Το σχέδιο| Κεφάλαιο 20

196 26 3
                                    

 H Miley πέρασε ώρε ολόκληρες στα μαγαζιά ξοδεύοντας χρήματα για να αγοράσει ένα υπεροχο φόρεμα για την φίλη της. Λίγες ώρες μετά η Jess επέστρεψε στο σπίτι της Miley. Εκείνη δεν είχε γυρίσει ακόμη. Έβαλε την ταινία στο DVD και πάτησε το play γεμάτη αγωνία.

 Όταν είδε το σημείο όπου η Nicki κατέστρεφε το φόρεμα της, ήθελε απλά την σκοτώσει αλλά ευτυχώς η επιστροφή της Miley κατάφερε να την ηρεμίσει.

Miley: Τι έχεις; Είσαι ακόμα θυμωμένη που..;

Jess: Θελω να τη σκοτώσω. Το ξέρα πως ήταν απ' αυτές!

Miley: Είδες το βιντεο σωστά;

Jess: ΝΑΙΙ! (απάντησε γεμάτη νεύρα)

Miley: Μάλιστα..! Ποια απ' τις τρεις;

Jess: Η Nicki!

Miley: Πφπφφ! Σίγουρα..μα ποια άλλη;!

Jess: Και τώρα; Σε 7 ώρες είναι ο χορός και δεν έχω τίποτα να βάλω.

Miley: Μην ανησυχείς. Το μόνο που θέλω είναι να με ακολουθήσεις.

 Η Miley τραβολογούσε την Jess στα καλύτερα κομωτήρια. Εκείνη δεν είχε ιδέα τι συναίβεναι γιατί βρισκόταν σε σύγχηση. Οι μακιγιέζ τις περιποιήθηκαν αναλόγως. Ήταν πανέμορφες. Είχαν υπέροχα χτενίσματα και πρωτότυπο μακιγιάζ. Ήταν εντελώς διαφορετικές. Φυσικά ακόμα δεν είχαν ντυθεί για τον χορό ήταν σχετικά νωρίς. Η Jess αντικρίζει τον εαυτό της στον απέναντι καθρεύτη.

Jess: Omgg Miley δείχνουμε..τόσο..-

Miley: Θεές;

Jess: Σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ (είπε και την αγκάλιασε σφιχτά).

Miley: Χαχα δε χρειάζεται! Γι αυτό είναι οι φίλες.

Jess: Πάμε γρήγορα σπίτι Είναι 6:30και στις 8:00 αρχίζει ο χορός.

Miley: Ιιι..-πρέπει να βιαστούμε. (είπε γρήγορα παίρνοντας μια βαθυά ανάσα).

  Τα κορίτσια έφτασαν στο σπίτι και μετά απο μισή ώρα περίπου βγήκαν προς τον κήπο του σπιτιού της Miley. Εκεί βρισκόταν ο παππούς της Miley και άκουσε μια κόρνα.

Peter: Κορίτσια κοιτάξτε.

Miley: Παππού; Αυτό; Εσύ το κανόνισες;

Peter: Φυσικά είναι για εσάς.

Jess: OMG Κ.Peter φυσάει....!

 Παρκαρισμένη ήταν στην είσοδο του σπιτιού της Miley μια λιμουζίνα μου είχε οργανώσει ο παππούς της Miley. Τα κορίτσια αγκάλιασαν τον παππού.

Κ.Peter: Μικρές μου είστε πανέμορφες.

Jess: Χαχ ευχαριστούμε! :)

 Ακούγεται η κόρνα.

Κ.Peter: Τρέξτε! Άντε τρέξτε γρήγορα.

Miley: Γεια σου παππού ;) <3

Jess: Γεια σας κύριες Peter.

 Μπήκαν χαρούμενες στην λιμουζίνα ήταν ΥΠΕΡΟΧΕΣ. Η Jess φτάνοντας στο χορό έβγαλε το κεφάλι της έξω από την οροφή της λιμουζίνας. Όλοι ήταν έξω από την είσοδο στο κόκκινο χαλί έλειπαν μόνο τα συνηθησμένα bad girls .

 Όλοι όταν είδαν τη λιμουζίνα ξαφνιάστηκαν. Ο Mathiu και οι φίλοι του στέκονταν στην είσοδο κοντά στη λιμουζίνα.

Mathiu: Μεγάλε κοίτα.

Jai: Οπ...ένα τέτοιο να χα και 8α σου λέγα γω..

Mathiu: Σκάσε ρε να δούμε τι μούρη θα βγει απο κει μέσα.

 Η Λιμουζίνα σταμάτησε. Ο Σοφέρ άνοιξε τις πόρτες στις κοπέλες . Τα κορίτσια βγήκαν απ' τη λιμουζίνα και χαμογελούσαν. Ο Mathiu είχε μείνει άφωνος. Ο Liam προσπαθούσε να τον συνεφέρει. Ήταν πανέμορφες. Όλοι κοίταζαν τη Miley. Οι περισσότερες κοπέλες την υποτιμούσαν γιατί τη ζήλευαν κάθε αγόρι όμως την κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα.

 Ο Mathiu συνήλθε, και ενώ η Miley ήταν ήδη έτοιμη για την βραδυά αυτή ο Mathiu πήγε από πίσω της και της έπιασε το χέρι. Εκείνη όταν το κατάλαβε..μέσα σε δευτερόλεπτα του χαμογέλασε και οι δυό τους περπάτησαν στο κόκκινο χαλί που οδηγούσε στο χολ του χορού.

Ωστόσο η Jess δεν έμεινε μόνη. Ο Jai την πλησίασε και της ζήτησε να χορέψουν όταν...




Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora