Ο χορός | Kεφάλαιο 21

189 27 2
                                    

 Ο Jai ζήτησε στην Jess να χορέψουν ενώ εκείνη είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα όπως και όλοι όσοι βρίσκονταν στη σάλα χορού.

 Jai: Jess?

 Η Jess είχε αφαιρεθεί τελείως. Εκείνη τη στιγμή τα bad girls είχαν ξεκινήσει να οργανώνουν το σχέδιο τους εναντίον της Miley , όσο η Taylor έμπαινε στην είσοδο. Περπατούσε υπερηφανευόμενη για το όμορφο φόρεμα της και νόμιζε ότι όταν θα έμπαινε μέσα όλοι θα την κοιτούσαν με θαυμασμό. Μα όταν μπήκε ξαφνιάστηκε.

''Χαχ όλοι εμένα κοιτάνε ήμουν σίγουρη''(σκέφτηκε). Σε διάστημα ελάχιστων δευτερολέπτων συνειδητοποίησε ότι κάπου αλλού κοιτούσαν όλοι.

Taylor: Μα καλά που στο καλό κοιτάζουν όλοι τους;

 Μονολογεί μόνη της σπρόχνοντας το πλήθος για να δει τι συμβαίνει , τι είναι αυτό που όλοι κοιτούν με τόση αφοσίωση. Όταν σηκώνει χαμογελώντας το πρόσωπο της και αντικρίζει την εικόνα που όλοι κοιτούν παίρνει ένα άγριο ύφος, ίσως στεναχωρήθηκε, εκνευρίστηκε και έμεινε άναυδη αφού είδε πως έμεινε μόνη. Η ζήλια της ήταν πράγματι φρικτή. Όταν είδε την Miley τόσο όμορφη , πιο όμορφη από κάθε άλλη κοπέλα στη σάλα και μάλιστα να χορεύει τόσο ρυθμικά με τον Mathiu της διέφυγε ένα ίχνος αμφιβολίας.

Taylor: ΙΙι;

  Όλοι άκουσαν την αγχοτική τσιρίδα της Taylor μα κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Αντίθετα εκείνη ανέβηκε στη σκηνή για να δείξει όσο τουλάχιστον μπορεί ότι χορεύει πολύ καλύτερα από τη Miley. Οι φίλες της όμως είχαν ήδη ακούσει την τσιρίδα και νόμιζαν πως είναι απλά ένα σήμα για να σπρώξουν τη Miley. Τότε, ενώ ο Mathiu και η Miley χόρευαν αγκαλιασμένοι στο κέντρο της σαλας , η Natalie και η Nicki βγήκαν εν συντομία στη σκηνή και έσπρωξαν την Taylor μαζί με ένα skate. Το skate της Miley.

 Ενώ εκείνη ήδη είχε πέσει κάτω. Οι κολλητές της φώναζαν πίσω απ' τα παρασκήνια.

Natalie, Nicki: Όλα έτοιμα Tayl. Η Miley δε θα μας ξαναενοχλήσει.

 Ο Mathiu κατάλαβε τι είχε συμβεί και τι είχαν σχεδιάσει να κάνουν. Όλοι όσοι βρίσκονταν στο χολ γελούσαν και έλεγαν ότι της άξιζε. Η Miley παρόλη την κακία που της  έδειχναν μέχρι και εκείνη τη στιγμή ζήτησε από τον Damon που ήξερε πόση αδυναμία της είχε να τη συνοδεύσει σε ένα νοσοκομείο εάν έχει κάποιο τραύμα εάν όχι να την πήγαινε στο σπίτι της.

 Ο Mathiu είδε ότι η Miley δάκρυζε αθόρυβα. Κατευθύνθηκαν μέχρι τα σκαλιά οι δυό τους, μόνοι, αγκαλιά και προσπάθησε να την ηρεμίσει.

Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora