθει το ασθαινοφόρο.



Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora